X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Kodeks cywilny 2017 PLUS - zbiór przepisów
-27%
+ do schowka
79.00 zł
57.67 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 21.33 zł
Cena katalogowa: 79.00 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1
Stron: 1936
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Kukuczka

Kukuczka
Dariusz Kortko
Marcin Pietraszewski
Warszawa 2016


Food pharmacy

Food Pharmacy
Lina Nertby Aurell, Mia Clase
Kraków 2017


Sztuka zwycięstwa

Sztuka zwycięstwa
Phil Knight
 
Poznań 2016


Hygge. Klucz do szczęścia

Hygge. Klucz do szczęścia
Meik Wiking
Warszawa 2016


Dekalog księdza Jana Kaczkowskiego

Dekalog księdza Jana Kaczkowskiego +CD
Jan Kaczkowski,
Katarzyna Szkarpetowska
 
Kraków 2017


Pani Einstein

Pani Einstein
Marie Benedict
 
Kraków 2017


Od oddechu do oddechu

Od oddechu do oddechu
Wojciech Młynarski
  Warszawa 2017

Dobranoc Auschwitz

Dobranoc Auschwitz
Aleksandra Wójcik
Maciej Zdziarski
Kraków 2017

Pokaz

18.44 zł

Rabat: 3.26 zł
Cena katalogowa: 21.70 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

E-BOOK PDF

Komunikacja, marketing i zarządzanie projektem

Olaf Sawajner
Wydawca: złote myśli
Rok wydania: 2008
Stron: 160
ISBN: 978-83-7582-062-1
Rozmiar: 2.5 MB

Opis:

Jak skutecznie porozumiewać się z innymi ludźmi, zarządzać i promować?



Chcesz skuteczniej porozumiewać się z innymi ludźmi?


Chcesz zajmować się marketingiem, ale nie jesteś pewien, czy masz do tego odpowiednie umiejętności?


Chcesz założyć własny biznes, ale nie jesteś pewien czy będziesz potrafił go wypromować i przyciągnąć nowych klientów?


Jeżeli odpowiedziałeś „Tak”, na któreś z powyższych pytań, to znaczy, że zdajesz sobie sprawę, że tym co jest Ci teraz potrzebne jest wiedza i praktyczne umiejętności.


Marketing


Reklama


Skuteczna komunikacja


Zarządzanie projektami


Oto tylko część tego, co musisz wiedzieć, aby radzić sobie w świecie marketingu, biznesu i skutecznego działania.


A teraz proszę Cię pomyśl przez chwilę:


O ile łatwiej komunikowałbyś się z innymi ludźmi, sprzedawał i załatwiał swoje sprawy, gdybyś znał skuteczne techniki komunikacji interpersonalnej?


Takie techniki istnieją i zostały ściśle określone przez ludzi, którzy poświecili swoje życie badając relacje międzyludzkie. W tej książce poznasz te techniki i będziesz mógł je w pełni zrozumieć.


Oczywiście sama dobra komunikacja, to za mało, aby odnieść sukces. Czasami będziesz potrzebował posłużyć się specjalnymi technikami perswazji, dzięki którym będziesz w stanie przekonać innych ludzi do swojego zdania. W tej książce poznasz najczęściej stosowane i najskuteczniejsze techniki perswazji i manipulacji.


A teraz proszę pomyśl nad drugim pytaniem…


O ile łatwiej zrozumiałbyś, czym jest marketing i reklama stosowana przez największe agencje reklamowe, gdybyś dokładnie poznał ich sposoby działania?


W książce dokładnie poznasz takie zagadnienia jak:

Telemarketing (w szerokim znaczeniu)E-marketing.Marketing polityczny.Marketing partyzancki.Marketing reklamowy stargetowany.Czarny marketing.Kampanie społeczne.Marketing masowy.Marketing wirusowy.Marketing szeptany.Marketing adresowany do podświadomości.Marketing publiczno-happeningowy (eventowy).Badania marketingowe rynku.

Każde z powyższych zagadnień jest dokładnie i szczegółowo opisane, dzięki czemu wreszcie je zrozumiesz i będziesz mógł zastosować.


Niekonwencjonalne sposoby promocji


W dzisiejszych czasach reklama i marketing, bardzo dynamicznie się rozwijają. Tradycyjne sposoby promocji, to za mało. Dzisiaj potrzeba czegoś nowego, niekonwencjonalnego i ta książka opisuje, niekonwencjonalne sposoby działania.


Opisane w książce techniki, będziesz mógł wykorzystać w różnoraki sposób i sam zdecydujesz czy będziesz chciał ich użyć w min.:


- rozmowach z klientami,


- negocjowaniu ważnych kontraktów,


- porozumiewaniu się ze współpracownikami,


- przekonywaniu innych ludzi do swojego zdania,


- zarządzaniu swoim zespołem,


- skuteczniejszym sprzedawaniu i promowaniu produktów,


- promowaniu siebie samego.


Ale to nie wszystko, bo to czego się jeszcze dowiesz z tej książki, może radykalnie odmienić Twoją skuteczność w życiu i łatwość w osiąganiu celów.


Dodatkowo poznasz:

Jak działać, aby skutecznie porozumiewać się z ludźmi i osiągać swoje biznesowe i osobiste cele?Sposoby promowania i reklamowania wymyślone przez wielkie korporacje i wielkie agencje reklamowe.Konkretne porady jak rozmawiać z ludźmi, żeby skuteczniej ich przekonywać.10 stopniowy plan marketingowy, który zwiększy Twoje szanse na przeprowadzenie skutecznej kampanii reklamowej.Jak kierować swoją komunikacją niewerbalną (gesty, mimika twarzy itp.), aby podświadomie wywoływać u innych sympatię?Struktury lingwistyczne i gotowe porady, dzięki którym ludzie będą Cię słuchali i zgadzali się, na to co chcesz.Jak zarządzać i być prawdziwym liderem swojego zespołu?13 strategii marketingowych, których możesz użyć, aby wypromować prawie każdy produkt.6 kroków, które zaprowadzą Cię do sukcesu w każdych negocjacjach.10 sposobów manipulacji i wywierania wpływu na ludzi Czym się różni manipulacja od perswazji?Na czym polega różnica w komunikacie typu "ty" i "ja", i którym typem komunikatu powinieneś się posługiwać, aby być skuteczniejszy w komunikacji międzyludzkiej?Jak skutecznie motywować pracowników do lepszej pracy?Poznasz sekrety skutecznego zarządzania projektem oraz będziesz miał okazję przeczytać przykładowy zarys projektu produktu.

Od autora: "Najlepsza inwestycja to inwestycja we własny rozwój"


Myśl ta, przyświecała mi przez wiele lat mojej zawodowej kariery. Pracowałem na bardzo zróżnicowanych stanowiskach, brałem udział w międzynarodowych projektach, szkoliłem bardzo wysoko postawionych ludzi i doradzałem im.


Tworzyłem projekty informatyczne od zera, od budowy zespołu po nadzór produktu końcowego, tworzyłem duże kampanie marketingowo-reklamowe i współpracowałem z wieloma firmami.


Rozwieszałem plakaty, statystowałem w reklamach i pracowałem jako barman. Ukończyłem dziesiątki kursów, lecz większość umiejętności i wiedzy zdobyłem samodzielnie.

 Co teraz?


Teraz czas na działanie. Po prostu Kup i otrzymaj dostęp do informacji, które pozwolą Ci się swobodnie poruszać w świecie marketingu i skutecznego działania.

Klienci, którzy kupili Komunikacja, marketing i zarządzanie … wybrali również:

Covey Stephen R. - 7 nawyków skutecznego działania
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Covey Stephen R.
Wydawca: Rebis
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 3
Stron: 384
39.90 zł
28.33 zł
Dodaj do koszyka
Gierusz Barbara - Zbiór zadań do podręcznika samodzielnej nauki księgowania
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Gierusz Barbara
Wydawca: ODDK
Rok wydania: 2016
Miejsce wydania: 10
Stron: 192
26.25 zł
18.72 zł
Dodaj do koszyka
Wanda Wójtowicz (red.), Andrzej Gorgol, Artur Kuś, Andrzej Niezgoda, Paweł Smoleń - Zarys finansów publicznych i prawa finansowego
-30%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wanda Wójtowicz (red.), Andrzej Gorgol, Artur Kuś, Andrzej Niezgoda, Paweł Smoleń
Wydawca: Wolters Kluwer Polska SA
Rok wydania: 2014
Miejsce wydania: 1
Stron: 421
59.00 zł
41.30 zł
Dodaj do koszyka
Szewczyk Anna - ABC asystentki. Wprowadzenie do systemu
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Szewczyk Anna
Wydawca: Ośrodek Doradztwa i Doskonalenia Kadr
Rok wydania: 2013
Miejsce wydania: 10
Stron: 98
52.50 zł
37.48 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale E-booki
Aktualnie oglądasz produkt Komunikacja, marketing i zarządzanie projektem - Olaf Sawajner
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne » Ekonomia
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10