X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Hausner Wojciech, Wierzbicki Marek - Sto lat harcerstwa
-18%
+ do schowka
46.00 zł
37.77 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 8.23 zł
Cena katalogowa: 46.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Hausner Wojciech, Wierzbicki Marek
Wydawca: IPN
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: 189
Stron: 344
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Królowa

Królowa
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2016


Król

Król
Kraków 2016


Resortowe dzieci. Politycy

Resortowe dzieci. Politycy
Dorota Kania, Jerzy Targalski, Maciej Marosz
 
Warszawa 2016


Wołyń. Bez komentarza

Wołyń. Bez komentarza
praca zbiorowa
Warszawa 2016


Dasz radę

Dasz radę. Ostatnia rozmowa
Jan Kaczkowski,
Joanna Podsadecka
 
Kraków 2016


Wajda. Kronika wypadków filmowych

Wajda. Kronika wypadków filmowych
Bartosz Michalak
Warszawa 2016


Harda

Harda
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2016

Wylecz się sam

Wylecz się sam
Megadawki witamin
Andrew W.PH.D. Saul
Warszawa 2016

Pokaz

72.45 zł

Rabat: 0.00 zł
Cena katalogowa: 72.45 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Aktywne metody prowadzenia strategii przedsiębiorstwa z zastosowaniem symulatora CEO

Wydawca: PLACET
Rok wydania: 2006
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 248
Format: B5
ISBN: 8374881054

Opis:

 Napisałem tę książkę jako wyraz mojej frustracji powszechnym brakiem zrozumienia na czym polega istota strategicznego zarządzania przedsiębiorstwami. We współczesnym świecie ze słowem ?strategia? wiązanych jest bowiem tak wiele mglistych treści, że pojęcie to stało się już wyprane z jakiegokolwiek konkretnego sensu. Nawet jednak kiedy ów sens istnieje, okazuje się być niezdatny do praktycznego wykorzystania. Doskonały tego przykład stanowi obecnie bardzo modna refleksja na temat tak zwanej strategicznej misji i wizji przedsiębiorstwa. Z filozoficznego punktu widzenia jest to, bez wątpienia, interesujące ? jednak w obecnej sytuacji ekonomicznej świata zarówno jedna, jak i druga mogą być uznane jedynie za piękną teorię, a utożsamianie dywagacji na ich temat z tworzeniem strategii firmy jest po prostu śmieszne. Daleki jestem od twierdzenia, że przedsiębiorstwo nie ma do spełnienia powinności wobec swych pracowników, wobec konsumentów i państwa, jednak jego głównym celem jest bez cienia wątpienia realizacja zysków. Podstawowa rola strategii polega więc na określeniu w jaki sposób tego dokonać.
Moim celem było stworzenie książki o strategii bardzo praktycznej i ilustrowanej zadaniami, wykonanie których pozwoli zdobyć nie wiedzę encyklopedyczną, ale pewien zasób konkretnych umiejętności. W tej dziedzinie w sukurs przyszedł mi szybki rozwój informatyki, dając możliwość zbudowania i przekazania czytelnikom programu komputerowego do testowania różnych strategii i badania ich wykonalności.

Załączony do książki dysk z programem CEOlight pozwoli przetrenować w praktyce wpływ rozmaitych czynników i posunięć strategicznych jego i jego konkurentów na wynik prowadzonego przez niego przedsiębiorstwa.

Spis treści

Aktywne metody prowadzenia strategii

Wstęp 7
MODEL BIZNESU JAKO MOTOR SUKCESU FIRMY 9
1.1. Model biznesu wykorzystujący różnicowanie produktów 11
1.2. Model biznesu wykorzystujący niskie ceny 13
1.3. Model biznesu wykorzystujący czas 15
1.4. Model biznesu wykorzystujący bariery wchodzenia na rynek 16
1.5. Model biznesu wykorzystujący szczególny rodzaj produktów 17
1.6. Model biznesu wykorzystujący pełną integrację z klientem 18
1.7. Model biznesu wykorzystujący szczególną strukturę przedsiębiorstwa 19

MODEL BIZNESU WYKORZYSTUJĄCY RÓŻNICOWANIE PRODUKTÓW 21
2.1. Strategiczne znaczenie ceny sprzedaży 23
2.2. Zasady ustalania cen 26
2.3. Definiowanie cen w praktyce ? metodą klasyczną 31
2.4. Analiza współzależności zmiennych 33
2.5. Dokonywanie zmian cen 36
2.6. Różnicowanie cen 38
2.7. Yield (revenue) management 41
2.8. Ceny dynamiczne 42
Pytania

MODEL BIZNESU WYKORZYSTUJĄCY NISKIE CENY 49
3.1. Udział w rynku jako parametr strategiczny 51
3.2. Efekt doświadczenia 54
3.3. Analiza strategii firmy 58
3.4. Aspekty finansowe 62
3.5. Cena jako element walki konkurencyjnej 65
Pytania

MODEL BIZNESU WYKORZYSTUJĄCY CZAS 69
4.1. Cykl życia produktu a strategia firmy 72
4.2. Faza wprowadzenia 74
4.3. Faza wzrostu 75
4.4. Faza dojrzałości 76
4.5. Faza schyłku 76
4.6. Cykle życia a portfele produktów firmy 77
Pytania

MODEL BIZNESU Z WYKORZYSTANIEM BARIER PRZY WCHODZENIU NA RYNEK 83
5.1. Posiadanie własnej, obowiązującej na rynku normy 85
5.2. Posiadanie własnych bardzo znacznych zasobów 86
5.3. Aspekty finansowe wchodzenia na nowe rynki zbytu 90
Pytania

MODEL BIZNESU WYKORZYSTUJĄCY SZCZEGÓLNY RODZAJ PRODUKTÓW 97
6.1. Model biznesu zakładający pełną eksploatację rynku 104
6.2. Model biznesu wykorzystujący istniejące wdrożenia 105
6.3. Produkty B?to?C i B?to?B 107
Pytania

MODEL BIZNESU WYKORZYSTUJĄCY INTEGRACJĘ Z KLIENTEM 113
7.1. Analiza klienta 115
7.2. Bazy danych klientów 122
7.3. Wartość życiowa klienta 126
Pytania

MODEL BIZNESU WYKORZYSTUJĄCY SZCZEGÓLNĄ STRUKTURĘ PRZEDSIĘBIORSTWA 133
8.1. Koszty stałe struktury firmy 133
8.2. Koszty handlowe firmy 136
8.3. Klasyczna organizacja przedsiębiorstwa 138
8.4. Grupy kapitałowe 140
8.5. Globalizacja 151
8.6. Style zarządzania 153
Pytania

ANALIZA STRATEGICZNA 161
9.1. Model 5 + 1 sił 162
9.2. Analiza SWOT 164
9.3. Planowanie scenariuszowe 166
9.4. Model decyzyjny 168
9.5. Matryca BCG (matryca wzrostu/udziału w rynku)) 174
9.6. Matryca McKinsey?a (General Electric) 179
9.7. Systemy eksperckie 181
9.8. Matryca wzrost sprzedaży/wzrost rynku 185
9.9. Symulatory strategiczne 186
9.10. Wskaźniki sukcesu firmy 189
9.11. Balanced scorecard 192
9.12. Analiza hierarchiczna (AHP) 194
Pytania

CEO ? SYMULATOR STRATEGICZNY 201
10.1. Realizacja z góry zakładanej strategii wieloetapowej 210
10.2. Zmiana dotychczasowej strategii 215
10.3. Rezultaty 220
10.4. Analiza szans i zagrożeń 227
10.5. Sytuacja konkurenta 230
10.6. Dopracowanie szczegółów strategii 231
10.7. Działanie symulatora 233
Pytania
Słowniczek najważniejszych terminów 240
Literatura 243

Klienci, którzy kupili Aktywne metody prowadzenia strategii … wybrali również:

Ślósarczyk Janina, Kozik Ryszard, Szlajfer Feliks - Tajemnice przyrody 5 Podręcznik. Szkoła podstawowa
-11%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Ślósarczyk Janina, Kozik Ryszard, Szlajfer Feliks
Wydawca: NOWA ERA
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: 189
Stron: 256
31.95 zł
28.44 zł
Dodaj do koszyka
Helena Lewicka, Marianna Kowalczyk - Matematyka SP wokół nas 6/1 ćw w.2014 WSIP
-11%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Helena Lewicka, Marianna Kowalczyk
Wydawca: WSiP
Rok wydania: 2014
Miejsce wydania: 189
Stron: 112
22.10 zł
19.67 zł
Dodaj do koszyka
Tomasz Maćkowski - Historia SP 6/1 Wczoraj i dziś ćw. NPP w.2014 NE
-11%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Tomasz Maćkowski
Wydawca: NOWA ERA
Rok wydania: 2014
Miejsce wydania: 189
Stron: 72
19.01 zł
16.92 zł
Dodaj do koszyka
Janina Ślósarczyk, Ryszard Kozik, Feliks Szlajfer - Przyroda SP  5 Tajemnice przyrody ćw cz.2 w.2013
-11%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Janina Ślósarczyk, Ryszard Kozik, Feliks Szlajfer
Wydawca: NOWA ERA
Rok wydania: 2013
Miejsce wydania: 1058
Stron: 96
18.10 zł
16.11 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Aktywne metody prowadzenia strategii przedsiębiorstwa z zastosowaniem symulatora CEO - Muszyński M.
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Pozostałe » Podręczniki. Ćwiczenia i zadania
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10