X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Hausner Wojciech, Wierzbicki Marek - Sto lat harcerstwa
-18%
+ do schowka
46.00 zł
37.77 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 8.23 zł
Cena katalogowa: 46.00 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Hausner Wojciech, Wierzbicki Marek
Wydawca: IPN
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: 189
Stron: 344
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Królowa

Królowa
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2016


Król

Król
Kraków 2016


Resortowe dzieci. Politycy

Resortowe dzieci. Politycy
Dorota Kania, Jerzy Targalski, Maciej Marosz
 
Warszawa 2016


Wołyń. Bez komentarza

Wołyń. Bez komentarza
praca zbiorowa
Warszawa 2016


Dasz radę

Dasz radę. Ostatnia rozmowa
Jan Kaczkowski,
Joanna Podsadecka
 
Kraków 2016


Wajda. Kronika wypadków filmowych

Wajda. Kronika wypadków filmowych
Bartosz Michalak
Warszawa 2016


Harda

Harda
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2016

Wylecz się sam

Wylecz się sam
Megadawki witamin
Andrew W.PH.D. Saul
Warszawa 2016

Pokaz

8.50 zł

Rabat: 1.50 zł
Cena katalogowa: 10.00 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Biblioteka nauczyciela fizyki gimnazjum - zeszyt 2. Wskazówki merytoryczne i dydaktyczne do realizacji programu nauczania

Wydawca: ZAMKOR
Rok wydania: 2004
Miejsce wydania: Kraków
Stron: 152
Format: 28x21cm
ISBN: 838883035X

Opis:

Ten zeszyt zawiera szczegółowe omówienia merytoryczne poszczególnych działów fizyki, obejmowanych przez program Wydawnictwa Zamkor oraz przez podręcznik "Fizyka dla gimnazjum" tegoż wydawnictwa. W omówieniu tym zamieszczone są także komentarze i wskazówki metodyczne, które powinny pomóc nauczycielom w realizacji programu. Komentarze te mają różny charakter. W ogólnym założeniu są one przeznaczone tylko dla nauczycieli i nie należy ich bezpośrednio przenosić do procesu dydaktycznego. Celem niektórych z nich jest uzasadnienie koncepcji opracowania materiału, na którą zdecydowali się autorzy podręcznika (niekiedy także sugestia innych możliwości). Dotyczy to zwłaszcza tych przypadków, w których koncepcje realizowane w podręczniku różnią się od dotychczasowych, dobrze znanych nauczycielom. Podane jest wówczas szczegółowe ich uzasadnienie merytoryczne i dydaktyczne. Niektóre zagadnienia przedstawione są na nieco wyższym poziomie niż szkolny (gimnazjalny). Chodzi o to, aby nauczyciel głęboko i wszechstronnie rozumiał treści, które są przedmiotem nauczania szkolnego, czyli był do swojej roli dobrze przygotowany. Wiele uwag i komentarzy zamieszczono tutaj głównie z myślą o tych nauczycielach, którzy uczą fizyki, ale nie są z wykształcenia fizykami. Głębsza znajomość przedmiotu pomoże im właściwie reagować na pytania i wypowiedzi uczniów, eliminować ich błędy i tak organizować proces dydaktyczny, by osiągnięte efekty nauczania były możliwie jak najlepsze. Podajemy wiele przykładów, z których część przeznaczona jest tylko dla nauczyciela, inne mogą zostać omówione w klasie lub zadane uczniom specjalnie zainteresowanym fizyką (taka możliwość w każdym przypadku została zasygnalizowana). Szczególnie obszernie omówiono mechanikę, jako jeden z najtrudniejszych działów, który na dodatek realizowany jest na początku każdego kursu fizyki. Nauczyciel powinien sobie uświadamiać, że mechanika stanowi podstawę wszystkich działów fizyki i dlatego jej nauczania nie można odkładać na później. Dobre jej opanowanie jest warunkiem koniecznym powodzenia w dalszym uczeniu się tego przedmiotu. W każdym następnym rozdziale powtarzamy i powołujemy się na zasady dynamiki, przemiany energii i zasadę zachowania energii, pokazując uczniom, jak ważna jest ta wiedza i jak doniosłą rolę odgrywa w rozumieniu wszystkich zjawisk fizycznych. Jeśli nawet uczniowie podczas "pierwszego podejścia" nie  przyswoją sobie tych zagadnień w sposób całkowicie zadowalający, to ich stosowanie w różnego rodzaju rozumowaniach przez cały czas nauki szkolnej spowoduje, że powinni opuścić gimnazjum z doskonałą ich znajomością. Sądzimy, że z zawartych tu uwag i propozycji będą mogli skorzystać zarówno nauczyciele początkujący, jak i Ci z większym doświadczeniem, którzy wykorzystają je w sposób twórczy.

Klienci, którzy kupili Biblioteka nauczyciela fizyki gimnazjum … wybrali również:

Helena Lewicka, Marianna Kowalczyk - Matematyka SP wokół nas 6/1 ćw w.2014 WSIP
-11%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Helena Lewicka, Marianna Kowalczyk
Wydawca: WSiP
Rok wydania: 2014
Miejsce wydania: 189
Stron: 112
22.10 zł
19.67 zł
Dodaj do koszyka
Lewicka Helena, Kowalczyk Marianna, Grisdale Robert - Matematyka wokół nas 6 Zeszyt ćwiczeń Część 2. Szkoła podstawowa
-11%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Lewicka Helena, Kowalczyk Marianna, Grisdale Robert
Wydawca: WSiP
Rok wydania: 2016
Miejsce wydania: 189
Stron: 112
22.10 zł
19.67 zł
Dodaj do koszyka
Tomasz Maćkowski - Historia SP 6/1 Wczoraj i dziś ćw. NPP w.2014 NE
-11%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Tomasz Maćkowski
Wydawca: NOWA ERA
Rok wydania: 2014
Miejsce wydania: 189
Stron: 72
19.01 zł
16.92 zł
Dodaj do koszyka
Janina Ślósarczyk, Ryszard Kozik, Feliks Szlajfer - Przyroda SP  5 Tajemnice przyrody ćw cz.2 w.2013
-11%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Janina Ślósarczyk, Ryszard Kozik, Feliks Szlajfer
Wydawca: NOWA ERA
Rok wydania: 2013
Miejsce wydania: 1058
Stron: 96
18.10 zł
16.11 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Biblioteka nauczyciela fizyki gimnazjum - zeszyt 2. Wskazówki merytoryczne i dydaktyczne do realizacji programu nauczania - Niemiec Jolanta (red.)
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Pozostałe » Podręczniki. Ćwiczenia i zadania
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10