X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Kodeks cywilny 2017 PLUS - zbiór przepisów
-27%
+ do schowka
79.00 zł
57.67 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 21.33 zł
Cena katalogowa: 79.00 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1
Stron: 1936
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Kukuczka

Kukuczka
Dariusz Kortko
Marcin Pietraszewski
Warszawa 2016


Food pharmacy

Food Pharmacy
Lina Nertby Aurell, Mia Clase
Kraków 2017


Sztuka zwycięstwa

Sztuka zwycięstwa
Phil Knight
 
Poznań 2016


Hygge. Klucz do szczęścia

Hygge. Klucz do szczęścia
Meik Wiking
Warszawa 2016


Dekalog księdza Jana Kaczkowskiego

Dekalog księdza Jana Kaczkowskiego +CD
Jan Kaczkowski,
Katarzyna Szkarpetowska
 
Kraków 2017


Pani Einstein

Pani Einstein
Marie Benedict
 
Kraków 2017


Od oddechu do oddechu

Od oddechu do oddechu
Wojciech Młynarski
  Warszawa 2017

Dobranoc Auschwitz

Dobranoc Auschwitz
Aleksandra Wójcik
Maciej Zdziarski
Kraków 2017

Pokaz

181.24 zł

Rabat: 7.55 zł
Cena katalogowa: 188.79 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Building Brand Authenticity

Michael Beverland
Wydawca: Palgrave Macmillan
Rok wydania: 2009
Stron: 240
ISBN: 9780230580312

Opis:

In an age of increasing consumer cynicism towards brands, marketers are being urged to become more authentic. Yet, how can brands project authenticity when many people believe commercial objects are by definition, fake? Building Brand Authenticity identifies how marketers can create brands that reflect consumers` desired identity or authentic self. Rather that overtly stating that your brand is `authentic,` or `real,` brands gain authenticity through warts `n all story-telling, a living heritage, a genuine love of craft, and sincere commitments to action. Based on extensive research with consumers and brand managers this book offers seven guiding principles for building brand authenticity: tell rich stories, appear as artisanal amateurs, stick to your roots, love of production, immerse yourself in the consumer`s world, connecting to place/space, and building cult-like devotion among staff . The book draws on case studies of brands that have achieved sustained success but are rarely featured in business branding books. Examples include W. Britain`s Toy Soldiers, Chateau Margaux, Bruichladdich, Dilmah Tea, The Morgan Motor Company as well as more traditional examples such as Apple, Dyson, Louis Vuitton, Jack Daniels and Virgin. "There are only a few people on the planet that can combine the academic knowledge and practical insights of Mike Beverland. His new book offers invaluable insights on branding and should be a must-buy for those in the know. In fact it will almost certainly become the authentic guide to brand authenticity". - Mark Ritson, Associate Professor, Melbourne Business School Beverland demonstrates brilliantly that authentic brands are built on the paradox between traditional craft skills and break-through innovations. `Building Brand Authenticity` makes a powerful argument for rejecting a focus on brand image and instead returning to a love of craft and the devotion of dedicated employees.` - Professor Richard Elliott, Dean, School of Management, University of Bath

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Building Brand Authenticity - Michael Beverland
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Zagraniczne » Ekonomia,zarządzanie,finanse
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10