X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Maria Rosa Poggio - Symbolum. Refleksje nad Katechizmem Kościoła Katolickiego
-20%
+ do schowka
69.90 zł
55.92 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 13.98 zł
Cena katalogowa: 69.90 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Maria Rosa Poggio
Wydawca: Gaudium
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: 11
Stron: 316
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Królowa

Królowa
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2016


Król

Król
Kraków 2016


Resortowe dzieci. Politycy

Resortowe dzieci. Politycy
Dorota Kania, Jerzy Targalski, Maciej Marosz
 
Warszawa 2016


Wołyń. Bez komentarza

Wołyń. Bez komentarza
praca zbiorowa
Warszawa 2016


Dasz radę

Dasz radę. Ostatnia rozmowa
Jan Kaczkowski,
Joanna Podsadecka
 
Kraków 2016


Wajda. Kronika wypadków filmowych

Wajda. Kronika wypadków filmowych
Bartosz Michalak
Warszawa 2016


Harda

Harda
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2016

Wylecz się sam

Wylecz się sam
Megadawki witamin
Andrew W.PH.D. Saul
Warszawa 2016

Pokaz

185.31 zł

Rabat: 13.95 zł
Cena katalogowa: 199.26 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

DVD

Kultura obsługi klienta w banku

Wydawca: Wytwórnia Filmów Szkoleniowych Synergia
Miejsce wydania: Gdańsk
ISBN: syn22

Opis:

Kultura obsługi klienta w banku

Bank jest miejscem, dokąd każdy prowadzący działalność gospodarczą musi się od czasu do czasu udać. Wydawać by się mogło, że bank wybiera się zawsze ze względu na lokalizację, jednak okazuje się, że i inne czynniki mają wpływ na decyzje biznesmenów, gdzie ulokować firmowe konto. Co zrobić, aby klienci chętnie zakładali konta w  naszym banku?

Tematyka filmu:
Rodzaje konfliktów z klientami i sposoby ich rozwiązywania. Typy klientów i techniki postępowania z każdym z nich. Prezentacja produktów bankowych zorientowana na klienta. Przyjmowanie reklamacji. Techniki skutecznego korzystania z telefonu. Ogólne zasady skutecznego porozumiewania się. Komunikacja niewerbalna. Wygląd i ubiór pracownika banku.

W filmie występuje m.in.: Jan Machulski
Czas trwania filmu: 35 min.

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Film
Aktualnie oglądasz produkt Kultura obsługi klienta w banku - ---
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Pozostałe » Filmy szkoleniowe
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10