X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Hausner Wojciech, Wierzbicki Marek - Sto lat harcerstwa
-18%
+ do schowka
46.00 zł
37.77 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 8.23 zł
Cena katalogowa: 46.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Hausner Wojciech, Wierzbicki Marek
Wydawca: IPN
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: 189
Stron: 344
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Królowa

Królowa
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2016


Król

Król
Kraków 2016


Resortowe dzieci. Politycy

Resortowe dzieci. Politycy
Dorota Kania, Jerzy Targalski, Maciej Marosz
 
Warszawa 2016


Wołyń. Bez komentarza

Wołyń. Bez komentarza
praca zbiorowa
Warszawa 2016


Dasz radę

Dasz radę. Ostatnia rozmowa
Jan Kaczkowski,
Joanna Podsadecka
 
Kraków 2016


Wajda. Kronika wypadków filmowych

Wajda. Kronika wypadków filmowych
Bartosz Michalak
Warszawa 2016


Harda

Harda
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2016

Wylecz się sam

Wylecz się sam
Megadawki witamin
Andrew W.PH.D. Saul
Warszawa 2016

Pokaz

20.50 zł

Rabat: 9.65 zł
Cena katalogowa: 30.15 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

GRA

Tajemnica trzeciego wymiaru

seria: PRZYGODY REKSIA
Wydawca: AIDEM MEDIA
Rok wydania: 2009
Miejsce wydania: Gdańsk
Format: 13.5x19.0cm
Oprawa: plastikowa
ISBN: 5907589162103

Opis:

Niezależny, logiczno-zręcznościowy dodatek do serii „Przygody Reksia". Nie wymaga instalacji innych gier z serii, ani znajomości ich treści. Tajemniczy dźwięk dobiegający z lasu budzi w środku nocy Reksia, Kretesa i Koguta Wynalazcę. Przyjaciele, nie bacząc na niebezpieczeństwo, ruszają aby zbadać źródło hałasu. Niebawem, na pobliskiej leśnej polanie odkrywają potężny czarny monolit niewiadomego pochodzenia. Kretes dotyka jego powierzchni i nagle wszyscy trzej bohaterowie zostają wciągnięci w czeluść trzeciego wymiaru.. Ktoś uprowadził przyjaciół i umieścił u podnóża Mrocznej Wieży. Ktoś wyrwał ich z bezpiecznego płaskiego rysunku i wysłał do niegościnnej trójwymiarowej przestrzeni. Ktoś przygotował 54 labirynty, aby wystawić ich przyjaźń na próbę. Ktoś pozbawiony skrupułów. Ktoś znajomy... Reksio - wspina się po drabinach, przenosi przedmioty, szczeka. Kretes - obsługuje windy, blokuje emitery cząsteczek, ma bebzon i zrzędzi. Kogut Wynalazca - fruwa, przetacza skrzynie, popycha kule i jąka się, gdacząc. Pomóż bohaterom wydostać się z potrzasku, korzystając z ich wyjątkowych zdolności! Wiek: od 6 lat Pentium 200, 64 MB RAM, CD-ROMx4, karta grafiki 1 MB, karta dźwiękowa, WIN 95/98/2000/ME/XP

Klienci, którzy kupili Tajemnica trzeciego wymiaru wybrali również:

Jacek 'Stranger' Hałas - GTA V - misje - poradnik do gry
-15%
+ do schowka
E-BOOK EPUB WATERMARK
Jacek "Stranger" Hałas
Wydawca: GryOnline
Rok wydania: 2013
Stron: 563
7.90 zł
6.71 zł
Dodaj do koszyka
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Gry i puzzle
Aktualnie oglądasz produkt Tajemnica trzeciego wymiaru -
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Zabawki. Varia » Gry komputerowe
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10