X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Hausner Wojciech, Wierzbicki Marek - Sto lat harcerstwa
-18%
+ do schowka
46.00 zł
37.77 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 8.23 zł
Cena katalogowa: 46.00 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Hausner Wojciech, Wierzbicki Marek
Wydawca: IPN
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: 189
Stron: 344
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Królowa

Królowa
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2016


Król

Król
Kraków 2016


Resortowe dzieci. Politycy

Resortowe dzieci. Politycy
Dorota Kania, Jerzy Targalski, Maciej Marosz
 
Warszawa 2016


Wołyń. Bez komentarza

Wołyń. Bez komentarza
praca zbiorowa
Warszawa 2016


Dasz radę

Dasz radę. Ostatnia rozmowa
Jan Kaczkowski,
Joanna Podsadecka
 
Kraków 2016


Wajda. Kronika wypadków filmowych

Wajda. Kronika wypadków filmowych
Bartosz Michalak
Warszawa 2016


Harda

Harda
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2016

Wylecz się sam

Wylecz się sam
Megadawki witamin
Andrew W.PH.D. Saul
Warszawa 2016

Pokaz

239.40 zł

Rabat: 12.60 zł
Cena katalogowa: 252.00 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

3D Game Textures

Luke Ahearn
Wydawca: Focal Press
Rok wydania: 2006
Stron: 368
ISBN: 9780240807683

Opis:

Game artists, architects, simulation developers, web designers and enthusiasts alike can learn to create everything from bricks to books in Photoshop with this step-by-step instructional guide. Because texture is 99% of what a gamer sees when playing, this topic deserves considerable coverage but has gotten little attention. Unlike anything on the market, this book is the first of its kind to provide an in-depth guide to game texturing with hundreds of high-quality examples. This guide teaches everything a game artist will need to know - from researching textures, basic artistic principles, tools and techniques, to specific step-by-step tutorials that explain how to create textures for a myriad of environments. The goal of this book is to give the reader a guide that will actually help them secure a job as a developer/artist-even providing them with images created using the tutorials that can be used in a portfolio. This book lets you learn everything you need to create stunning, professional textures from one easy to follow guide which features tutorials and over 500 high-quality images. Follow the step-by-step tutorials to learn how to create suitable images which you can add to your portfolio and WOW prospective employers. A companion CD includes sample textures and electronic versions of images you saw in the book - all the tools you need in one place! Hit the ground running or get a leg up on the competition with the tips, tricks, and real world examples featured in this comprehensive guide. "As well as the design angle of creating artwork for games, this book also tackles the business side of creating artwork for commercial purposes, making it a wonderful insight into the world of the professional games artist. After reading this you`ll have a far better understanding of what it takes to become successful in the games world, and it will give you the opportunity to begin building a stunning profolio." - Advanced Photoshop "Discover how to design bullet holes, flames, windows and walls - all the effects that are an essential for today`s videogame - with easy-to-follow tutorials. There are a variety of different themes explored throughout this book, covering anything from urban street scenes to the fantasy genre." - Advanced Photoshop, April 2006 "This book can help anyone become a better texture professional...Ahearn`s book can and help you become a much better artist, even if you never did much texturing before...The details are simple, but they give anyone who has no Photoshop experience a better idea of what to do. A more experienced reader can gain an in-depth look at how to add improved texture to his projects. 3D Game Textures is a great book for beginners who would like to learn about textures for 3D art. No one should have a problem understanding and using this easy-to-comprehend information." - Apogee Photo Magazine, August 2006

Klienci, którzy kupili 3D Game Textures wybrali również:

Michał Rusinek - Nic zwyczajnego. O Wisławie Szymborskiej
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Michał Rusinek
Wydawca: ZNAK
Rok wydania: 2016
Miejsce wydania: 8
Stron: 320
39.90 zł
28.33 zł
Dodaj do koszyka
Luca Dotti - Audrey w domu. Wspomnienia o mojej mamie
-30%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Luca Dotti
Wydawca: Literackie
Rok wydania: 2016
Miejsce wydania: 8
Stron: 204
44.90 zł
31.43 zł
Dodaj do koszyka
Agnieszka Maciąg - Smak miłości
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Agnieszka Maciąg
Wydawca: Otwarte
Rok wydania: 2014
Miejsce wydania: 8
Stron: 320
49.90 zł
35.43 zł
Dodaj do koszyka
David Bez - Sałat love
-33%
+ do schowka
KSIĄŻKA
David Bez
Wydawca: Buchmann
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: 189
Stron: 304
50.00 zł
33.50 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt 3D Game Textures - Luke Ahearn
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Zagraniczne
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10