X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Hausner Wojciech, Wierzbicki Marek - Sto lat harcerstwa
-18%
+ do schowka
46.00 zł
37.77 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 8.23 zł
Cena katalogowa: 46.00 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Hausner Wojciech, Wierzbicki Marek
Wydawca: IPN
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: 189
Stron: 344
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Królowa

Królowa
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2016


Król

Król
Kraków 2016


Resortowe dzieci. Politycy

Resortowe dzieci. Politycy
Dorota Kania, Jerzy Targalski, Maciej Marosz
 
Warszawa 2016


Wołyń. Bez komentarza

Wołyń. Bez komentarza
praca zbiorowa
Warszawa 2016


Dasz radę

Dasz radę. Ostatnia rozmowa
Jan Kaczkowski,
Joanna Podsadecka
 
Kraków 2016


Wajda. Kronika wypadków filmowych

Wajda. Kronika wypadków filmowych
Bartosz Michalak
Warszawa 2016


Harda

Harda
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2016

Wylecz się sam

Wylecz się sam
Megadawki witamin
Andrew W.PH.D. Saul
Warszawa 2016

Pokaz

43.51 zł

Rabat: 15.49 zł
Cena katalogowa: 59.00 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Daj się znaleźć w sieci. Proste i nietechniczne podejście do marketingu w wyszukiwarkach

Wydawca: Wolters Kluwer Polska SA
Rok wydania: 2011
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 227
Format: B5
ISBN: 9788326413780

Opis:

Daj się znaleźć w sieci. Proste i nietechniczne podejście do marketingu w wyszukiwarkach

Daj się znaleźć w sieci i pomnażaj swoje zyski, prowadząc skuteczne kampanie marketingowe w wyszukiwarkach Niezależnie od tego, czy dobrze znasz zagadnienia związane z SEM, czy też Twoje doświadczenie jest niewielkie, znajdziesz tu interesujące sposoby na zapewnienie swojej firmie dostępu do potencjalnych klientów szukających określonych rozwiązań w sieci. Heather Lutze, ekspertka ds. marketingu w wyszukiwarkach, przystępnym językiem opisuje, jak dać się znaleźć w sieci. Radzi, jak idealnie dobrać słowa kluczowe, zarówno podczas pozycjonowania stron, jak i korzystania z linków sponsorowanych. Ukazuje szereg strategii pozwalających na podtrzymanie atrakcyjności i skuteczności kampanii oraz osiągnięcie jeszcze większych zysków dzięki przebudowaniu lub udoskonaleniu strony. Autorka wyjaśnia także, w jaki sposób reklamodawcy powinni pozostawać w kontakcie z użytkownikami, aby rozumieć ich problemy, potrzeby i oczekiwania, a przez to łatwiej pozyskiwać nowych klientów. Dzięki szczegółowemu opracowaniu poruszanych zagadnień, opartemu na najnowszych badaniach rynku, oraz opisom najczęstszych błędów popełnianych w SEM książka jest doskonałym przewodnikiem po marketingu w wyszukiwarkach.


"Nie wystarczy umieć obsługiwać Flash, aby przyciągnąć uwagę do swojej strony. Daj się znaleźć w sieci pokazuje sposoby na zdobycie i utrzymanie czołowej pozycji w wyszukiwarkach. Bez tej książki nasz sukces nie byłby możliwy".
Patrick Cox, prezes TaxMasters

"Heather Lutze to charyzmatyczna osoba o wizjonerskim podejściu do SEM. Zapoznanie się z jej spostrzeżeniami i wykorzystanie ich przyniesie korzyści każdemu przedsiębiorstwu".
Wendy St. Clair Pearson, starszy dyrektor marketingu i komunikacji Verio



Heather Lutze
jest uznaną w Stanach Zjednoczonych ekspertka branży marketingu internetowego i konsultantką ds. strategii w wyszukiwarkach. Ma ponad 10 lat doświadczenia w prowadzeniu kampanii linków sponsorowanych, optymalizacji stron pod kątem wyszukiwarek i testowaniu stron docelowych. Jest założycielką Lutze Consulting, agencji SEM pomagającej firmom w podnoszeniu skuteczności działań reklamowych i zwiększaniu obrotów poprzez wykorzystanie reklam pay per click oraz optymalizację pod kątem wyszukiwarek internetowych.


Spis treści:

Wstęp
Podziękowania
Wprowadzenie Kto powinien przeczytać tę książkę?
Co wyróżnia tę książkę?
Długopis Jamesa Bonda
O autorce

Rozdział 1. Podstawy

Istota zagadnienia
Definicje

Rozdział 2. Zacznijmy od początku

Kampania linków sponsorowanych
Niezbędne informacje wstępne
Kilka słów na literę P
Precyzyjny dobór
Udane kliknięcie
Unikanie nieudanych kliknięć

Rozdział 3. Wyszukiwanie i dokonywanie zakupów w internecie

Droga do zakupu
Mylne przekonanie
Cykl zakupowy
Łańcuszek słów kluczowych

Rozdział 4. Sztuka doboru słów kluczowych

"Kluczowość" słów kluczowych
Brak przygotowania
Zawężanie pola
Tajemna receptura

Rozdział 5. Dostosowanie słów kluczowych do cyklu zakupowego

Ciągi słów kluczowych i wieloczłonowe słowa kluczowe
Zalety właściwego ukierunkowania słów kluczowych
Fazy wyszukiwania
Słowa kluczowe fazy dokonywania zakupu
Zdobywanie zaufania
Przepis na sukces
Odświeżająca przerwa

Rozdział 6. Proces wyszukiwania słów kluczowych

Zniecierpliwienie
Znalezienie właściwych słów kluczowych
Słowa firmocentryczne
Planowanie strategii słów kluczowych

Rozdział 7. Grupowanie i porządkowanie tematyczne słów kluczowych
Organizowanie i udoskonalanie listy słów kluczowych
Grupowanie i porządkowanie tematyczne słów kluczowych
Grupowanie słów kluczowych według doświadczeń użytkowników
Jaki jest cel grupowania słów kluczowych?
Organizacja
Grupowanie według cyklu zakupowego
Kombinacje i zmienne słów kluczowych

Rozdział 8. Lokalizacja

Ukierunkowanie geograficzne
Określenia geograficzne
Porównanie dwóch metod
Kolejny przykład
Rada praktyczna
Przykład: kampania ogólnokrajowa z określeniami geograficznymi

Rozdział 9. Sezonowość

Mikołaj istnieje
Ukryta i subtelna sezonowość
Odwrócona sezonowość
Planowanie terminu kampanii

Rozdział 10. Tworzenie tekstu reklamy

Czym jest "reklama"?
Czy to trudne?
Niełatwa sztuka
Cele tworzenia reklamy
Dalsze porady dotyczące tekstu reklamy
Przykład praktyczny
Zaufanie
"Włoska robota" a "Świat Wayne`a"
Uwzględnienie cyklu zakupowego w kampanii reklamowej
Reklamy wzdłuż "drogi do zakupu"

Rozdział 11. Po kliknięciu
Wynik jakości
Strona docelowa
Powiązanie reklamy ze stroną docelową
Przykład sklepu z ubraniami
Dylematy
Strona docelowa
Przydatne źródła wiedzy na temat stron docelowych

Rozdział 12. Stawki i budżet

Ile kosztują reklamy PPC?
Analiza stawek w SpyFu
Prognozy odwiedzin w Google AdWords
Dostosowywanie zmiennych słowa kluczowego
Wyzwania związane z licytacją słów kluczowych
Ustalenie stawek
Licytowanie oparte na jednolitej stawce
Dane
Bieżące korygowanie stawek
Ustalanie budżetu

Rozdział 13. Aktywacja konta

Pełna kontrola
Ryzyko związane z ustawieniami domyślnymi
Na początek - Google
Struktura konta
Plan działania

Rozdział 14. Dalsze zarządzanie kampanią

Poszukiwanie złotego środka
Spokojne obserwacje
Wyjątek od reguły
Dwa tygodnie później - zasada "80 do 20"
Reorganizacja listy słów kluczowych
Koncentracja na najlepszych
Co warto uwzględnić
Weryfikacja wyniku jakości
Dalsze poprawki - 30-60 dni
Pozostałe wyszukiwarki
Bieżące wsparcie
Relacje z wyszukiwarkami
Dalsza pomoc

Rozdział 15. Fachowa pomoc
Trudna decyzja

Klienci, którzy kupili Daj się znaleźć w sieci. Proste i nietechniczne … wybrali również:

Adele Faber, Elaine Mazlish - Jak mówić, żeby dzieci nas słuchały w.2013
-36%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Adele Faber, Elaine Mazlish
Wydawca: MEDIA RODZINA
Rok wydania: 2013
Miejsce wydania: 3
Stron: 284
35.00 zł
22.40 zł
Dodaj do koszyka
Agnieszka Maciąg - Smak szczęścia, czyli o dietach... TW w.2015
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Agnieszka Maciąg
Wydawca: Otwarte
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: 8
Stron: 296
49.90 zł
35.43 zł
Dodaj do koszyka
Marcin Przewoźniak - Praktyczny poradnik ucznia. Twoja szkoła bez...
-28%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Marcin Przewoźniak
Wydawca: Centrum Edukacji Dziecięcej
Rok wydania: 2011
Miejsce wydania: 3
Stron: 144
24.20 zł
17.42 zł
Dodaj do koszyka
Szewczyk Anna - ABC asystentki. Wprowadzenie do systemu
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Szewczyk Anna
Wydawca: Ośrodek Doradztwa i Doskonalenia Kadr
Rok wydania: 2013
Miejsce wydania: 10
Stron: 98
52.50 zł
37.48 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Daj się znaleźć w sieci. Proste i nietechniczne podejście do marketingu w wyszukiwarkach - Lutze Heather
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Pozostałe » Poradniki
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10