X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Zubrzycki Janusz - Leksykon VAT – 2017 Tom 1-2
-15%
+ do schowka
320.00 zł
272.00 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 48.00 zł
Cena katalogowa: 320.00 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Zubrzycki Janusz
Wydawca: Oficyna Wydawnicza UNIMEX
Rok wydania: 2017
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Kukuczka

Kukuczka
Dariusz Kortko
Marcin Pietraszewski
Warszawa 2016


Dzielnica występku

Dzielnica występku
Mario Vargas Llosa
Kraków 2016


Sztuka zwycięstwa

Sztuka zwycięstwa
Phil Knight
 
Poznań 2016


Hygge. Klucz do szczęścia

Hygge. Klucz do szczęścia
Meik Wiking
Warszawa 2016


Dasz radę

Dasz radę. Ostatnia rozmowa
Jan Kaczkowski,
Joanna Podsadecka
 
Kraków 2016


Niebzepieczne związki Andrzeja Leppera

Niebezpieczne związki Andrzeja Leppera
Wojciech Sumliński
Warszawa 2016


Nowy car

Nowy car
Steven Lee Myers
Katowice 2016

Świat Chrystusa

Świat Chrystusa. T.1
Wojciech Roszkowski
Kraków 2016

Pokaz

42.11 zł

Rabat: 14.79 zł
Cena katalogowa: 56.90 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Analiza strategiczna przedsiębiorstwa

Gierszewska Grażyna, Romanowska Maria
Wydawca: PWE
Rok wydania: 2016
Wydanie: 4
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 244
Format: 16.0x24.0cm
Oprawa: miękka
ISBN: 9788320818246

Opis:

Umiejętne stosowanie metod analizy strategicznej pozwala ocenić szanse przedsiębiorstwa na rynku i przewidzieć czyhające na nie zagrożenia. Dzięki temu można ograniczyć ryzyko błędnych decyzji, aby lepiej sobie radzić na silnie konkurencyjnych rynkach. W podręczniku zostały przedstawione metody analizy strategicznej najczęściej stosowane w zarządzaniu strategicznym. Są to metody służące do analizy makrootoczenia, otoczenia konkurencyjnego oraz sytuacji wewnętrznej przedsiębiorstwa. Szczegółowo została przedstawiona analiza SWOT, pozwalająca zbadać wnętrze organizacji i jej otoczenie konkurencyjne. Cennym uzupełnieniem podręcznika są zestawy ćwiczeń, uczące samodzielnego wykonywania analizy strategicznej. Podręcznik jest przeznaczony dla studentów kierunków ekonomicznych w wyższych uczelniach różnych typów, uczestników kursów doskonalących umiejętności menedżerskie, a także przedsiębiorców i menedżerów.

Klienci, którzy kupili Analiza strategiczna przedsiębiorstwa … wybrali również:

Daszyńska-Żygadło Karolina - Wycena przedsiębiorstwa. Podejście scenariuszowe
-31%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Daszyńska-Żygadło Karolina
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2016
Stron: 268
49.00 zł
34.05 zł
Dodaj do koszyka
Raczkowski Konrad - Zarządzanie publiczne. Teoria i praktyka.
-31%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Raczkowski Konrad
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2015
Stron: 286
59.00 zł
41.00 zł
Dodaj do koszyka
Kodeks postępowania karnego. Porównanie stanów prawnych 2015-2016
-30%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: Od.Nowa
Rok wydania: 2016
Stron: 516
49.90 zł
34.93 zł
Dodaj do koszyka
red.Koźmiński Andrzej K., red.Latusek-Jurczak Dominika - Relacje międzyorganizacyjne w naukach o zarządzaniu
-31%
+ do schowka
KSIĄŻKA
red.Koźmiński Andrzej K., red.Latusek-Jurczak Dominika
Wydawca: Oficyna Wolters Kluwer Business
Rok wydania: 2014
Stron: 496
49.00 zł
34.05 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Analiza strategiczna przedsiębiorstwa - Gierszewska Grażyna, Romanowska Maria
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Ekonomia » Organizacja i zarządzanie
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10