X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Hausner Wojciech, Wierzbicki Marek - Sto lat harcerstwa
-18%
+ do schowka
46.00 zł
37.77 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 8.23 zł
Cena katalogowa: 46.00 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Hausner Wojciech, Wierzbicki Marek
Wydawca: IPN
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: 189
Stron: 344
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Królowa

Królowa
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2016


Król

Król
Kraków 2016


Resortowe dzieci. Politycy

Resortowe dzieci. Politycy
Dorota Kania, Jerzy Targalski, Maciej Marosz
 
Warszawa 2016


Wołyń. Bez komentarza

Wołyń. Bez komentarza
praca zbiorowa
Warszawa 2016


Dasz radę

Dasz radę. Ostatnia rozmowa
Jan Kaczkowski,
Joanna Podsadecka
 
Kraków 2016


Wajda. Kronika wypadków filmowych

Wajda. Kronika wypadków filmowych
Bartosz Michalak
Warszawa 2016


Harda

Harda
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2016

Wylecz się sam

Wylecz się sam
Megadawki witamin
Andrew W.PH.D. Saul
Warszawa 2016

Pokaz

166.32 zł

Rabat: 6.93 zł
Cena katalogowa: 173.25 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Form Book

Borries Schwesinger,B Schwesinger
Wydawca: Thames & Hudson LTD
Rok wydania: 2010
Stron: 324
ISBN: 9780500515082

Opis:

Filling in a form may be an everyday experience, yet as an aspect of design that affects all our lives, forms are often overlooked. Order forms, invoices, applications and questionnaires are all standardized ways of requesting or presenting information, designed to focus on the essentials and so make life faster and simpler. But if a form is too complicated, confusing or obscure, it can become a barrier to clear communication, wasting time and money and potentially harming the publics perception of a business or brand. Successful forms do exist efficient, streamlined and even stylish but they are a real challenge to create. This unique and invaluable source book shows what good form design can achieve. Packed with practical advice and inspiring ideas, it brings together a comprehensive collection of great designs for both print and digital media, showcasing a range of thoughtful, elegant or witty approaches to form creation and proving that attention to even the smallest design elements can make a big difference to the way that people and organizations interact. One of the designer`s roles is to turn disorder into order, particularly when it comes to everyday documents like forms for banks, insurance companies, utilities, the census and so much more. When they are logically, rationally and, yes, handsomely designed, it could mean the difference between minutes and hours of labor. This is why The Form Book: Creating Forms for Printed and Online Use, by Borries Schwesinger, is so necessary. Not only is this an invaluable handbook for designers, it should open the eyes of anyone who produces forms.

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Form Book - Borries Schwesinger,B Schwesinger
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Zagraniczne » Ekonomia,zarządzanie,finanse
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10