X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Zubrzycki Janusz - Leksykon VAT – 2017 Tom 1-2
-15%
+ do schowka
320.00 zł
272.00 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 48.00 zł
Cena katalogowa: 320.00 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Zubrzycki Janusz
Wydawca: Oficyna Wydawnicza UNIMEX
Rok wydania: 2017
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Kukuczka

Kukuczka
Dariusz Kortko
Marcin Pietraszewski
Warszawa 2016


Dzielnica występku

Dzielnica występku
Mario Vargas Llosa
Kraków 2016


Sztuka zwycięstwa

Sztuka zwycięstwa
Phil Knight
 
Poznań 2016


Hygge. Klucz do szczęścia

Hygge. Klucz do szczęścia
Meik Wiking
Warszawa 2016


Dasz radę

Dasz radę. Ostatnia rozmowa
Jan Kaczkowski,
Joanna Podsadecka
 
Kraków 2016


Niebzepieczne związki Andrzeja Leppera

Niebezpieczne związki Andrzeja Leppera
Wojciech Sumliński
Warszawa 2016


Nowy car

Nowy car
Steven Lee Myers
Katowice 2016

Świat Chrystusa

Świat Chrystusa. T.1
Wojciech Roszkowski
Kraków 2016

Pokaz

33.73 zł

Rabat: 11.27 zł
Cena katalogowa: 45.00 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Innowacyjność w zarządzaniu a konkurencyjność przedsiębiorstwa

Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2010
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 207
Format: B5
ISBN: 9788376413020

Opis:

Innowacyjność w zarządzaniu a konkurencyjność przedsiębiorstwa


Publikacja stanowi aktualne kompendium wiedzy uwzględniające najnowsze badania z zakresu innowacyjności przedsiębiorstw, które wypełnia lukę poznawczą dotyczącą rozpoznania wzajemnych relacji, jakie zachodzą pomiędzy innowacyjnością a konkurencyjnością przedsiębiorstwa. Zespół autorów skoncentrował swoją uwagę na zagadnieniach związanych z innowacyjnością w czterech obszarach zarządzania przedsiębiorstwem: marketingiem, finansami, zasobami ludzkimi i wiedzą, jako czynnikach, które w sposób istotny determinują konkurencyjność organizacji.

Zawarte w publikacji rozważania obejmują zarówno zagadnienia teoretyczne poświęcone innowacjom, konkurencyjności, jak i praktyczne nawiązujące do szeroko zakrojonych badań empirycznych polskich przedsiębiorstw. Niezwykle ważnym walorem tej monografii jest przywołanie i analiza wyników badań empirycznych przeprowadzonych w 2009 roku na grupie ponad 600 przedsiębiorstw, a dotyczących ich zachowań innowacyjnych w zakresie zarządzania zasobami marketingowymi, finansowymi, ludzkimi i wiedzy.



Publikację można polecić jako monografię dającą użyteczną wiedzę z zakresu innowacyjności przedsiębiorstw, ich konkurencyjności, uwzględniającą współczesne wyzwania, jakie stoją dziś przed każdym podmiotem gospodarczym. Z pewnością jest to opracowanie, które może stać się monografią przydatną dla studentów kierunków ekonomicznych i menedżerskich. Mogą też z niej korzystać praktycy, menedżerowie, by uzupełnić swą wiedzę o najnowsze rozwiązania w zakresie zwiększania poziomu innowacyjności przedsiębiorstwa i kreowania jego przewagi konkurencyjnej.

Z recenzji dr hab. prof. SGH Anny Skowronek-Mielczarek



Spis treści:

Wstęp

Rozdział 1. Zarządzanie – konkurencyjność – innowacyjność

Robert Nowacki
1.1. Zarządzanie przedsiębiorstwem i jego obszary
1.2. Konkurencyjność przedsiębiorstwa i jej wyznaczniki
1.3. Konkurencyjność w opinii przedsiębiorstw
1.4. Innowacyjność jako narzędzie kształtowania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa
1.5. Innowacyjność przedsiębiorstw w Polsce w świetle badań empirycznych

Rozdział 2. Innowacyjność w zarządzaniu marketingiem

Robert Nowacki
2.1. Zarządzanie marketingiem jako obszar innowacyjności
2.2. Uwarunkowania innowacyjności w zarządzaniu marketingiem
2.3. Rozwiązania innowacyjne w zarządzaniu marketingiem
2.4. Efekty wdrażania rozwiązań innowacyjnych w zarządzaniu marketingiem
2.5. Wnioski

Rozdział 3. Innowacyjność w zarządzaniu finansami
Grzegorz Gołębiowski
3.1. Zarządzanie finansami w przedsiębiorstwie
3.2. Obszary innowacyjności w zarządzaniu finansami
3.3. Uwarunkowania i rozwiązania innowacyjne w zarządzaniu finansami
3.4. Efekty wdrażania rozwiązań innowacyjnych w zarządzaniu finansami
3.5. Wnioski

Rozdział 4. Innowacyjność w zarządzaniu zasobami ludzkimi
Marcin Staniewski
4.1. Innowacyjne zarządzanie zasobami ludzkimi w ujęciu literaturowym
4.2. Uwarunkowania innowacyjności w zarządzaniu zasobami ludzkimi
4.3. Model zarządzania zasobami ludzkimi: tradycja czy innowacyjność
4.4. Efekty wdrażania rozwiązań innowacyjnych w zarządzaniu zasobami ludzkimi
4.5. Model zarządzania zasobami ludzkimi a konkurencyjność przedsiębiorstw – konkluzje
4.6. Wnioski

Rozdział 5. Innowacyjność w zarządzaniu wiedzą

Agnieszka Bitkowska
5.1. Innowacje i wiedza jako źródła przewagi konkurencyjnej
5.2. Zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwach
5.3. Uwarunkowania innowacyjności w zarządzaniu wiedzą
5.4. Rozwiązania innowacyjne w zarządzaniu wiedzą
5.5. Efekty wdrażania rozwiązań innowacyjnych w zarządzaniu wiedzą
5.6. Wnioski

Rozdział 6. Relacje między innowacyjnością a konkurencyjnością przedsiębiorstw
Robert Nowacki
6.1. Zależności pomiędzy ogólnym poziomem innowacyjności przedsiębiorstw a ich konkurencyjnością
6.2. Zależności pomiędzy aktywnością innowacyjną w wybranych obszarach zarządzania przedsiębiorstw a ich konkurencyjnością
6.3. Bariery i stymulatory zainteresowania innowacjami w wybranych obszarach zarządzania przedsiębiorstwem

Zakończenie
Bibliografia

Klienci, którzy kupili Innowacyjność w zarządzaniu a konkurencyjność … wybrali również:

Covey Stephen R. - 7 nawyków skutecznego działania
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Covey Stephen R.
Wydawca: Rebis
Rok wydania: 2016
Stron: 384
39.90 zł
28.33 zł
Dodaj do koszyka
Szewczyk Anna - ABC asystentki. Wprowadzenie do systemu
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Szewczyk Anna
Wydawca: Ośrodek Doradztwa i Doskonalenia Kadr
Rok wydania: 2013
Stron: 98
52.50 zł
37.48 zł
Dodaj do koszyka
Griffin Ricky W. - Podstawy zarządzania organizacjami
-31%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Griffin Ricky W.
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Stron: 801
84.90 zł
59.00 zł
Dodaj do koszyka
red. Stacharska-Targosz Jolanta, red. Szostak Jarosław - Transfer wiedzy i funduszy europejskich do sektorów gospodarki krajów Unii Europejskiej
+ do schowka
KSIĄŻKA
red. Stacharska-Targosz Jolanta, red. Szostak Jarosław
Wydawca: Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej
Rok wydania: 2010
Stron: 412
56.70 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Innowacyjność w zarządzaniu a konkurencyjność przedsiębiorstwa - red. Nowacki Robert
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Ekonomia » Organizacja i zarządzanie
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10