X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Zubrzycki Janusz - Leksykon VAT – 2017 Tom 1-2
-15%
+ do schowka
320.00 zł
272.00 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 48.00 zł
Cena katalogowa: 320.00 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Zubrzycki Janusz
Wydawca: Oficyna Wydawnicza UNIMEX
Rok wydania: 2017
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Kukuczka

Kukuczka
Dariusz Kortko
Marcin Pietraszewski
Warszawa 2016


Dzielnica występku

Dzielnica występku
Mario Vargas Llosa
Kraków 2016


Sztuka zwycięstwa

Sztuka zwycięstwa
Phil Knight
 
Poznań 2016


Hygge. Klucz do szczęścia

Hygge. Klucz do szczęścia
Meik Wiking
Warszawa 2016


Dasz radę

Dasz radę. Ostatnia rozmowa
Jan Kaczkowski,
Joanna Podsadecka
 
Kraków 2016


Niebzepieczne związki Andrzeja Leppera

Niebezpieczne związki Andrzeja Leppera
Wojciech Sumliński
Warszawa 2016


Nowy car

Nowy car
Steven Lee Myers
Katowice 2016

Świat Chrystusa

Świat Chrystusa. T.1
Wojciech Roszkowski
Kraków 2016

Pokaz

134.90 zł

Rabat: 7.10 zł
Cena katalogowa: 142.00 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Ask The Fundraiser`s Guide

Laura Fredricks,S Hosbach
Wydawca: John Wiley & Sons
Rok wydania: 2006
Stron: 288
ISBN: 9780787978563

Opis:

Foreword (Susan Earl Hosbach, Jon M. Wagner, Andrea McManus).Preface.Acknowledgments.Introduction.1. Hesitating to Ask for Money.What Fears May Prevent or Postpone the Ask?Knowing the Prospect Well Before Making the Ask.Giving Is the Greatest Gift of All.Every Organization Has Its Own Sparkle and Is Deserving of a Gift.Knowing the Organization Inside and Out.Asking Must Be Done in Person.Saying No to the Gift Is Not Saying No to You.Conclusion.Looking Ahead.2. Judging the Prospect`s Readiness for the Ask.Avoiding Common Pitfalls When Judging Readiness.The Readiness Profile.The Readiness Formula.The Match.The Pre-Ask Conversation.Unrestricted Gifts Are Our Friends.Asking for Money on the First Visit.Conclusion.Looking Ahead.3. Selecting the Right Person or Team to Do the Ask.Determining Your Pool of Potential Askers.Characteristics of a Good Asker.Determining When One Asker Can Conduct an Ask.Using the Team Approach.Conclusion.Looking Ahead.4. Preparing for the Ask.The Right Tone for the Ask.The Review Prior to the Ask.The Script for Each Ask.Conclusion.Looking Ahead.5. Asking for Special Event or Community Project Gifts and Increased Annual Gifts.The Ask for a Special Event or Community Project.The Ask for the Enhanced Annual Gift.Conclusion.Looking Ahead.6. Asking for Major Gifts.Defining a Major Gift.Defining Major Gift Prospects.Essentials of Any Major Gifts Program.Major Gift Asks.Conclusion.Looking Ahead.7. Asking for Planned Gifts.The Importance of Planned Gifts for the Organization.The Importance of Planned Gifts for Donors.Planned Giving Donor Profiles.The Planned Giver Prospect Pool.Planned Giving Program Prerequisites.Coordinating the Planned Giving Program with All Fundraising Programs.Building a Planned Giving Program.Marketing a Planned Giving Program.Asking for Planned Gifts.Conclusion.Looking Ahead.8. Asking for Complex and Challenging Capital Campaign Gifts.Defining the Capital Campaign.Phases of the Campaign.Defining Campaign Gifts and Prospects.Preparing Campaign Materials to Use During the Ask.Asking for Campaign Gifts.Conclusion.Looking Ahead.9. Addressing the Prospect`s Response to the Ask.Preparing for the Prospect`s Response.Responding to the Prospect`s Concerns.Analyzing the Responses to the Prospect`s Concerns.Conclusion.Looking Ahead.10. Following Through with Each Ask.The Next Steps After Each Ask.How to Juggle and Balance Time After Each Ask.The Ten Guiding Principles for Any Ask.Resource A: Sources for Fundraising Software.Resource B: Prospect Research Providers and Web Sites.Resource C: AFP Code of Ethical Principles and Standards of Professional Practice.Resource D: Thank-You Letter After the Ask.Resource E: Notification of Bequest.Resource F: Sample Prospect Materials for a Charitable Gift Annuity.Resource G: Sample Prospect Materials for a Charitable Remainder Unitrust.Resource H: Sample Capital Campaign Marketing Materials.References.The Author.

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Ask The Fundraiser`s Guide - Laura Fredricks,S Hosbach
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Zagraniczne » Ekonomia,zarządzanie,finanse
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10