X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Zubrzycki Janusz - Leksykon VAT – 2017 Tom 1-2
-15%
+ do schowka
320.00 zł
272.00 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 48.00 zł
Cena katalogowa: 320.00 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Zubrzycki Janusz
Wydawca: Oficyna Wydawnicza UNIMEX
Rok wydania: 2017
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Kukuczka

Kukuczka
Dariusz Kortko
Marcin Pietraszewski
Warszawa 2016


Dzielnica występku

Dzielnica występku
Mario Vargas Llosa
Kraków 2016


Sztuka zwycięstwa

Sztuka zwycięstwa
Phil Knight
 
Poznań 2016


Hygge. Klucz do szczęścia

Hygge. Klucz do szczęścia
Meik Wiking
Warszawa 2016


Dasz radę

Dasz radę. Ostatnia rozmowa
Jan Kaczkowski,
Joanna Podsadecka
 
Kraków 2016


Niebzepieczne związki Andrzeja Leppera

Niebezpieczne związki Andrzeja Leppera
Wojciech Sumliński
Warszawa 2016


Nowy car

Nowy car
Steven Lee Myers
Katowice 2016

Świat Chrystusa

Świat Chrystusa. T.1
Wojciech Roszkowski
Kraków 2016

Pokaz

33.82 zł

Rabat: 4.18 zł
Cena katalogowa: 38.00 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Ekonomizacja szkolenia pracowników jako czynnik wartości przedsiębiorstwa

Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Rok wydania: 2011
Miejsce wydania: Poznań
Stron: 229
ISBN: 9788374176231

Opis:

Ekonomizacja szkolenia pracowników jako czynnik wartości przedsiębiorstwa

Proces szkolenia pracowników może być aktywem, które zwiększa wartość przedsiębiorstwa, pomnażając jego kapitał intelektualny Nie wystarcza jednak samo oferowanie pracownikom możliwości uczestniczenia w  szkoleniach, które sfinansuje przedsiębiorstwo. Celem książki jest wskazanie sposobów poprawienia efektów szkolenia pracowników w  przedsiębiorstwie. Wzrost ekonomiczności szkolenia można osiągnąć poprzez ograniczenie występujących dysfunkcji procesu szkoleniowego, a zwłaszcza poprzez zwiększenie transferu efektów szkolenia do środowiska pracy i usprawnienie ich pomiaru. W książce, opierając się na modelu wpływu szkolenia na wartość przedsiębiorstwa, przedstawiono trzy główne sposoby ekonomizacji szkolenia: formułowanie celów szkolenia pracowników z uwzględnieniem biznesowych potrzeb przedsiębiorstwa, zadbanie o  stworzenie jak najlepszych warunków do transferu szkolenia do środowiska pracy oraz właściwy pomiar efektów szkolenia. W odniesieniu do każdego z  wymienionych sposobów w pracy przedstawiono wiele kwestii szczegółowych i sformułowano liczne zalecenia.

Autorka jest kierownikiem Katedry Edukacji i Rozwoju Kadr Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Zajmuje się problemalyką szkolenia pracowników jako badacz, ale posiada też własne doświadczenia trenerskie. Jest autorką podręcznika Projektowanie i realizacja szkoleń.

Klienci, którzy kupili Ekonomizacja szkolenia pracowników jako … wybrali również:

Kotler Philip - Marketing
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Kotler Philip
Wydawca: Rebis
Rok wydania: 2016
Stron: 848
99.00 zł
70.29 zł
Dodaj do koszyka
Dobek-Ostrowska Bogusława - Komunikowanie polityczne i publiczne
-15%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Dobek-Ostrowska Bogusława
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2016
Stron: 434
49.90 zł
42.42 zł
Dodaj do koszyka
Jolanta Lux - Reklama 50% pojęć gratis. Leksykon
-15%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Jolanta Lux
Wydawca: Adam
Rok wydania: 2011
Stron: 324
25.31 zł
21.51 zł
Dodaj do koszyka
Kieżel Ewa, Smyczek Sławomir - Zachowania konsumentów. Procesy unowocześniania konsumpcji
+ do schowka
KSIĄŻKA
Kieżel Ewa, Smyczek Sławomir
Wydawca: Oficyna Wolters Kluwer Business
Rok wydania: 2015
Stron: 236
39.00 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Ekonomizacja szkolenia pracowników jako czynnik wartości przedsiębiorstwa - Andrzejczak Aldona
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Ekonomia » Marketing. Badania marketingowe
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10