X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Kodeks cywilny 2017 PLUS - zbiór przepisów
-27%
+ do schowka
79.00 zł
57.59 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 21.41 zł
Cena katalogowa: 79.00 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1
Stron: 1936
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Kukuczka

Kukuczka
Dariusz Kortko
Marcin Pietraszewski
Warszawa 2016


Food pharmacy

Food Pharmacy
Lina Nertby Aurell, Mia Clase
Kraków 2017


Sztuka zwycięstwa

Sztuka zwycięstwa
Phil Knight
 
Poznań 2016


Hygge. Klucz do szczęścia

Hygge. Klucz do szczęścia
Meik Wiking
Warszawa 2016


Dekalog księdza Jana Kaczkowskiego

Dekalog księdza Jana Kaczkowskiego +CD
Jan Kaczkowski,
Katarzyna Szkarpetowska
 
Kraków 2017


Pani Einstein

Pani Einstein
Marie Benedict
 
Kraków 2017


Od oddechu do oddechu

Od oddechu do oddechu
Wojciech Młynarski
  Warszawa 2017

Dobranoc Auschwitz

Dobranoc Auschwitz
Aleksandra Wójcik
Maciej Zdziarski
Kraków 2017

Pokaz

13.14 zł

Rabat: 2.86 zł
Cena katalogowa: 16.00 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Działalność marketingowa gmin Zarys ujęć marketingu terytorialnego

Wydawca: Akademia Humanistyczna im. A. Gieysztora
Rok wydania: 2000
Miejsce wydania: Pułtusk
Stron: 140
Format: 16.0x22.0cm
Oprawa:
ISBN: 9788391139240

Opis:

Przedmiotem prezentowanej pracy są ujęcia marketingu terytorialnego odniesione do zarządzania gminami (miejskimi i wiejskimi). Praca składa się z czterech rozdziałów, w których w syntetycznej formie przedstawiono wyniki badań oraz doświadczeń praktycznych dotyczących zastosowania koncepcji marketingowych w działalności samorządów lokalnych w obecnych warunkach funkcjonowania gmin w Polsce Publikacja powstała we współpracy z Krajowym Ośrodkiem Dokumentacji Regionalnych Towarzystw Kultury.

Klienci, którzy kupili Działalność marketingowa gmin Zarys … wybrali również:

Prawo samorządu terytorialnego
-28%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: Od.Nowa
Rok wydania: 2016
Stron: 152
12.90 zł
9.29 zł
Dodaj do koszyka
red.Tomczak Łukasz - Samorząd powiatowy w Polsce. Struktura, zadania, wybory
+ do schowka
KSIĄŻKA
red.Tomczak Łukasz
Wydawca: Wydawnictwo MARINA
Rok wydania: 2015
Stron: 254
65.00 zł
Dodaj do koszyka
Czerski Piotr, Hanusz Antoni, Musiał Magdalena, Niezgoda Andrzej, Szczęśniak Paweł - Źródła finansowania samorządu terytorialnego
-27%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Czerski Piotr, Hanusz Antoni, Musiał Magdalena, Niezgoda Andrzej, Szczęśniak Paweł
Wydawca: Wolters Kluwer Polska SA
Rok wydania: 2015
Stron: 468
129.00 zł
94.04 zł
Dodaj do koszyka
Malec D., Malec J. - Historia administracji i myśli administracyjnej
-15%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Malec D., Malec J.
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Rok wydania: 2003
Stron: 266
34.00 zł
28.90 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Działalność marketingowa gmin Zarys ujęć marketingu terytorialnego -
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Prawo i administracja » Administracja. Samorząd terytorialny
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10