X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Kodeks postępowania administracyjnego Komentarz
-16%
+ do schowka
349.00 zł
291.45 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 57.55 zł
Cena katalogowa: 349.00 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 189
Stron: 1266
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Kukuczka

Kukuczka
Dariusz Kortko
Marcin Pietraszewski
Warszawa 2016


Food pharmacy

Food Pharmacy
Lina Nertby Aurell, Mia Clase
Kraków 2017


Sztuka zwycięstwa

Sztuka zwycięstwa
Phil Knight
 
Poznań 2016


Hygge. Klucz do szczęścia

Hygge. Klucz do szczęścia
Meik Wiking
Warszawa 2016


Dekalog księdza Jana Kaczkowskiego

Dekalog księdza Jana Kaczkowskiego +CD
Jan Kaczkowski,
Katarzyna Szkarpetowska
 
Kraków 2017


Pani Einstein

Pani Einstein
Marie Benedict
 
Kraków 2017


Od oddechu do oddechu

Od oddechu do oddechu
Wojciech Młynarski
  Warszawa 2017

Dobranoc Auschwitz

Dobranoc Auschwitz
Aleksandra Wójcik
Maciej Zdziarski
Kraków 2017

Pokaz

125.76 zł

Rabat: 5.24 zł
Cena katalogowa: 131.00 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Emotionally Intelligent Manager

D Caruso
Wydawca: Jossey-Bass
Rok wydania: 2004
Stron: 320
ISBN: 9780787970710

Opis:

We have long been taught that emotions should be felt and expressed in carefully controlled ways, and then only in certain environments and at certain times. This is especially true when at work, particularly when managing others. It is considered terribly unprofessional to express emotion while on the job, and many of us believe that our biggest mistakes and regrets are due to our reactions at those times when our emotions get the better of us. David R. Caruso and Peter Salovey believe that this view of emotion is not correct. The emotion centers of the brain, they argue, are not relegated to a secondary place in our thinking and reasoning, but instead are an integral part of what it means to think, reason, and to be intelligent. In The Emotionally Intelligent Manager, they show that emotion is not just important, but absolutely necessary for us to make good decisions, take action to solve problems, cope with change, and succeed. The authors detail a practical four-part hierarchy of emotional skills: identifying emotions, using emotions to facilitate thinking, understanding emotions, and managing emotions-and show how we can measure, learn, and develop each skill and employ them in an integrated way to solve our most difficult work-related problems.

Klienci, którzy kupili Emotionally Intelligent Manager wybrali również:

Agnieszka Maciąg - Smak miłości
-30%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Agnieszka Maciąg
Wydawca: Otwarte
Rok wydania: 2014
Miejsce wydania: 8
Stron: 320
49.90 zł
34.93 zł
Dodaj do koszyka
Maciąg Agnieszka - Smak świąt
-21%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Maciąg Agnieszka
Wydawca: Otwarte
Rok wydania: 2016
Miejsce wydania: 8
Stron: 352
49.90 zł
39.42 zł
Dodaj do koszyka
Luca Dotti - Audrey w domu. Wspomnienia o mojej mamie
-32%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Luca Dotti
Wydawca: Literackie
Rok wydania: 2016
Miejsce wydania: 8
Stron: 204
44.90 zł
30.53 zł
Dodaj do koszyka
Michał Rusinek - Nic zwyczajnego. O Wisławie Szymborskiej
-35%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Michał Rusinek
Wydawca: ZNAK
Rok wydania: 2016
Miejsce wydania: 8
Stron: 320
39.90 zł
25.93 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Emotionally Intelligent Manager - D Caruso
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Zagraniczne
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10