X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Kodeks cywilny 2017 PLUS - zbiór przepisów
-27%
+ do schowka
79.00 zł
57.59 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 21.41 zł
Cena katalogowa: 79.00 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1
Stron: 1936
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Kukuczka

Kukuczka
Dariusz Kortko
Marcin Pietraszewski
Warszawa 2016


Food pharmacy

Food Pharmacy
Lina Nertby Aurell, Mia Clase
Kraków 2017


Sztuka zwycięstwa

Sztuka zwycięstwa
Phil Knight
 
Poznań 2016


Hygge. Klucz do szczęścia

Hygge. Klucz do szczęścia
Meik Wiking
Warszawa 2016


Dekalog księdza Jana Kaczkowskiego

Dekalog księdza Jana Kaczkowskiego +CD
Jan Kaczkowski,
Katarzyna Szkarpetowska
 
Kraków 2017


Pani Einstein

Pani Einstein
Marie Benedict
 
Kraków 2017


Od oddechu do oddechu

Od oddechu do oddechu
Wojciech Młynarski
  Warszawa 2017

Dobranoc Auschwitz

Dobranoc Auschwitz
Aleksandra Wójcik
Maciej Zdziarski
Kraków 2017

Pokaz

118.75 zł

Rabat: 6.25 zł
Cena katalogowa: 125.00 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Business of Media

William Hoynes,David Croteau
Wydawca: SAGE Publications Ltd
Rok wydania: 2001
Stron: 320
ISBN: 9780761986409

Opis:

The Business of Media focuses on the changing media industry and the tension between the media industry`s insatiable quest for profits and a democratic society`s need for a media system that serves the public interest. The book reviews the history of the industry and its evolving technologies; examines how the structure and business strategies of the industry are changing; and considers the potential influence the new media industry is having on society. It also looks at how policy and citizen action can help to create media that contribute to a more vibrant public sphere. "The framework used for thinking abou the mass media industry is excellent. And... the presentation of the material reflects the complexity of the mass media industry in a way that should be quite accessible to students, both conceptually and in terms of specific examples." -- Jane Downing "... a candid revealing and detailed study of the rapidly evolving media industry, especially in an increasingly media-saturated society. A thoroughly scholarly work which defly presents its in-depth study in largely jargon-free and accessible terms ideal for the non-specialist general reader. The Business of Media offers insights and a close scrutiny into what really goes on behind newspaper and broadcast journalism headlines." -- The Bookwatch

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Business of Media - William Hoynes,David Croteau
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Zagraniczne » Ekonomia,zarządzanie,finanse
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10