X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Hausner Wojciech, Wierzbicki Marek - Sto lat harcerstwa
-18%
+ do schowka
46.00 zł
37.77 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 8.23 zł
Cena katalogowa: 46.00 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Hausner Wojciech, Wierzbicki Marek
Wydawca: IPN
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: 189
Stron: 344
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Królowa

Królowa
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2016


Król

Król
Kraków 2016


Resortowe dzieci. Politycy

Resortowe dzieci. Politycy
Dorota Kania, Jerzy Targalski, Maciej Marosz
 
Warszawa 2016


Wołyń. Bez komentarza

Wołyń. Bez komentarza
praca zbiorowa
Warszawa 2016


Dasz radę

Dasz radę. Ostatnia rozmowa
Jan Kaczkowski,
Joanna Podsadecka
 
Kraków 2016


Wajda. Kronika wypadków filmowych

Wajda. Kronika wypadków filmowych
Bartosz Michalak
Warszawa 2016


Harda

Harda
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2016

Wylecz się sam

Wylecz się sam
Megadawki witamin
Andrew W.PH.D. Saul
Warszawa 2016

Pokaz

16.97 zł

Rabat: 3.00 zł
Cena katalogowa: 19.97 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

E-BOOK PDF

E-społeczność

Wojciech Gustowski
Wydawca: złote myśli
Rok wydania: 2007
Stron: 94
ISBN: 978-83-7582-453-7
Rozmiar: 1.9 MB

Opis:

Jak budować i wykorzystywać społeczności internetowe w nowoczesnych działaniach e-marketingowych?

Budowanie i wykorzystywanie społeczności internetowych to dwa skuteczne i nowoczesne narzędzia e-marketingowe. Budowanie społeczności jest doskonałym rozwiązaniem dla tych firm, które chcą wokół siebie lub swojego produktu stworzyć grupę lojalnych klientów, co przekłada się na wielkość sprzedaży oraz wizerunek firmy.

"Jeśli po przeczytaniu tej książki nie będziesz miał wielu pomysłów na wykorzystanie e-społeczności dla swojego biznesu - chuchnij w lusterko i sprawdź, czy jeszcze się zaparowuje :)"

Społeczność internetowa oferuje niezwykłe możliwości intensyfikacji marketingu. Stanowi doskonały powód do ponownego odwiedzenia witryny. Członkowie każdej takiej grupy cieszą się z możliwości spotkania, komunikacji i udziału w tych samych wydarzeniach. Po nawiązaniu znajomości wielokrotnie wracają do danego serwisu, który oferuje możliwość komunikacji ze społecznością. Dzięki istnieniu e-społeczności więź klienta z firmą ulega zacieśnieniu, a jego lojalność względem marki wzrasta. Inne, równie ważne korzyści to:

1. Zwiększenie popytu na produkt/usługę będące konsekwencją silniejszych związków klienta z przedsiębiorstwem – klient lojalny i zadowolony nie tylko chętnie ponowi zakup na tej samej witrynie, ale również poleci „swoją stronę/firmę” swoim znajomym. Prostą implikacją takiego stanu rzeczy będzie zwiększenie sprzedaży i duże utrudnienie postawione konkurencji, która chciałaby „odbić” nam klienta. 2. Zwiększenie zakresu promocji produktu/usługi będące wynikiem przekazywania przez jednych klientów informacji o ofercie przedsiębiorstwa innym. Dzięki e -społeczności mamy dużą szansę wygenerować bardzo skuteczną i praktycznie darmową formę marketingu zwaną marketingiem wirusowym. Marketing wirusowy jest specyficznym rodzajem działań marketingowych. Polega na zainicjowaniu sytuacji, w której potencjalni klienci będą sami między sobą rozpowszechniać informacje dotyczące firmy, usług czy produktów. 3. Pobudzenie klientów do wyrażania opinii o produktach i usługach przedsiębiorstwa – społeczności internetowe świetnie dają się wykorzystać do przeprowadzania badań jakościowych. W Internecie ludzie stają się bardziej swobodni, często mówią więcej niż byliby skłonni powiedzieć w kontakcie bezpośrednim, są bardziej otwarci i po prostu szczerzy. To daje możliwość uzyskania wiarygodnych informacji na temat rzeczywistego wizerunku firmy/produktu w oczach klientów, jak również uzyskania bardzo cennych dla firmy sugestii, propozycji, świadomości potrzeb konsumentów. Ważne jest również to, że podczas komunikacji internetowej często możemy poruszyć tematy ogólnie przyjęte za wstydliwe, do rozmowy na temat których bardzo ciężko jest namówić ludzi w świecie rzeczywistym. 4. Możliwość połączenia procesów informacyjno – promocyjnych z przeprowadzeniem transakcji bezpośrednich. Często zdarza się tak, że e- społeczność budowana jest w celu zwiększenia popytu, a co za tym idzie – sprzedaży. Ludzie skupieni wokół witryny podejmującej interesujący ich temat i mogący zasięgnąć opinii innych użytkowników chętnie kupią potrzebne im produkty, jeżeli będą one dostępne na tej właśnie witrynie. 5. Umocnienie pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa - możliwość budowania, poprawy lub umocnienia pozytywnego wizerunku firmy, której działania dążą do zdobycia zaufania i długoterminowej obsługi klientów oraz mają na celu dodatkowe wsparcie oferowanych przez nią towarów czy usług. 6. Uzyskiwanie informacji o konkretnych potrzebach i wymaganiach konsumentów - członkowie e-społeczności traktują witrynę jako „swoją”, często i chętnie wypowiadają się na temat swoich potrzeb, co ułatwia firmie dostosowanie się do nich. 7. Dostarczanie przez społeczność bezpłatnej treści dla serwisu – często zdarza się, że członkowie społeczności internetowych piszą teksty, które służyć mają zwiększeniu pola informacyjnego innych użytkowników. Są to np. recenzje produktów, usług, artykuły związane z tematyką serwisu. Warto zauważyć, że coraz częściej pojawiają się serwisy w standardzie tzw. WEB 2.0, które są tworzone przez samych tylko użytkowników. W takich serwisach całość treści, która się pojawia, jest wytworem społeczności. Przykładem takiego serwisu może być www.iThink.pl – dziennikarstwo obywatelskie, gdzie każdy zarejestrowany użytkownik może dodać swój artykuł, a wszystkie artykuły są wytworem zarejestrowanych użytkowników. Oto, jak twórcy serwisu zachęcają internautów do wstąpienia w szeregi dziennikarzy iThink: iThink to projekt/miejsce dla wszystkich, którzy chcą "wyrazić się", czyli tych, którzy chcą pokazać światu co myślą, jak myślą i o czym myślą. To miejsce, gdzie tworzy się i przekazuje opinie o otaczającej nas rzeczywistości i nierzeczywistości [...] Naszą wartością są nasi Autorzy i użytkownicy. To Wy decydujecie o tym, co znajduje się w naszym serwisie. "Przykładem na to, jak można zarobić na e-społeczności jest serwis www.grono.net, który pobiera opłaty, jeżeli użytkownik chce uzyskać dostęp do przywilejów, na przykład możliwości dodania większej ilości zdjęć do swojego profilu. Koszt takich udogodnień to 3 zł miesięcznie. Niby nic nieznacząca kwota, ale załóżmy, że tylko 10% gronowiczów zdecyduje się na zostanie gronowładnym (czyli wykupi dostęp do przywilejów) i mamy prosty rachunek 10% x 900 tyś (tyle członków liczy grono.net) x 3 zł = 270 tyś. zł. /miesiąc, nie licząc niewątpliwie wysokich wpływów z reklam." - pisze w ebooku „E-społeczność” Wojciech Gustowski. Co jeszcze poznasz dzieki ebookowi „E-społeczność”? Pomysły na budowanie i wykorzystanie społeczności internetowych, które sprawdziły się w internecie przynosząc firmom ogromne zyski. Narzędzia, które możesz wykorzystać do budowy serwisów społecznościowych i WEB 2.0. Przykłady najpopularniejszych e-społeczności w polskim i międzynarodowym internecie pozwolą Ci zrozumieć skalę zjawiska i zysków, jakie generują serwisy społecznościowe. Zobaczysz, co się sprawdza i dlaczego... Już teraz możesz dowiedzieć się więcej na temat społeczności internetowych i zaplanować zbudowanie swojej własnej. Wystarczy zakupić ebooka!

Klienci, którzy kupili E-społeczność wybrali również:

Covey Stephen R. - 7 nawyków skutecznego działania
-28%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Covey Stephen R.
Wydawca: Rebis
Rok wydania: 2016
Miejsce wydania: 3
Stron: 384
39.90 zł
28.73 zł
Dodaj do koszyka
Gierusz Barbara - Podręcznik samodzielnej nauki księgowania
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Gierusz Barbara
Wydawca: ODDK
Rok wydania: 2016
Miejsce wydania: 10
Stron: 540
47.25 zł
33.74 zł
Dodaj do koszyka
Szewczyk Anna - ABC asystentki. Wprowadzenie do systemu
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Szewczyk Anna
Wydawca: Ośrodek Doradztwa i Doskonalenia Kadr
Rok wydania: 2013
Miejsce wydania: 10
Stron: 98
52.50 zł
37.48 zł
Dodaj do koszyka
Milewski Roman, Kwiatkowski Eugeniusz - Podstawy ekonomii
-31%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Milewski Roman, Kwiatkowski Eugeniusz
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2005
Miejsce wydania: 1
Stron: 553
59.90 zł
41.62 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale E-booki
Aktualnie oglądasz produkt E-społeczność - Wojciech Gustowski
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne » Ekonomia
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10