X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Zubrzycki Janusz - Leksykon VAT – 2017 Tom 1-2
-15%
+ do schowka
320.00 zł
272.00 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 48.00 zł
Cena katalogowa: 320.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Zubrzycki Janusz
Wydawca: Oficyna Wydawnicza UNIMEX
Rok wydania: 2017
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Kukuczka

Kukuczka
Dariusz Kortko
Marcin Pietraszewski
Warszawa 2016


Dzielnica występku

Dzielnica występku
Mario Vargas Llosa
Kraków 2016


Sztuka zwycięstwa

Sztuka zwycięstwa
Phil Knight
 
Poznań 2016


Hygge. Klucz do szczęścia

Hygge. Klucz do szczęścia
Meik Wiking
Warszawa 2016


Dasz radę

Dasz radę. Ostatnia rozmowa
Jan Kaczkowski,
Joanna Podsadecka
 
Kraków 2016


Niebzepieczne związki Andrzeja Leppera

Niebezpieczne związki Andrzeja Leppera
Wojciech Sumliński
Warszawa 2016


Nowy car

Nowy car
Steven Lee Myers
Katowice 2016

Świat Chrystusa

Świat Chrystusa. T.1
Wojciech Roszkowski
Kraków 2016

Pokaz

1305.30 zł

Rabat: 68.70 zł
Cena katalogowa: 1374.00 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Economics of Association Football

Gerrard
Wydawca: Edward Elgar
Rok wydania: 2006
Stron: 968
ISBN: 9781843769415

Opis:

The football industry has long been the subject of theoretical and empirical analysis by economists. A study of the economics of football throws up a range of intriguing questions - from what determines the level of attendance at football matches to how efficient football managers are in producing team performance, given the playing resources available. This important collection considers these and other questions - such as: What drives the transfer value of players? How has the changing structure of football`s labour market affected sporting and financial outcomes? How effective have football leagues been in maintaining competitive balance? Do football clubs seek to maximise profits? How predictable are football matches? Is the football betting market efficient? This authoritative two volume collection pulls together the work of leading sports economists over the last five decades to answer these and other questions using consumer theory, labour economics, industrial organisation and a range of other theoretical insights combined with econometric analysis. These innovative volumes bring together a careful synthesis of applied economics that will be of interest to all those concerned with analysing the real world. `The Economics of Association Football will earn a well-deserved spot on my bookshelf. In a technically competent and eminently readable style, with many new insights, Professor Gerrard provides the essential converge (demand, supply, labor, league structure, industrial performance) and much more. We get the first comprehensive treatment of betting market efficiency determined by actual match outcomes. And we are all better off from his impressive comparison of open leagues (promotion and relegation) and closed leagues (North American style). In the vernacular "a master on the sports business pitch scores a clear goal".` - Rodney D. Fort, Washington State University, US

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Economics of Association Football - Gerrard
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Zagraniczne » Ekonomia,zarządzanie,finanse
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10