X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Maria Rosa Poggio - Symbolum. Refleksje nad Katechizmem Kościoła Katolickiego
-20%
+ do schowka
69.90 zł
55.92 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 13.98 zł
Cena katalogowa: 69.90 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Maria Rosa Poggio
Wydawca: Gaudium
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: 11
Stron: 316
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Królowa

Królowa
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2016


Król

Król
Kraków 2016


Resortowe dzieci. Politycy

Resortowe dzieci. Politycy
Dorota Kania, Jerzy Targalski, Maciej Marosz
 
Warszawa 2016


Wołyń. Bez komentarza

Wołyń. Bez komentarza
praca zbiorowa
Warszawa 2016


Dasz radę

Dasz radę. Ostatnia rozmowa
Jan Kaczkowski,
Joanna Podsadecka
 
Kraków 2016


Wajda. Kronika wypadków filmowych

Wajda. Kronika wypadków filmowych
Bartosz Michalak
Warszawa 2016


Harda

Harda
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2016

Wylecz się sam

Wylecz się sam
Megadawki witamin
Andrew W.PH.D. Saul
Warszawa 2016

Pokaz

265.10 zł

Rabat: 11.05 zł
Cena katalogowa: 276.15 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Global Marketing Management

Masaaki (Mike) Kotabe
Wydawca: John Wiley & Sons
Rok wydania: 2010
Wydanie: 5
Stron: 744
ISBN: 9780470505748

Opis:

Global Marketing Management prepares students to become effective managers overseeing global marketing activities in an increasingly competitive environment. The text`s guiding principle, as laid out clearly and methodically by authors Kotabe and Helsen, is that the realities of international marketing are more "multilateral." The 5 th Edition further addresses some peculiar phenomenon being observed in global marketing today . Whether they choose to pursue marketing careers, all students learn how marketing managers can affect other business functions for effective corporate performance on a global basis and how to work effectively with others for the same corporate goal. Global Marketing Management brings timely coverage in various economic and financial as well as marketing issues that arise from the acutely recessionary market environment.

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Global Marketing Management - Masaaki (Mike) Kotabe
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Zagraniczne » Ekonomia,zarządzanie,finanse
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10