X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Kodeks cywilny 2017 PLUS - zbiór przepisów
-32%
+ do schowka
79.00 zł
53.88 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 25.12 zł
Cena katalogowa: 79.00 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1
Stron: 1936
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Kukuczka

Kukuczka
Dariusz Kortko
Marcin Pietraszewski
Warszawa 2016


Food pharmacy

Food Pharmacy
Lina Nertby Aurell, Mia Clase
Kraków 2017


Sztuka zwycięstwa

Sztuka zwycięstwa
Phil Knight
 
Poznań 2016


Hygge. Klucz do szczęścia

Hygge. Klucz do szczęścia
Meik Wiking
Warszawa 2016


Dekalog księdza Jana Kaczkowskiego

Dekalog księdza Jana Kaczkowskiego +CD
Jan Kaczkowski,
Katarzyna Szkarpetowska
 
Kraków 2017


Pani Einstein

Pani Einstein
Marie Benedict
 
Kraków 2017


Od oddechu do oddechu

Od oddechu do oddechu
Wojciech Młynarski
  Warszawa 2017

Dobranoc Auschwitz

Dobranoc Auschwitz
Aleksandra Wójcik
Maciej Zdziarski
Kraków 2017

Pokaz

58.87 zł

Rabat: 7.28 zł
Cena katalogowa: 66.15 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Atrybuty produktu a konstruowanie preferencji przez nabywców

Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Rok wydania: 2010
Miejsce wydania: Poznań
Stron: 400
Format: B5
ISBN: 9788374174824

Opis:

Atrybut produktu a konstruowanie preferencji przez nabywców


Książka składa się z siedmiu rozdziałów. Pierwszy z nich poświęcono zagadnieniom o ogólnym charakterze, odnoszącym się do wszystkich następujących po nim rozdziałów. W rozdziale tym w pierwszej kolejności przedstawiono różne sposoby interpretacji atrybutów produktu. Atrybuty produktu wyznaczają podstawowy zbiór informacji wykorzystywanych w  procesie podejmowania decyzji. Informacje te są przetwarzane przez decydenta w celu podjęcia decyzji. Procesy związane z tym przetwarzaniem stanowią dalszą część rozdziału pierwszego. Omówiono podstawowe, najważniejsze, ale i najbardziej znane modele reprezentujące różne nurty badań dotyczących podejmowania decyzji.
W rozdziale drugim skupiono uwagę na podejmowaniu decyzji w warunkach niekomparatywnych, to znaczy takich, w których nie ma możliwości bezpośredniego porównania rozpatrywanej opcji z opcją konkurencyjną. Wskazano na różnice w  sposobach podejmowania decyzji w warunkach komparatywnych i  niekomparatywnych oraz przedstawiono podstawowe anomalie decyzyjne charakterystyczne dla warunków niekomparatywnych. Najwięcej miejsca i  uwagi poświęcono zagadnieniu dekompozycji atrybutów produktu, ze względu na duże potencjalne możliwości jej zastosowania w praktyce.
Rozdział trzeci poświęcono omówieniu reguł decyzyjnych stosowanych w  standardowych zadaniach decyzyjnych w warunkach komparatywnych. Zaprezentowano najważniejsze anomalie decyzyjne występujące w sytuacji, gdy występuje taka sama liczba porównywalnych cech produktów. Wskazano również na zasady postępowania nabywców w sytuacji występowania nieporównywalnych atrybutów.
Głównym przedmiotem zainteresowania rozdziału czwartego jest określenie postępowania nabywców w sytuacji występowania ograniczonych lub nieadekwat-
nych informacji. Sytuacje tego rodzaju należą do typowych w realnych warunkach decyzyjnych, stąd duża waga praktyczna rozważań prowadzonych w tej części pracy.
W rozdziale piątym skupiono się na określeniu ważności sposobu prezentacji informacji na przebieg procesów decyzyjnych. Wskazano na istotną rolę formy, organizacji oraz sekwencji w podejmowaniu decyzji. Omówiono anomalie decyzyjne związane z wpływem informacji poprzedzających zasadniczy układ informacji oraz związane z występowaniem informacji służących jako punkt odniesienia dla kształtowania decyzji.
W rozdziale szóstym zaprezentowano rozważania związane z wpływem stanów emocjonalnych oraz procesów metapoznawczych na podejmowanie decyzji. Oba wymienione czynniki były często pomijane w literaturze przedmiotu. Ich rola wydaje się jednak niedoceniana. Rozważania związane z tego typu procesami istotnie zmieniają tradycyjne spojrzenie na problematykę podejmowania decyzji.
Ostatni, siódmy rozdział pracy poświęcono zaprezentowaniu teorii konstruowania preferencji. W pierwszej części rozdziału opisano trzy najbardziej znane teorie tego rodzaju. W drugiej części, bazując na dorobku prezentowanym we wcześniejszych rozdziałach, przedstawiono własną propozycję ujęcia procesów konstruowania preferencji. W rozdziale tym zaprezentowano również możliwości praktycznego wykorzystania zasad konstruowania preferencji. Stworzona macierz pozycji konkurencyjnej może służyć pomocą w zarządzaniu marką na rynku.



Spis treści:

Wstęp

Rozdział 1. Rola informacji o produkcie w procesie podejmowania decyzji
1.1. Istota, kategorie i charakterystyki atrybutów produktu
1.1.1. Podstawowe kategorie atrybutów
1.1.2. Charakterystyki atrybutu produktu
1.1.3. Relacja wymiany między atrybutami
1.2. Indywidualne podejmowanie decyzji - ujęcie normatywne
1.3. Indywidualne podejmowanie decyzji - ujęcie opisowe
1.3.1. Teoria perspektywy
1.3.2. Podejmowanie decyzji jako proces
1.3.3. Wieloatrybutowe modele postaw i podejmowania decyzji
1.4. Konstruowanie preferencji i heurystyczne metody podejmowania decyzji

Rozdział 2. Rola warunków niekomparatywnych w kształtowaniu preferencji nabywców
2.1. Odmienność preferencji w warunkach niekomparatywnych i komparatywnych
2.1.1. Warunki a sądy komparatywne i niekomparatywne
2.1.2. Przyczyny występowania różnic między decyzjami podejmowanymi w warunkach niekomparatywnych i komparatywnych
2.2. Wpływ dekompozycji cech produktu na podejmowanie decyzji
2.2.1. Rozpakowywanie cech produktu
2.2.2. Rozdzielanie cech produktu
2.2.3. Dekompozycja cech a preferencje nabywców
2.3. Anomalie decyzyjne związane z sądami niekomparatywnymi
2.3.1. Rola ograniczeń informacyjnych w sądach niekomparatywnych
2.3.2. Rola kolejności prezentowanych atrybutów produktu w warunkach niekomparatywnych
2.3.3. Efekt wielkości rozpatrywanego zestawu cech

Rozdział 3. Znaczenie cech wspólnych, unikatowych i tożsamych w kształtowaniu preferencji nabywców
3.1. Rola zakresu atrybutu w procesie podejmowania decyzji
3.1.1. Mechanizm działania zakresu atrybutu
3.1.2. Efekty zmiany zakresu atrybutu w pojedynczym wymiarze
3.1.3. Efekty zmiany zakresu atrybutu w wielu wymiarach
3.2. Rola podobieństwa między cechami produktów w podejmowaniu decyzji
3.2.1. Efekt podobieństwa Debreu i efekt niewłaściwej opcji
3.2.2. Efekt atrakcyjności i efekt asymetrycznie zdominowanej alternatywy
3.2.3. Efekt kompromisu
3.3. Efekty współwystępowania różnych kategorii cech produktu
3.3.1. Cechy tożsame i cechy wspólne
3.3.2. Cechy unikatowe i cechy wspólne
3.3.3. Cechy tożsame i cechy unikatowe
3.3.4. Efekty ilościowe

Rozdział 4. Postępowanie nabywców w sytuacji niekompletnych informacji o produktach
4.1. Wnioskowanie o nieznanych poziomach cech produktów
4.1.1. Występowanie spontanicznych procesów inferencyjnych
4.1.2. Źródła danych wykorzystywane w procesach inferencyjnych
4.1.3. Efekt negatywności jako następstwo procesów inferencyjnych
4.1.4. Rola wiedzy i doświadczenia nabywcy w kształtowaniu procesów inferencyjnych
4.2. Sygnały i wskazówki dotyczące jakości produktów
4.2.1. Sygnały i wskazówki dotyczące jakości produktu - istota i mechanizm ich działania
4.2.2. Podstawowe rodzaje wskazówek jakości produktu
4.2.3. Efekt placebo - rola oczekiwań dotyczących jakości produktu
4.3. Rola informacji nieadekwatnych w podejmowaniu decyzji przez nabywców
4.3.1. Atrybuty niezrozumiałe
4.3.2. Atrybuty pozorne
4.3.3. Atrybuty zbędne z punktu widzenia procesu decyzyjnego

Rozdział 5. Wpływ sposobu prezentacji informacji o produkcie na podejmowanie decyzji
5.1. Wpływ formy prezentowanych informacji o produkcie na podejmowane decyzje
5.1.1. Podstawowe rodzaje sposobów prezentacji informacji
5.1.2. Forma liczbowa a forma graficzna
5.1.3. Forma liczbowa a forma słowna
5.2. Rola organizacji informacji w podejmowaniu decyzji
5.2.1. Zasada zgodności sposobu przetwarzania informacji ze sposobem jej organizacji
5.2.2. Wpływ organizacji informacji na przebieg ich przetwarzania
5.3. Sekwencja prezentacji informacji
5.3.1. Efekty kolejności - pierwszeństwa i świeżości
5.3.2. Rola torowania w podejmowaniu decyzji
5.3.3. Heurystyka zakotwiczenia
5.4. Rola punktu odniesienia w kształtowaniu preferencji
5.4.1. Istota i mechanizm działania punktu odniesienia w kształtowaniu decyzji nabywców
5.4.2. Wpływ sposobu ujęcia prezentowanych informacji na preferencje
5.4.3. Inne efekty związane z występowaniem punktu odniesienia

Rozdział 6. Rola procesów metapoznawczych i stanów emocjonalnych w podejmowaniu decyzji
6.1. Wpływ procesów metapoznawczych na podejmowanie decyzji
6.1.1. Istota i typologia procesów metapoznawczych
6.1.2. Procesy metapoznawcze bazujące na dostępności
6.1.3. Procesy metapoznawcze bazujące na płynności
6.2. Rola stanów emocjonalnych decydenta w podejmowaniu decyzji związanych z produktem
6.2.1. Stany emocjonalne - istota i rodzaje
6.2.2. Warunkowanie klasyczne i emocjonalne
6.3. Oddziaływanie stanów emocjonalnych decydenta na podejmowanie decyzji
6.3.1. Afekt jako informacja
6.3.2. Spójność pamięci z nastrojem
6.3.3. Spójność przetwarzania informacji z nastrojem
6.3.4. Efekt samej ekspozycji
6.3.5. Różne znaczenie poszczególnych przeżyć - efekt wybiórczości
6.3.6. Heurystyka kontaminacji i zarażenia

Rozdział 7. Teorie konstruowania preferencji w procesie podejmowania decyzji przez nabywców
7.1. Podstawowe modele konstruowania preferencji
7.1.1. Model Bettmana, Luce`a i Payne
7.1.2. Model Diff Con zaproponowany przez Svenson
7.1.3. Teoria dominacji Montgomery`ego
7.2. Zasady konstruowania preferencji
7.3. Macierz pozycji konkurencyjnej marki

Zakończenie
Aneks - badania 1-15
Bibliografia
Spis rysunków
Spis tabel

Klienci, którzy kupili Atrybuty produktu a konstruowanie preferencji … wybrali również:

Covey Stephen R. - 7 nawyków skutecznego działania
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Covey Stephen R.
Wydawca: Rebis
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 3
Stron: 384
39.90 zł
28.33 zł
Dodaj do koszyka
Gierusz Barbara - Podręcznik samodzielnej nauki księgowania
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Gierusz Barbara
Wydawca: ODDK
Rok wydania: 2016
Miejsce wydania: 10
Stron: 540
47.25 zł
33.74 zł
Dodaj do koszyka
Wanda Wójtowicz (red.), Andrzej Gorgol, Artur Kuś, Andrzej Niezgoda, Paweł Smoleń - Zarys finansów publicznych i prawa finansowego
-32%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wanda Wójtowicz (red.), Andrzej Gorgol, Artur Kuś, Andrzej Niezgoda, Paweł Smoleń
Wydawca: Wolters Kluwer Polska SA
Rok wydania: 2014
Miejsce wydania: 1
Stron: 421
59.00 zł
40.24 zł
Dodaj do koszyka
Szewczyk Anna - ABC asystentki. Wprowadzenie do systemu
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Szewczyk Anna
Wydawca: Ośrodek Doradztwa i Doskonalenia Kadr
Rok wydania: 2013
Miejsce wydania: 10
Stron: 98
52.50 zł
37.48 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Atrybuty produktu a konstruowanie preferencji przez nabywców - Wanat Tomasz Mieszko
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne » Ekonomia
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10