X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Golat Rafał - Aspekty prawne działalności bibliotek
-8%
+ do schowka
35.00 zł
32.20 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 2.80 zł
Cena katalogowa: 35.00 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Golat Rafał
Wydawca: SBP
Rok wydania: 2016
Miejsce wydania: 189
Stron: 200
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Kukuczka

Kukuczka
Dariusz Kortko
Marcin Pietraszewski
Warszawa 2016


Dzielnica występku

Dzielnica występku
Mario Vargas Llosa
Kraków 2016


Sztuka zwycięstwa

Sztuka zwycięstwa
Phil Knight
 
Poznań 2016


Hygge. Klucz do szczęścia

Hygge. Klucz do szczęścia
Meik Wiking
Warszawa 2016


Dasz radę

Dasz radę. Ostatnia rozmowa
Jan Kaczkowski,
Joanna Podsadecka
 
Kraków 2016


Niebzepieczne związki Andrzeja Leppera

Niebezpieczne związki Andrzeja Leppera
Wojciech Sumliński
Warszawa 2016


Nowy car

Nowy car
Steven Lee Myers
Katowice 2016

Świat Chrystusa

Świat Chrystusa. T.1
Wojciech Roszkowski
Kraków 2016

Pokaz

136.12 zł

Rabat: 10.25 zł
Cena katalogowa: 146.37 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

DVD

Profesjonalna obsługa klienta

Wydawca: Wytwórnia Filmów Szkoleniowych Synergia
Miejsce wydania: Gdańsk
ISBN: syn33

Opis:

Profesjonalna obsługa klienta

Kiedy zakończysz pracę z tym szkoleniem Twoje kontakty z klientami zyskają wyższą jakość, będziesz mógł czuć większą satysfakcję w  relacjach z nimi. Posiądziesz zbiór wzorców i technik służących skutecznemu myśleniu i działaniu, zdobędziesz umiejętności, które pozwolą Ci wybrać najbardziej korzystne zachowanie w danej sytuacji.

Interaktywny program szkoleniowy na CD-ROM

Program szkolenia:

  • Troska o klienta

    Z tej lekcji dowiesz się jaki jest zasadniczy cel obsługi klienta, kim jest klient i dlaczego warto go dobrze obsługiwać. Poznasz prawa klienta i sposoby ich respektowania.

    ·cel obsługi klienta
    ·kompetencje pracownika obsługi klienta
    ·akceptacja klienta
    ·prawa klienta
  • Istota Komunikacji

    Z tej lekcji dowiesz się jak komunikować się z klientem i jak zrobić na nim dobre wrażenie. Wskażemy Ci błędy w profesjonalnym wyglądzie i  ubiorze pracownika i pokażemy prawidłowe rozwiązania. Dowiesz się też, jak nawiązać dobry kontakt z klientem i jak poprowadzić go w  odpowiadającym nam kierunku.

    ·co to jest komunikacja
    ·pierwsze wrażenie
    ·wygląd pracownika
    ·profesjonalny ubiór
    ·nawiązanie kontaktu z klientem
  • Strategie obsługi klienta

    Dzięki tej lekcji zyskasz świadomość, jak Twoje zachowanie wpływa na zachowanie klienta. Poznasz różne postawy wobec klienta, czyli określone cechy różnych sposobów reagowania, myślenia i odczuwania w  stosunku do niego.

    ·strategia dominacji
    ·strategia uległości
    ·strategia współpracy
    ·postawa bierna
    ·postawa agresywna
    ·postawa asertywna
  • Systemy reprezentacji

    Z tej lekcji dowiesz się, jaki jest Twój styl komunikowania się z  otoczeniem (systemy reprezentacji) i nauczysz się rozpoznawać styl komunikowania się Twoich klientów. Poznasz różne sposoby wypowiadania się i nabędziesz umiejętność dopasowania swojego słownictwa w zależności od stylu komunikowania się Twojego klienta.

    ·Systemy reprezentacji: wzrokowy, słuchowy, kinestetyczny
  • Komunikacja werbalna

    Dzięki tej lekcji poznasz zasady budowania prawidłowej wypowiedzi. Nauczysz się aktywnie słuchać, zadawać pytania i stosować parafrazę w  celu porządkowania wypowiedzi klienta, potwierdzenia, że go zrozumieliśmy i poinformowania, jak go zrozumieliśmy. Dowiesz się również, czego należy unikać w rozmowie z klientem.

    ·otwarcie i zamknięcie obsługi klienta
    ·wypowiedź doskonała
    ·zasady aktywnego słuchania
    ·parafraza
    ·pytania
    ·bariery komunikacyjne
  • Komunikacja niewerbalana

    Dzięki tej lekcji poznasz gesty ciała i ich znaczenie w obsłudze klienta. Dowiesz się co to jest terytorium psychologiczne i jak wpływa odległość między klientem a osobą obsługującą na atmosferę rozmowy. Nauczysz się zaaranżować miejsce swojej rozmowy.

    ·język ciała
    ·zachowanie parajęzykowe
    ·przestrzeń w kontakcie z klientem
    ·otoczenie
  • Typologia klienta

    Dzięki tej lekcji dowiesz się, jak rozróżniać klientów. Poznasz ich charakterystyczne typy i procedurę obsługi każdego z nich. Przećwiczysz trudne sytuacje, jakie mogą Ci się przydarzyć w czasie obsługi klienta i  możliwości ich rozwiązania.

    ·klient uległy
    ·klient agresywny
    ·klient rozkojarzony
    ·klient pedantyczny
    ·klient małomówny
    ·klient gadatliwy
    ·klient niedoświadczony
    ·klient wszystkowiedzący
    ·klient niecierpliwy

UWAGA
Programy treningowe nie działają w komputerach z systemem operacyjnym Windows 7 oraz Vista w wersji 64-bitowej.


Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Film
Aktualnie oglądasz produkt Profesjonalna obsługa klienta - ---
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Inne » Programy treningowe
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10