X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Kodeks postępowania administracyjnego Komentarz
-16%
+ do schowka
349.00 zł
291.45 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 57.55 zł
Cena katalogowa: 349.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2017
Stron: 1266
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Kukuczka

Kukuczka
Dariusz Kortko
Marcin Pietraszewski
Warszawa 2016


Food pharmacy

Food Pharmacy
Lina Nertby Aurell, Mia Clase
Kraków 2017


Sztuka zwycięstwa

Sztuka zwycięstwa
Phil Knight
 
Poznań 2016


Hygge. Klucz do szczęścia

Hygge. Klucz do szczęścia
Meik Wiking
Warszawa 2016


Dekalog księdza Jana Kaczkowskiego

Dekalog księdza Jana Kaczkowskiego +CD
Jan Kaczkowski,
Katarzyna Szkarpetowska
 
Kraków 2017


Pani Einstein

Pani Einstein
Marie Benedict
 
Kraków 2017


Od oddechu do oddechu

Od oddechu do oddechu
Wojciech Młynarski
  Warszawa 2017

Dobranoc Auschwitz

Dobranoc Auschwitz
Aleksandra Wójcik
Maciej Zdziarski
Kraków 2017

Pokaz

34.30 zł

Rabat: 14.70 zł
Cena katalogowa: 49.00 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Instrumenty marketingu

Wydawca: Oficyna Wydawnicza BRANTA
Rok wydania: 2006
Wydanie: 1
Miejsce wydania: Bydgoszcz- Warszawa
Stron: 400
Format: 19.1x23.5cm
ISBN: 8360186413

Opis:

Instrumenty marketingu
Książka omawia: pojęcia z zakresu marketingu, produkt (w tym również opakowania, marki handlowe, nabywcy produktu), cenę (zasady jej tworzenia w obrocie wewnętrznym i międzynarodowym), dystrybucję (kanały dystrybucji na rynku krajowym i rynkach obcych); promocję marketingową. Z uwagi na to, że na funkcjonowanie poszczególnych instrumentów marketingu ma wpływ wiele czynników zewnętrznych ? omówiono także otoczenie marketingu. Poruszono również kwestię miejsca marketingu w strukturach organizacyjnych przedsiębiorstw.
książka antykwaryczna, wytarta i pogięta okładka

Klienci, którzy kupili Instrumenty marketingu wybrali również:

Kompendium wiedzy o marketingu
-31%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2016
Stron: 358
49.00 zł
33.81 zł
Dodaj do koszyka
Lachowski Jerzy, Marek Andrzej - Prawo karne. Zarys problematyki
-32%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Lachowski Jerzy, Marek Andrzej
Wydawca: Wolters Kluwer Polska SA
Rok wydania: 2016
Stron: 380
69.00 zł
47.06 zł
Dodaj do koszyka
red.Śliwa Michał, red.Żebrowski Andrzej, red.Kłaczyński Robert - Bezpieczeństwo RP wczoraj i dziś. Studia z zakresu bezpieczeństwa państwa
+ do schowka
KSIĄŻKA
red.Śliwa Michał, red.Żebrowski Andrzej, red.Kłaczyński Robert
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego
Rok wydania: 2014
Stron: 325
49.00 zł
Dodaj do koszyka
Wawrzusiszyn Andrzej - Bezpieczeństwo strategia system. Teoria i praktyka w zarysie
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wawrzusiszyn Andrzej
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2015
Stron: 194
45.00 zł
33.73 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Instrumenty marketingu - Białecki Klemens P.
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Ekonomia » Marketing. Badania marketingowe
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10