X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Hausner Wojciech, Wierzbicki Marek - Sto lat harcerstwa
-18%
+ do schowka
46.00 zł
37.77 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 8.23 zł
Cena katalogowa: 46.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Hausner Wojciech, Wierzbicki Marek
Wydawca: IPN
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: 189
Stron: 344
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Królowa

Królowa
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2016


Król

Król
Kraków 2016


Resortowe dzieci. Politycy

Resortowe dzieci. Politycy
Dorota Kania, Jerzy Targalski, Maciej Marosz
 
Warszawa 2016


Wołyń. Bez komentarza

Wołyń. Bez komentarza
praca zbiorowa
Warszawa 2016


Dasz radę

Dasz radę. Ostatnia rozmowa
Jan Kaczkowski,
Joanna Podsadecka
 
Kraków 2016


Wajda. Kronika wypadków filmowych

Wajda. Kronika wypadków filmowych
Bartosz Michalak
Warszawa 2016


Harda

Harda
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2016

Wylecz się sam

Wylecz się sam
Megadawki witamin
Andrew W.PH.D. Saul
Warszawa 2016

Pokaz

38.74 zł

Rabat: 8.51 zł
Cena katalogowa: 47.25 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Funkcjonowanie przedsiębiorstwa hotelarskiego

Wydawca: Wydawnictwo Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego
Rok wydania: 2009
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 303
Format: B5
ISBN: 9788375831689

Opis:

Funkcjonowanie przedsiębiorstwa hotelarskiego

SPIS TREŚCI:

Wstęp 

1. Przedsiębiorstwo hotelarskie – wiadomości ogólne 
1.1. Historyczny rozwój hotelarstwa w Polsce i na świecie
1.2. Podstawowe pojęcia dotyczące hotelarstwa oraz przedsiębiorstw hotelarskich

2. Wybrane aspekty prawne funkcjonowania przedsiębiorstwa hotelarskiego 
2.1. Kategoryzacja obiektów hotelarskich 
2.2. Prawo w hotelarstwie 
2.3. Zasady działalności promocyjnej oraz uwidaczniania cen przez przedsiębiorstwa hotelarskie w świetle regulacji prawnych
2.4. Przepisy prawne dotyczące zabezpieczenia przeciwpożarowego oraz bezpieczeństwa i higieny pracy
2.4.1. Bezpieczeństwo przeciwpożarowe obiektu hotelarskiego oraz BHP 
2.4.2. Przepisy prawne związane z bezpieczeństwem żywności – system HACCP 
2.5. Przepisy ochrony środowiska 

3. Otoczenie przedsiębiorstwa hotelarskiego 
3.1. Ogólna charakterystyka otoczenia przedsiębiorstwa 
3.2. Współczesne trendy rozwojowe hotelarstwa
3.2.1. Systemy hotelowe i grupy marketingowe
3.2.2. Organizacje hotelarskie na świecie i w Polsce 
3.3. Baza noclegowa w Polsce 

4. Współpraca przedsiębiorstwa hotelarskiego z podmiotami rynku usług turystycznych 
4.1. Rodzaje umów między hotelami a biurami podróży 
4.2. Kodeks Postępowania Praktycznego 
4.3. Globalne i lokalne systemy rezerwacji miejsc hotelowych

5. Usługi hotelarskie
5.1. Definicje, cechy i podział usług hotelarskich 
5.2. Usługi podstawowe i dodatkowe 
5.3. Charakterystyka wybranych usług dodatkowych 

6. Organizacja przedsiębiorstwa hotelarskiego 
6.1. Formy organizacyjno-prawne 
6.2. Struktura organizacyjna hotelu i dokumenty organizacyjne 
6.3. Organizacja i funkcjonowanie wybranych zespołów obiektu hotelarskiego 
6.3.1. Ogólna charakterystyka strukturalna obiektu hotelarskiego 
6.3.2. Budynek hotelowy i jego otoczenie zewnętrzne 
6.3.3. Recepcja i służba parterowa 
6.3.4. Zespół mieszkalny i służba pięter 
6.3.5. Zespół gastronomiczny
6.3.6. Zespół wielofunkcyjny
6.3.7. Zespół rekreacyjno-wypoczynkowy 

7. Procesy zarządzania przedsiębiorstwem hotelarskim 
7.1. Zarządzanie zmianą w organizacji 
7.1.1. Kultura organizacyjna (znaczenie kultury organizacyjnej w przedsiębiorstwie hotelarskim) 
7.1.2. Negocjacje w przedsiębiorstwie 
7.1.3. Nowoczesne formy zarządzania przedsiębiorstwami hotelarskimi 
7.2. Strategiczne aspekty zarządzania marką w przedsiębiorstwie hotelarskim 
7.2.1. Ogólne strategie tworzenia przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa hotelarskiego
7.2.2. Strategie tworzenia przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa hotelarskiego na podstawie marki

8. Specyfika zawodu hotelarza 
8.1. Predyspozycje osobowościowe do pracy w przedsiębiorstwie hotelarskim 
8.2. Kultura i etyka w pracy hotelarza 
8.3. Sylwetka wzorowego hotelarza 

9. Jakość usług w przedsiębiorstwie hotelarskim 
9.1. Pojęcie jakości 
9.2. Zarządzanie jakością 
9.2.1. Ewolucja zarządzania jakością 
9.2.2. Norma ISO 9001 w zarządzaniu jakością 
9.3. Pomiar i ocena jakości usług hotelarskich 
9.4. Standardy hotelowe jako element kształtowania jakości usług 

10. Zarządzanie majątkiem przedsiębiorstwa hotelarskiego 
10.1. Majątek trwały i obrotowy przedsiębiorstwa hotelarskiego 
10.1.1. Charakterystyka majątku ogółem przedsiębiorstwa hotelarskiego 
10.1.2. Wykorzystanie majątku trwałego przedsiębiorstwa hotelarskiego 
10.1.3. Majątek obrotowy przedsiębiorstwa hotelarskiego 
10.2. Źródła kapitałów przedsiębiorstwa hotelarskiego 
10.3. Inwestowanie w majątek przedsiębiorstwa hotelarskiego 

11. Efektywność funkcjonowania przedsiębiorstwa hotelarskiego
11.1. Operacyjno-ekonomiczna ocena efektywności działalności przedsiębiorstwa hotelarskiego 11.1.1. Ocena efektywności usług noclegowych przedsiębiorstwa hotelarskiego 11.1.2. Ocena efektywności usług gastronomicznych przedsiębiorstwa hotelarskiego 11.2. Finansowa ocena efektywności działalności przedsiębiorstwa hotelarskiego 11.2.1. Analiza płynności finansowej przedsiębiorstwa hotelarskiego 11.2.2. Analiza sprawności działania przedsiębiorstwa hotelarskiego 11.2.3. Analiza zadłużenia przedsiębiorstwa hotelarskiego 11.2.4. Analiza rentowności przedsiębiorstwa hotelarskiego 12. Koszty jako obszar decyzji operacyjnych w przedsiębiorstwie hotelarskim 12.1. Koszty i ich klasyfikacja 12.2. Próg rentowności przedsiębiorstwa hotelarskiego 12.3. Ocena kosztów pracy przedsiębiorstwa hotelarskiego 13. Logistyka w przedsiębiorstwie hotelarskim 13.1. Logistyka usług hotelarskich 13.2. Zarządzanie logistyczne w przedsiębiorstwie hotelarskim 14. Segmentacja rynku usług hotelarskich 15. Marketing w przedsiębiorstwie hotelarskim 15.1. Działalność promocyjna 15.2. Marketingowa rola ceny 15.3. Dystrybucja usług Bibliografia

Klienci, którzy kupili Funkcjonowanie przedsiębiorstwa hot… wybrali również:

Covey Stephen R. - 7 nawyków skutecznego działania
-28%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Covey Stephen R.
Wydawca: Rebis
Rok wydania: 2016
Miejsce wydania: 3
Stron: 384
39.90 zł
28.73 zł
Dodaj do koszyka
Gierusz Barbara - Podręcznik samodzielnej nauki księgowania
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Gierusz Barbara
Wydawca: ODDK
Rok wydania: 2016
Miejsce wydania: 10
Stron: 540
47.25 zł
33.74 zł
Dodaj do koszyka
Szewczyk Anna - ABC asystentki. Wprowadzenie do systemu
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Szewczyk Anna
Wydawca: Ośrodek Doradztwa i Doskonalenia Kadr
Rok wydania: 2013
Miejsce wydania: 10
Stron: 98
52.50 zł
37.48 zł
Dodaj do koszyka
Milewski Roman, Kwiatkowski Eugeniusz - Podstawy ekonomii
-31%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Milewski Roman, Kwiatkowski Eugeniusz
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2005
Miejsce wydania: 1
Stron: 553
59.90 zł
41.62 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Funkcjonowanie przedsiębiorstwa hotelarskiego - red. Górska-Warsewicz Hanna, red. Świstak Ewa
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne » Ekonomia
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10