X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Zubrzycki Janusz - Leksykon VAT – 2017 Tom 1-2
-15%
+ do schowka
320.00 zł
272.00 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 48.00 zł
Cena katalogowa: 320.00 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Zubrzycki Janusz
Wydawca: Oficyna Wydawnicza UNIMEX
Rok wydania: 2017
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Kukuczka

Kukuczka
Dariusz Kortko
Marcin Pietraszewski
Warszawa 2016


Dzielnica występku

Dzielnica występku
Mario Vargas Llosa
Kraków 2016


Sztuka zwycięstwa

Sztuka zwycięstwa
Phil Knight
 
Poznań 2016


Hygge. Klucz do szczęścia

Hygge. Klucz do szczęścia
Meik Wiking
Warszawa 2016


Dasz radę

Dasz radę. Ostatnia rozmowa
Jan Kaczkowski,
Joanna Podsadecka
 
Kraków 2016


Niebzepieczne związki Andrzeja Leppera

Niebezpieczne związki Andrzeja Leppera
Wojciech Sumliński
Warszawa 2016


Nowy car

Nowy car
Steven Lee Myers
Katowice 2016

Świat Chrystusa

Świat Chrystusa. T.1
Wojciech Roszkowski
Kraków 2016

Pokaz

208.05 zł

Rabat: 10.95 zł
Cena katalogowa: 219.00 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Content Management Handbook

Martin White
Wydawca: Facet Publishing
Rok wydania: 2005
Stron: 176
ISBN: 9781856045339

Opis:

There are many benefits in using content management software (CMS) to support content authoring and site management for both intranets and websites. These benefits can only be realized when the organization has developed a content management strategy and undertaken a rigorous analysis of the functionality that the CMS must provide, taking into account the Total Cost of Implementation of a CMS application. Information professionals will increasingly play an important role in developing content management strategies and managing intranets and websites, using their professional skills in carrying out information audits, identifying the information needs of users, and developing information architectures and metadata schemes. This essential book provides step-by-step guidance on how to develop a content management strategy, sets out the elements of a content management system and provides advice on the specification, selection, implementation and management of content management software. Readership: This practical handbook takes advantage of the author`s extensive consulting experience in supporting CMS implementations in a wide range of organizations in the UK, Europe and the USA, including government agencies, charities and multinational businesses. It is of great value to information staff at all levels who are involved in the process of using a CMS to support the development of websites and intranets. "I would recommend this book to anyone thinking about developing a content management strategy and considering software implementation." -- New Library World "If you want to manage content successfully within your organization but are not sure how to go about it - start by reading this book." -- Internet Resources Newsletter

Klienci, którzy kupili Content Management Handbook wybrali również:

Luca Dotti - Audrey w domu. Wspomnienia o mojej mamie
-32%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Luca Dotti
Wydawca: Literackie
Rok wydania: 2016
Miejsce wydania: 8
Stron: 204
44.90 zł
30.53 zł
Dodaj do koszyka
Michał Rusinek - Nic zwyczajnego. O Wisławie Szymborskiej
-34%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Michał Rusinek
Wydawca: ZNAK
Rok wydania: 2016
Miejsce wydania: 8
Stron: 320
39.90 zł
26.33 zł
Dodaj do koszyka
David Bez - Sałat love
-33%
+ do schowka
KSIĄŻKA
David Bez
Wydawca: Buchmann
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: 189
Stron: 304
50.00 zł
33.50 zł
Dodaj do koszyka
Grażyna Osiłka - Tożsamość osobowa w epoce cyfrowych technologii...
-33%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Grażyna Osiłka
Wydawca: UNIVERSITAS
Rok wydania: 2016
Miejsce wydania: 8
Stron: 236
39.00 zł
26.13 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Content Management Handbook - Martin White
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Zagraniczne
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10