X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Hausner Wojciech, Wierzbicki Marek - Sto lat harcerstwa
-18%
+ do schowka
46.00 zł
37.77 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 8.23 zł
Cena katalogowa: 46.00 zł
Dostępność: do 72h
KSIĄŻKA
Hausner Wojciech, Wierzbicki Marek
Wydawca: IPN
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: 189
Stron: 344
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Królowa

Królowa
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2016


Król

Król
Kraków 2016


Resortowe dzieci. Politycy

Resortowe dzieci. Politycy
Dorota Kania, Jerzy Targalski, Maciej Marosz
 
Warszawa 2016


Wołyń. Bez komentarza

Wołyń. Bez komentarza
praca zbiorowa
Warszawa 2016


Dasz radę

Dasz radę. Ostatnia rozmowa
Jan Kaczkowski,
Joanna Podsadecka
 
Kraków 2016


Wajda. Kronika wypadków filmowych

Wajda. Kronika wypadków filmowych
Bartosz Michalak
Warszawa 2016


Harda

Harda
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2016

Wylecz się sam

Wylecz się sam
Megadawki witamin
Andrew W.PH.D. Saul
Warszawa 2016

Pokaz

16.59 zł

Rabat: 4.41 zł
Cena katalogowa: 21.00 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Deontologia mediów

Wydawca: Instytut Wydawniczy PAX
Rok wydania: 2007
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 270
Format: B6
ISBN: 9788321117713

Opis:

Deontologia mediów


Najnowsza pozycja w serii Z busolą poświęcona jest etycznym aspektom funkcjonowania mediów.
Czy mediom potrzebny jest kodeks etyczny?
Jak daleko może się posunąć dziennikarz, na przykład pokazując ludzkie cierpienie i śmierć?
Czy prezenter telewizyjny powinien brać udział w reklamach?
Czy wolność prasy, radia i telewizji ma jakieś granice?Coraz częściej zadajemy sobie podobne pytania. Książka Claude`a-Jeana Bertranda, profesora Universite de Paris II, ukazuje rózne systemy zasad i reguł, które mają się przyczyniać do lepszego wypełniania przez media ich funkcji społecznej. Autor pisze o  wartościach, na których opierają się obecne i dawniejsze kodeksy etyczne mediów, cytuje niektóre zapisy, wskazuje braki. Wymienia także stosowane w różnych krajach środki, skłaniające media do większej odpowiedzialności.



Spis treści:

WPROWADZENIE

CZĘŚĆ PIERWSZA - WIADOMOŚCI WSTĘPNE
Rozdział I. Podstawowe rozróżnienia I. Modele funkcjonowania prasy II. Funkcje mediów III. Rodzaje mediów IV. Informacja i rozrywka V. Protagoniści VI. Wolny rynek, prawo i deontologia VII. Moralność, deontologia i kontrola jakości Rozdział II. Zasady i wartości I. Natura i działalność mediów II. Wartości ogólnoludzkie III. Wolność wypowiedzi IV. Prawo do komunikowania się V. Wartości dotyczące dziedziny mediów CZĘŚĆ DRUGA: DEONTOLOGIA Rozdział I. Kodeksy: ich rodzaje i treść I. Rodzaje zapisów 1. Podział według charakteru zasad 2. Zasady określające obowiązki dziennikarza wynikające z funkcji mediów 3. Zasady o różnym zakresie 4. Zasady dotyczące różnych kategorii zawodowych 5. Zasady wynikające z dziennikarskiej odpowiedzialności wobec różnych osób 6. Zasady odnoszące się do różnych etapów pracy II. Kodeksy mediów o charakterze rozrywkowym III. Interpretacja i przestrzeganie kodeksów Rozdział II. Czego brakuje w kodeksach I. Selekcja informacji II. Przetwarzanie informacji oraz ich prezentacja III. Dobro społeczeństwa IV. Sektor rozrywki V. Problemy związane z reklamą Rozdział III. Przykłady kodeksów CZĘŚĆ TRZECIA: PRAKTYKA Rozdział I. M*A*S - czyli jak sprawić, by media przestrzegały przyjętych zasad I. Główni zainteresowani II. Środki działania 1. Dokumenty drukowane, radiowo-telewizyjne oraz on-line 2. Jednostki, grupy i instytucje 3. Długofalowe działania rozwojowe III. Inna klasyfikacja M*A*S 1. Środki działania w ramach działalności mediów i poza nią oraz wymagające współpracy 2. Dwa szczególne środki działania zaliczane do M*A*S Rozdział II. Krytyka i przeszkody I. Krytyka II. Przeszkody 1. Nieuzasadnione zarzuty 2. Prawdziwe przeszkody Zakończenie Co pozostaje do zrobienia? Bibliografia

Klienci, którzy kupili Deontologia mediów wybrali również:

Eco Umberto - Historia piękna
-28%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Eco Umberto
Wydawca: Rebis
Rok wydania: 2016
Stron: 440
140.00 zł
100.80 zł
Dodaj do koszyka
Suworow Wiktor - GRU Radziecki wywiad wojskowy
-28%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Suworow Wiktor
Wydawca: Rebis
Rok wydania: 2010
Stron: 216
34.00 zł
24.48 zł
Dodaj do koszyka
Eco Umberto - Jak napisać pracę dyplomową Poradnik dla humanistów
-15%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Eco Umberto
Wydawca: wydawnictwo uniwersytetu warszawskiego
Rok wydania: 2016
Stron: 276
34.00 zł
28.90 zł
Dodaj do koszyka
Hurtaut Pierre-Thomas-Nicolas - Sztuka pierdzenia
-28%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Hurtaut Pierre-Thomas-Nicolas
Wydawca: słowo/obraz/terytoria
Rok wydania: 2010
Stron: 142
18.00 zł
12.96 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Deontologia mediów - Bertrand Claude- Jean
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Publicystyka. Esej, Szkice » Publicystyka, esej zagraniczny
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10