X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Maria Rosa Poggio - Symbolum. Refleksje nad Katechizmem Kościoła Katolickiego
-20%
+ do schowka
69.90 zł
55.92 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 13.98 zł
Cena katalogowa: 69.90 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Maria Rosa Poggio
Wydawca: Gaudium
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: 11
Stron: 316
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Królowa

Królowa
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2016


Król

Król
Kraków 2016


Resortowe dzieci. Politycy

Resortowe dzieci. Politycy
Dorota Kania, Jerzy Targalski, Maciej Marosz
 
Warszawa 2016


Wołyń. Bez komentarza

Wołyń. Bez komentarza
praca zbiorowa
Warszawa 2016


Dasz radę

Dasz radę. Ostatnia rozmowa
Jan Kaczkowski,
Joanna Podsadecka
 
Kraków 2016


Wajda. Kronika wypadków filmowych

Wajda. Kronika wypadków filmowych
Bartosz Michalak
Warszawa 2016


Harda

Harda
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2016

Wylecz się sam

Wylecz się sam
Megadawki witamin
Andrew W.PH.D. Saul
Warszawa 2016

Pokaz

61.95 zł

Rabat: 0.00 zł
Cena katalogowa: 61.95 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Godzina dziennie z e-mail marketingiem

Wydawca: HELION
Rok wydania: 2010
Miejsce wydania: Gliwice
Stron: 342
Format: B5
ISBN: 9788324625093

Opis:

Godzina dziennie z e-mail marketingiem


Zaplanuj skuteczną kampanię e-marketingową

*
Jak opracować skuteczną strategię e-marketingową?
* Jak przygotować e-maile z nagraniami wideo i audio?
* Jak stosować analizę danych internetowych, aby zwiększyć skuteczność działań marketingowych?


W dzisiejszych czasach dobry e-mail jest jednym z najskuteczniejszych narzędzi w arsenale nowoczesnego marketingowca. Dobrze przygotowany zapewnia nie tylko spore zyski oraz lojalność klientów wobec marki. W tym podręczniku znajdziesz najlepsze pomysły, najmodniejsze trendy i najskuteczniejsze metody działań, które pozwolą Ci przygotować wyjątkowy plan z zakresu e-mail marketingu i w konsekwencji osiągnąć sukces w biznesie!

W książce "Godzina dziennie z e-mail marketingiem" znajdziesz wszystkie niezbędne, najbardziej aktualne wiadomości i opisy technik e-marketingu, przygotowane w sposób umożliwiający natychmiastowe ich wykorzystanie — niezależnie od specyfiki organizacji. Dzięki temu podręcznikowi poznasz i zrozumiesz ogromny potencjał drzemiący w komunikacji z klientem oraz jej znaczenie dla rozwoju Twojej firmy. Dowiesz się, jak zaplanować budżet lub sporządzić iteracyjne analizy finansowe. Przeczytasz o tym, co może zakłócić Twoją kampanię, a także — co ważniejsze — jak uniknąć problemów i poradzić sobie z różnymi wpadkami.


* Zwiększanie wpływu marki.
* Podstawowe elementy inteligentnych e-maili.
* Motywowanie do zakupu.
* Definiowanie sukcesu marketingu wirusowego.
* Dopasowanie narzędzi do strategii marketingowej.
* Planowanie budżetu.
* Tworzenie mapy punktów wejścia i wyjścia.
* Plan analiz.
* Kluczowe czynniki kampanii e-mailowej.
* Tworzenie e-maili z nagraniami audio i wideo.
* E-maile na urządzenia przenośne.


Wysyłaj e-maile i osiągnij sukces biznesowy




Spis treści:


Przedmowa
Wprowadzenie

Rozdział 1. E-mail marketing dziś
* Jak do tego doszło?
* Co e-mail oznacza dla Twoich odbiorców?
* Pięć typów e-maili
   o Świadomość
   o Zainteresowanie
   o Konwersja
   o Używanie produktów
   o Lojalność
* Ekonomiczne skutki e-maili
* Sprawdź swą wiedzę

Rozdział 2. Pięć kluczowych elementów każdego e-maila

* Zwiększanie wpływu marki
   o Określanie wartości marki w e-mailu
* Wbudowywanie inteligencji w projekt
   o Podstawowe elementy inteligentnych e-maili
   o Jak wykorzystać tę wiedzę?
* Motywowanie do zakupu
   o Wojna z e-mailowym ADD
   o Poza treść e-maila - co musisz wiedzieć?
* Tworzenie wiadomości związanych z transakcjami i obsługą klienta
* Dodawanie elementów na potrzeby marketingu wirusowego
   o Dwa sposoby na definiowanie sukcesu marketingu wirusowego
   o Najlepsze praktyki zyskiwania rozgłosu przez marketing wirusowy i szeptany
* Sprawdź swą wiedzę

Rozdział 3. Przygotowania do działań w ramach e-mail marketingu
* Dopasowywanie strategii do narzędzi
   o Określanie potrzebnych narzędzi - dziesięciopunktowa strategia
* Ocenianie usługodawców
   o Lista kontrolna usprawniająca proces wyboru usługodawcy
* Gotowość organizacyjna - zasoby potrzebne do odniesienia sukcesu
* Planowanie budżetu z myślą o przyszłości
* Uzasadnianie - przekonywanie szefa zwrotem z inwestycji w e-maile
* Sprawdź swą wiedzę

Rozdział 4. Co się dzieje po wysłaniu wiadomości?
* Tworzenie systemu analiz
   o Zacznij od planu e-mail marketingu i rozszerzaj go, aby uwzględnić plan rozwoju firmy
* Co zrobić, jeśli wystąpią problemy?
   o Co więc zrobić, jeśli i Tobie przytrafi się wpadka?
* Budżet po raz wtóry
* Baza danych w e-mail marketingu i późniejsze działania wielokanałowe
   o Faza 1. Świadomość
   o Faza 2. Zaangażowanie
   o Faza 3. Zainteresowanie
   o Faza 4. Zakup
   o Optymalne wykorzystanie e-maili w środowisku wielokanałowym
   o Jakie ma to znaczenie przy budowaniu początkowej e-mailowej bazy danych?
* Pięć sposobów na doprowadzenie do katastrofy (jeśli nie zachowasz ostrożności)
* Sprawdź swą wiedzę

Rozdział 5. Osiem kluczowych czynników kampanii e-mailowej
* Kluczowy czynnik numer 1. Pozyskiwanie adresów e-mail
   o Witryna
   o Inne kanały
   o Źródła niezależne
   o Witamy w kampanii!
* Kluczowy czynnik numer 2. Materiały i tekst
   o Pole "od"
   o Pole "temat"
   o Test na spam
   o Szerokość szablonu wiadomości
   o Długość szablonu wiadomości - wykorzystaj obszar "nad zgięciem"
   o Najlepsze praktyki z obszaru tworzenia materiałów na potrzeby e-maili
* Kluczowy czynnik numer 3. Skuteczne wykorzystanie danych
* Kluczowy czynnik numer 4. Integracja w środowisku wielokanałowym
* Kluczowy czynnik numer 5. Technologia (dostarczanie, wdrażanie i projektowanie)
* Kluczowy czynnik numer 6. Raporty i analizy
* Kluczowy czynnik numer 7. Prywatność i regulacje prawne
   o Najlepsze praktyki z obszaru polityki prywatności
* Kluczowy czynnik numer 8. Reaktywowanie
* Sprawdź swą wiedzę

Rozdział 6. Miesiąc 1. Przygotowywanie strategii e-mail marketingu
* Tydzień 1. Przygotowywanie arsenału zasobów
   o Poniedziałek - zdobywanie wiedzy (siedem najważniejszych prawd na temat e-mail marketingu)
   o Wtorek - ocenianie narzędzi i zasobów
   o Środa - planowanie budżetu
   o Czwartek - pomocnicze działania marketingowe
   o Piątek - skłanianie szefa do przyznania funduszy
* Tydzień 2. Tworzenie planu drogi do sukcesu
   o Poniedziałek - ocenianie obecnych danych firmowych i ustalanie docelowej długości listy adresów
   o Wtorek - opracowywanie planu pozyskiwania adresów
   o Środa - proces zapisywania się i centrum preferencji klienta
   o Czwartek - analiza procesu wypisywania się
   o Piątek - optymalizowanie stron wejściowych
* Tydzień 3. Wsteczne odliczanie do startu kampanii
   o Poniedziałek - tworzenie realistycznej strategii
   o Wtorek - określanie procesu transferu danych
   o Środa - kontrola odnośników śledzących
   o Czwartek - podstawowe informacje o dostarczaniu e-maili
   o Piątek - sprawdzanie, czy e-mail umożliwia podejmowanie działań
* Tydzień 4. Testy na potrzeby pierwszej kampanii
   o Poniedziałek - strategia tworzenia pól "od" i "temat"
   o Wtorek - upewnianie się, że treść jest czytelna
   o Środa - sprawdzanie poprawności personalizacji
   o Czwartek - pamiętaj, że e-maile są przekazywane i zapisywane
   o Piątek - jeszcze jedno przejście przez listę warunków sukcesu
* Sprawdź swą wiedzę

Rozdział 7. Miesiąc 2. Zapewnianie sukcesu po uruchomieniu kampanii
* Tydzień 1. Wysyłanie wiadomości w ramach pierwszej kampanii
   o Poniedziałek - co robić po kliknięciu przycisku "Wyślij"?
   o Wtorek - czytanie raportów
   o Środa - zarządzanie odpowiedziami od działu obsługi klienta
   o Czwartek - porównywanie współczynnika odpowiedzi z prognozami i planem
   o Piątek - utrzymywanie dobrej reputacji i porządku w bazie danych
* Tydzień 2. Tworzenie planu optymalizacji wyników
   o Poniedziałek - co naprawdę pokazują raporty?
   o Wtorek - analizowanie skuteczności materiałów
   o Środa - tworzenie kompletnego raportu
   o Czwartek - optymalizowanie punktów zapisywania się w witrynie
   o Piątek - przygotowywanie testu
* Tydzień 3. Pomiar wpływu e-maili na inne kanały
   o Poniedziałek - pomiar wpływu e-maili na zwiększanie sprzedaży
   o Wtorek - określanie wartości adresów e-mail i kampanii
   o Środa - zwiększanie kosztów wysyłki e-maili w celu poprawy ogólnych wyników
   o Czwartek - integracja analizy danych internetowych z pocztą elektroniczną
   o Piątek - znajdowanie zwolenników i kierowanie do nich przekazu
* Tydzień 4. Rozpowszechnianie wyników kampanii e-mailowej wewnątrz organizacji
   o Poniedziałek - skuteczne wykorzystanie e-maili w różnych działach firmy
   o Wtorek - przedstawianie wyników współpracownikom internetowym (244)
   o Środa - przedstawianie wyników współpracownikom pozainternetowym
   o Czwartek - wykorzystywanie wyników na potrzeby PR
   o Piątek - w kierunku dynamicznie generowanych treści
* Sprawdź swą wiedzę

Rozdział 8. Miesiąc 3. Dodawanie wodotrysków

* Tydzień 1. Wykorzystanie e-maili do zbierania informacji zwrotnych
   o Poniedziałek - wykorzystanie kwestionariuszy w e-mailach
   o Wtorek - projektowanie kwestionariuszy pod kątem e-maili
   o Środa - ankiety w e-mailach
   o Czwartek - grupy fokusowe prowadzone za pomocą e-maili
   o Piątek - zbieranie dowodów uznania za pomocą e-maili
* Tydzień 2. Tworzenie e-maili z nagraniami wideo i audio
   o Poniedziałek - czy powinieneś stosować nagrania audio i wideo w e-mailach?
   o Wtorek - budowanie pięciowarstwowych e-maili
   o Środa - tworzenie wirusowych e-maili z filmami
   o Czwartek - integrowanie e-maili z filmami z większą kampanią
   o Piątek - umożliwianie odbiorcom tworzenia własnych e-maili z filmami
* Tydzień 3. Tworzenie e-maili na urządzenia przenośne
   o Poniedziałek - dlaczego powinieneś tworzyć "mobilne" e-maile?
   o Wtorek - materiały do e-maili na urządzenia przenośne
   o Środa - ilu czytelników z bazy danych czyta e-maile w biegu?
   o Czwartek - tworzenie centrum preferencji na potrzeby użytkowników urządzeń przenośnych
   o Piątek - dopasowywanie obecnej strategii e-mailowej do świata urządzeń przenośnych
* Tydzień 4. Tworzenie e-maili w sieciach społecznościowych
   o Poniedziałek - kiedy e-maile są używane w sieciach społecznościowych?
   o Wtorek - wytyczne dotyczące odpowiedzi na e-maile społecznościowe
   o Środa - przegląd efektów rozsyłania e-maili społecznościowych
   o Czwartek - wiadomości społecznościowe, czyli jak myśleć niestandardowo
   o Piątek - kontrolowanie używania e-maili społecznościowych
* Sprawdź swą wiedzę

Rozdział 9. Przygotowania do drugiego roku i dalszej przyszłości

* Iteracyjne analizy finansowe - analizy obejmujące dłuższy okres
   o Spojrzenie góra - dół na roczne wyniki
   o Analizowanie wyników pojedynczych subskrybentów
   o "Zdrowie" listy
   o Wyniki finansowe i realizowanie budżetu
   o Konieczność wprowadzenia zmian w budżecie
* "Odświeżanie" ESP - ocenianie dostawcy ESP i partnerów z obszaru technologii
* Szacowanie przyszłych trendów
* Dalsza podróż

Dodatek A: Lista dostawców i zasobów
* Stowarzyszenia, wydarzenia i publikacje
* Dostawcy usług z obszaru poczty elektronicznej
* Dostawcy usług związanych z dostarczaniem poczty oraz firmy zarządzające reputacją i akredytacyjne
* Badania rynku, agencje i firmy konsultingowe
* Dostawcy technologii
* Firmy od analizy danych internetowych

Dodatek B: Listy kontrolne z obszaru poczty elektronicznej
* Projektowanie e-maili
   o Zawartość
   o Temat
   o Nagłówek i poprzedzające go elementy
   o Panel podglądu
   o Budowa wiadomości
   o Moduł rezerwowy
   o Stopka
* Kontrola jakości kodu
   o Wstępne sprawdzanie pliku HTML
   o Wstępne sprawdzanie pliku tekstowego
   o Przeprowadź testy wyświetlania

Słowniczek
Skorowidz

Klienci, którzy kupili Godzina dziennie z e-mail marketing… wybrali również:

Oczkoś Mirosław - Sztuka mówienia bez bełkotania i faflunienia
-32%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Oczkoś Mirosław
Wydawca: Wydawnictwo RM
Rok wydania: 2015
Stron: 180
29.90 zł
20.33 zł
Dodaj do koszyka
Agnieszka Maciąg - Smak szczęścia, czyli o dietach... TW w.2015
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Agnieszka Maciąg
Wydawca: Otwarte
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: 8
Stron: 296
49.90 zł
35.43 zł
Dodaj do koszyka
Marcin Przewoźniak - Praktyczny poradnik ucznia. Twoja szkoła bez...
-28%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Marcin Przewoźniak
Wydawca: Centrum Edukacji Dziecięcej
Rok wydania: 2011
Miejsce wydania: 3
Stron: 144
24.20 zł
17.42 zł
Dodaj do koszyka
Szewczyk Anna - ABC asystentki. Wprowadzenie do systemu
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Szewczyk Anna
Wydawca: Ośrodek Doradztwa i Doskonalenia Kadr
Rok wydania: 2013
Miejsce wydania: 10
Stron: 98
52.50 zł
37.48 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Godzina dziennie z e-mail marketingiem - Mullen Jeanniey, Daniels David
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Pozostałe » Poradniki
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10