X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Zarys dziejów Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego
-26%
+ do schowka
129.00 zł
95.14 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 33.86 zł
Cena katalogowa: 129.00 zł
Dostępność: do 72h
KSIĄŻKA
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2016
Miejsce wydania: 189
Stron: 360
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Królowa

Królowa
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2016


Król

Król
Kraków 2016


Resortowe dzieci. Politycy

Resortowe dzieci. Politycy
Dorota Kania, Jerzy Targalski, Maciej Marosz
 
Warszawa 2016


Wołyń. Bez komentarza

Wołyń. Bez komentarza
praca zbiorowa
Warszawa 2016


Dasz radę

Dasz radę. Ostatnia rozmowa
Jan Kaczkowski,
Joanna Podsadecka
 
Kraków 2016


Wajda. Kronika wypadków filmowych

Wajda. Kronika wypadków filmowych
Bartosz Michalak
Warszawa 2016


Harda

Harda
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2016

Wylecz się sam

Wylecz się sam
Megadawki witamin
Andrew W.PH.D. Saul
Warszawa 2016

Pokaz

89.77 zł

Rabat: 9.98 zł
Cena katalogowa: 99.75 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Crisis of Character

Peter Firestein,P Firestein
Wydawca: Union of the European Civil Servants
Rok wydania: 2009
Stron: 304
ISBN: 9781402762468

Opis:

This title offers invaluable advice for anyone who operates in the public sphere - and who understands that reputation is the key to survival. The many stories illustrate how corporate strategy must shift to deal with globalisation. Fascinating real-life examples range from Hewlett-Packard to Coca-Cola. Reputation matters - now more than ever. Public opinion in the wake of the financial meltdown has revealed an abiding mistrust of corporations and the executives who run them. Scrutiny from the internet and 24-hour TV offers companies no place to hide; so they must proactively seek the confidence of their shareholders and the public. Via its groundbreaking Seven Strategies of Reputation Leadership, "Crisis of Character" offers a fail-proof way for executives to immunise themselves and their companies against the breakdowns that can happen to even the most prominent organisations. Using real-life examples (from Merck and Citigroup to Hewlett-Packard and Coca-Cola), "Crisis of Character" presents concrete ways executives can shape the internal corporate culture to support their business interests. "Well-reasoned and well-written. Firestein shows that the context of reputation can change with ferocious speed and unpredictability. He demonstrates how even exceptional companies and managers have been staggered by failing to anticipate change and react effectively."--Hans Morris, President of Visa, Inc. "Don`t be blindsided when you do business in new communities and in these changing times. Peter Firestein offers compelling strategies and examples of how to keep and improve your and your company`s reputation one day at a time. A good reputation creates trust, so invest in processes, people and in your company culture to be a responsible global citizen."--Blythe McGarvie, author of "Shaking the Globe" "Brilliant. A compelling case that the success of companies is deeply rooted in their character, culture and values. Firestein`s seven strategies of reputation leadership offer a path for corporate executives and boards to build strong, stable and sustainable business enterprises and avoid the risks and character flaws that destroyed so many companies during the financial crisis."--John C. Wilcox, Chairman of Sodali and former Head of Corporate Governance at TIAA-CREF

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Crisis of Character - Peter Firestein,P Firestein
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Zagraniczne » Ekonomia,zarządzanie,finanse
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10