X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Hausner Wojciech, Wierzbicki Marek - Sto lat harcerstwa
-18%
+ do schowka
46.00 zł
37.77 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 8.23 zł
Cena katalogowa: 46.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Hausner Wojciech, Wierzbicki Marek
Wydawca: IPN
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: 189
Stron: 344
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Królowa

Królowa
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2016


Król

Król
Kraków 2016


Resortowe dzieci. Politycy

Resortowe dzieci. Politycy
Dorota Kania, Jerzy Targalski, Maciej Marosz
 
Warszawa 2016


Wołyń. Bez komentarza

Wołyń. Bez komentarza
praca zbiorowa
Warszawa 2016


Dasz radę

Dasz radę. Ostatnia rozmowa
Jan Kaczkowski,
Joanna Podsadecka
 
Kraków 2016


Wajda. Kronika wypadków filmowych

Wajda. Kronika wypadków filmowych
Bartosz Michalak
Warszawa 2016


Harda

Harda
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2016

Wylecz się sam

Wylecz się sam
Megadawki witamin
Andrew W.PH.D. Saul
Warszawa 2016

Pokaz

22.79 zł

Rabat: 5.56 zł
Cena katalogowa: 28.35 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: 24h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Etyczny kontekst marketingu produktów spożywczych. Nabywcy finalni o poziomie etyki oferentów żywności

Wydawca: TNOiK
Rok wydania: 2011
Miejsce wydania: Toruń
Stron: 166
Format: B5
ISBN: 9788372856043

Opis:

Etyczny kontekst marketingu produktów spożywczych. Nabywcy finalni o poziomie etyki oferentów żywności

W książce omówiono wyniki badań dotyczących postrzegania przez adresatów oferty produktowej nieetycznie postępujących producentów i handlowców. Szczególną uwagę zwrócono na działania związane z samym produktem i  jego marketingowymi atrybutami oraz z jego reklamowaniem.
Opracowanie składa się z pięciu rozdziałów i zakończenia.
I. Marketing etyczny i jego odwrotność.
II. Nabywcy finalni jako podmioty nieetycznych działań marketingowych producentów.
III. Postrzeganie producentów w kontekście poziomu etyki podejmowanych przez nich działań marketingowych.
IV. Postrzeganie handlowców w kontekście poziomu etyki podejmowanych przez nich działań marketingowych.
V. Kształtowanie emocjonalnej lojalności nabywców finalnych poprzez inspirowanie ich aktywności prosumpcyjnej na rynku produktów spożywczych.

Klienci, którzy kupili Etyczny kontekst marketingu produktów … wybrali również:

Kotler Philip - Marketing
-28%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Kotler Philip
Wydawca: Rebis
Rok wydania: 2012
Stron: 848
99.00 zł
71.28 zł
Dodaj do koszyka
Jolanta Lux - Reklama 50% pojęć gratis. Leksykon
-15%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Jolanta Lux
Wydawca: Adam
Rok wydania: 2011
Stron: 324
25.31 zł
21.51 zł
Dodaj do koszyka
Dobek-Ostrowska Bogusława - Komunikowanie polityczne i publiczne
-15%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Dobek-Ostrowska Bogusława
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2016
Stron: 434
49.90 zł
42.42 zł
Dodaj do koszyka
Kieżel Ewa, Smyczek Sławomir - Zachowania konsumentów. Procesy unowocześniania konsumpcji
-15%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Kieżel Ewa, Smyczek Sławomir
Wydawca: Oficyna Wolters Kluwer Business
Rok wydania: 2015
Stron: 236
39.00 zł
33.15 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Etyczny kontekst marketingu produktów spożywczych. Nabywcy finalni o poziomie etyki oferentów żywności - Baruk Agnieszka I.
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Ekonomia » Marketing. Badania marketingowe
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10