X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Hausner Wojciech, Wierzbicki Marek - Sto lat harcerstwa
-18%
+ do schowka
46.00 zł
37.77 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 8.23 zł
Cena katalogowa: 46.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Hausner Wojciech, Wierzbicki Marek
Wydawca: IPN
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: 189
Stron: 344
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Królowa

Królowa
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2016


Król

Król
Kraków 2016


Resortowe dzieci. Politycy

Resortowe dzieci. Politycy
Dorota Kania, Jerzy Targalski, Maciej Marosz
 
Warszawa 2016


Wołyń. Bez komentarza

Wołyń. Bez komentarza
praca zbiorowa
Warszawa 2016


Dasz radę

Dasz radę. Ostatnia rozmowa
Jan Kaczkowski,
Joanna Podsadecka
 
Kraków 2016


Wajda. Kronika wypadków filmowych

Wajda. Kronika wypadków filmowych
Bartosz Michalak
Warszawa 2016


Harda

Harda
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2016

Wylecz się sam

Wylecz się sam
Megadawki witamin
Andrew W.PH.D. Saul
Warszawa 2016

Pokaz

77.62 zł

Rabat: 3.23 zł
Cena katalogowa: 80.85 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Change Management

S. Ramnarayan,V. Nilakant,V Nilakant
Wydawca: SAGE Publications Ltd
Rok wydania: 2006
Stron: 352
ISBN: 9780761934684

Opis:

Based on their extensive research and work with organisations, V Nilakant and S Ramnarayan present a new model for organisational change that identifies four core tasks crucial to the success of any change initiative: appreciating change, mobilising support for change, executing change and building change capability. The authors contend that those change initiatives that do not succeed are the direct outcome of a failure to effectively manage one or more of these tasks. Simultaneously, as it warns managers against adoping simplistic recipes, Change Management also explains how organisational change is about changing the way in which people think and act. This book suggests four fundamental ways of altering the mindsets of managers: tuning to the external environment and people`s mindsets inside the organisation; influencing and persuading people and strengthening communication; constructing change initiatives on the basis of cross-functional collaboration and challenging goals; and creating positive contexts that enable people to have faith in thier own capabilities. This book argues that effective management of change is about balance--balance between short-term and long-term, profits and people , overview and detail, continuity and transformation and between the feasible and the desirable. The book contained long illustrations of successful Indian organizations... This is one of the books on the subject, with a neat and well-integrated framework, packing rich material in a small space. The book reflects the authors` deep scholarship and long experience in managing and facilitating change. -- Journal of Health Management The front cover, creatively and colourfully designed with landscape title positioning, seemed to hint towards a fresh `CHaNGE.` Perhaps a desirable newness that I could, as a reader, expect to find in the pages ahead as well. My expectations were not belied. While the Foreword by P Chidambaram...imparts a credible appeal to this book, the Preface by the authors could be stimulating to a reader interested in excellence in/of India and Indian organizations...Nilakant and Ramnarayan, in this book, adopt an interesting, flowing, and engaging storyline, filled with useful conceptualizations and application tips for any reader interested in appreciating change, learning about change management, and wanting to bring about desirable changes in her/his organizational contexts. -- Vikalpa The book is academic in nature to the extent that it provides a model and research to support the assertions of the authors. There is a good review of literature and organizational data to support the model and its postulates, Students researching the topic would be delighted to find ample and accurate referencing and amzing lindages of data to concepts, Teachers would find that the models proposed have depth of thought and philosoply implicitly placed in the contents of the book. -- Consulting Ahead

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Change Management - S. Ramnarayan,V. Nilakant,V Nilakant
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Zagraniczne » Ekonomia,zarządzanie,finanse
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10