X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Kodeks postępowania administracyjnego Komentarz
-16%
+ do schowka
349.00 zł
291.45 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 57.55 zł
Cena katalogowa: 349.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 189
Stron: 1266
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Kukuczka

Kukuczka
Dariusz Kortko
Marcin Pietraszewski
Warszawa 2016


Food pharmacy

Food Pharmacy
Lina Nertby Aurell, Mia Clase
Kraków 2017


Sztuka zwycięstwa

Sztuka zwycięstwa
Phil Knight
 
Poznań 2016


Hygge. Klucz do szczęścia

Hygge. Klucz do szczęścia
Meik Wiking
Warszawa 2016


Dekalog księdza Jana Kaczkowskiego

Dekalog księdza Jana Kaczkowskiego +CD
Jan Kaczkowski,
Katarzyna Szkarpetowska
 
Kraków 2017


Pani Einstein

Pani Einstein
Marie Benedict
 
Kraków 2017


Od oddechu do oddechu

Od oddechu do oddechu
Wojciech Młynarski
  Warszawa 2017

Dobranoc Auschwitz

Dobranoc Auschwitz
Aleksandra Wójcik
Maciej Zdziarski
Kraków 2017

Pokaz

39.82 zł

Rabat: 12.58 zł
Cena katalogowa: 52.40 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Dlaczego kupujemy. Nauka o robieniu zakupów. Zachowania klienta w sklepie.

Paco Underhill
Wydawca: MT Biznes
Rok wydania: 2007
Wydanie: 2
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 272
Format: 15.8x23.3cm
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
ISBN: 9788361040026

Opis:

Międzynarodowy bestseller. Z humorem i ogromną ilością danych pochodzących z wieloletnich badań, Underhill oferuje konkretne i użyteczne rady w jaki sposób detaliści powinni się dostosowywać do zmieniających się zachowań konsumentów. Książka ta jest efektem ponad 20-letnich badań prowadzonych przez autora, który analizuje sposób poruszania się klientów i czynniki warunkujące czas spędzony w placówce handlowej, aranżację, wewnętrzny system informacji i oznakowania, różnice w zachowaniu klientów, wynikające z ich płci i wieku, pory dnia, uwarunkowań technicznych i fizjologicznych. Publikacja ta to wyniki bezpośrednich obserwacji prowadzonych przez badaczy firmy wykorzystujących do tego celu m.in. ukryte kamery i bezpośrednie wywiady z klientami. Dlaczego ta książka stała się bestsellerem? Dlatego, że autor wie więcej niż my klienci, w jaki sposób i dlaczego kupujemy. Financial Times Książka obowiązkowa dla każdego, kto prowadzi interesy w dzisiejszym, złożonym świecie handlu. Paco posiadł umiejętność tłumaczenia dynamiki dzisiejszego środowiska detalu. Daniel J. Brestle, President, Estee Lauder Inc. Dlaczego "to" kupiłem? Ile razy zadaliście sobie to pytanie? Paco Underhill zna odpowiedź. Guardian Ta książka jest dla każdego, kto uwielbia lub nienawidzi robić zakupy. Mówi wszystko o klientach i ich zachowaniach. Robert Mettler, Sears Roebuck & Co. Książka odkrywa nowe warstwy wiedzy o kliencie i udawadnia , że świat handlu detalicznego to skomplikowana "maszyneria" psychologiczno-ekonomiczna i fundament sukcesu Prof. Dr hab. Marian Strużycki Dyrektor Instytutu Rynku Wewnętrznego i Konsumpcji Autor książki PACO UNDERHILL jest założycielem Envirosell, firmy badawczo - konsultingowej specjalizującej się w analizowaniu zachowań klientów, strategii i praktyce handlu deatalicznego. Do klientów firmy zaliczają się McDonald`s, Citibank, Coca-Cola, Sony, Blockbuster, Levi Strauss & Co. i wiele innych nie mniej znanych firm. Książka ukazała się już w następujących krajach: Stany Zjednoczone, Chiny, Holandia, Japonia, Izrael, Niemcy, Australia, Wielka Brytania, Francja, Korea, Portugalia, Turcja, Hiszpania

Klienci, którzy kupili Dlaczego kupujemy. Nauka o robieniu … wybrali również:

Helena Lewicka, Marianna Kowalczyk - Matematyka SP wokół nas 6/1 ćw w.2014 WSIP
-20%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Helena Lewicka, Marianna Kowalczyk
Wydawca: WSiP
Rok wydania: 2014
Miejsce wydania: 189
Stron: 112
22.10 zł
17.79 zł
Dodaj do koszyka
Janina Ślósarczyk, Ryszard Kozik, Feliks Szlajfer - Przyroda SP  5 Tajemnice przyrody ćw cz.2 w.2013
-20%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Janina Ślósarczyk, Ryszard Kozik, Feliks Szlajfer
Wydawca: NOWA ERA
Rok wydania: 2013
Miejsce wydania: 1058
Stron: 96
18.10 zł
14.57 zł
Dodaj do koszyka
Radwański Zbigniew, Olejniczak Adam - Prawo cywilne część ogólna
-11%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Radwański Zbigniew, Olejniczak Adam
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: 189
Stron: 388
59.00 zł
52.51 zł
Dodaj do koszyka
Bardach Juliusz, Leśnodorski Bogusław, Pietrzak Michał - Historia ustroju i prawa polskiego
-32%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Bardach Juliusz, Leśnodorski Bogusław, Pietrzak Michał
Wydawca: Wydawnictwo Prawnicze LexisNexis
Rok wydania: 2009
Miejsce wydania: 1
Stron: 693
75.00 zł
51.15 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Dlaczego kupujemy. Nauka o robieniu zakupów. Zachowania klienta w sklepie. - Paco Underhill
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Pozostałe » Podręczniki. Ćwiczenia i zadania
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10