X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Kodeks postępowania administracyjnego Komentarz
-16%
+ do schowka
349.00 zł
291.45 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 57.55 zł
Cena katalogowa: 349.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 189
Stron: 1266
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Kukuczka

Kukuczka
Dariusz Kortko
Marcin Pietraszewski
Warszawa 2016


Food pharmacy

Food Pharmacy
Lina Nertby Aurell, Mia Clase
Kraków 2017


Sztuka zwycięstwa

Sztuka zwycięstwa
Phil Knight
 
Poznań 2016


Hygge. Klucz do szczęścia

Hygge. Klucz do szczęścia
Meik Wiking
Warszawa 2016


Dekalog księdza Jana Kaczkowskiego

Dekalog księdza Jana Kaczkowskiego +CD
Jan Kaczkowski,
Katarzyna Szkarpetowska
 
Kraków 2017


Pani Einstein

Pani Einstein
Marie Benedict
 
Kraków 2017


Od oddechu do oddechu

Od oddechu do oddechu
Wojciech Młynarski
  Warszawa 2017

Dobranoc Auschwitz

Dobranoc Auschwitz
Aleksandra Wójcik
Maciej Zdziarski
Kraków 2017

Pokaz

40.95 zł

Rabat: 0.00 zł
Cena katalogowa: 40.95 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Internet w szkole wyższej

Nogieć Joanna
Wydawca: Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej
Rok wydania: 2009
Miejsce wydania: Poznań
Stron: 213
Format: B5
ISBN: 9788372052797

Opis:

Wstęp

Rozdział 1. Kierunki rozwoju szkolnictwa wyższego w Polsce
1.1. Rozwój szkolnictwa wyższego w Polsce w świetle porównań europejskich
1.2. Rola technologii informacyjno-komunikacyjnych w systemie edukacji
1.3. Specyfika zarządzania marketingowego w usługach edukacyjnych
1.3.1. Miejsce szkoły wyższej w otoczeniu
1.3.2. Wybór rynków docelowych oraz pozycjonowanie szkoły wyższej
1.4. Marketing mix w działalności szkoły wyższej
1.4.1. Satysfakcjonowanie beneficjentów usługi edukacyjnej

Rozdział 2. Możliwości wykorzystania Internetu w praktyce
2.1. Dostępność Internetu w polsce w świetle analiz statystycznych
2.1.1. Sylwetka internauty i kkryteria segmentacji klientów usług on-line
2.2 Sposoby wykorzystania Internetu przez szkoły wyższe
2.2.1. komunikacja zewnętrzna - poszukiwanie klientów i partnmerów
2.2.2. Serwisy internetowe uczelni wyższych
2.2.3. Komunikacja wewnętrzna - e-dziekanat
2.2.4. Istota e-edukacji
2.3. Przykłady wdrażania Internetu w działalności polskich szkół wyższych

Rozdział 3. Określenie popytu na usługi edukacyjne szkoły wyzszej oraz e-edukację w świetle badań pierwotnych
3.1. Klienci szkoły wyższej oraz ich zachowania
3.1.1.Potrzeba wiedzy a motywy podejmowania studiów
3.1.2. Typy studentów
3.2 Wdrażanie Internetu w bieżącą ofertę szkoły - poznanie oczekiwań studentów
3.2.1. Cel badania i hipotezy badawcze
3.2.2. Opis metody badań oraz próby badawczej, charakterystyka badanej próby
3.2.3. Stopień wykorzystania Internetu przez studentów
3.2.4. Kierunki wykorzystania Internetu przez studentów w zdobywaniu wiedzy
3.2.5. doświadczenie innych jednostek - badanie zapotrzebowania na e-edukację
3.3. Prognozowanie popytu w przyszłości - oczekiwania maturzystów odnośnie do e-edukacji
3.3.1. Cel badania i hipotezy badawcze
3.3.2. Opis metody badań oraz doboru próby badawczej, charakterystyka badanej próby
3.3.3.Zainteresowanie maturzystów Internetem
3.3.4. Determinanty wyboru szkoły wyższej przez maturzystów
3.4. Wnioski wynikające z przeprowadzonych badań dotyczących kreowania popytu z wykorzystaniem Internetu

Rozdział 4. Uwarunkowania podażowe wdrażania Internetu w działalność edukacyjną szkół wyższych
4.1. Budowanie przewagi konkurencyjnej w kontekście wdrażania Internetu
4.2. znaczenie czynnika ludzkiego w rozwoju e-edukacji
4.3. Zaangażowanie kadry naukowo-dydaktycznej w stosowanie Internetu w świetle badań empirycznych
4.3.1. Cel badania i hipotezy badawcze
4.3.2. Pois metody badań, charakterystyka badanej próby
4.3.3. wykorzystanie Internetu przez kadrę naukowo-dydaktyczną
4.4. Bariery we wdrażaniu Internetu w ofertę edukacyjną
4.4.1. Identyfikacja barier w świetle prowadzonych badań empirycznych
4.5 Problem zapewnienia jakości a wdrożenie Internetu

Zakończenie
Spis literatury 

Klienci, którzy kupili Internet w szkole wyższej wybrali również:

Adele Faber, Elaine Mazlish - Jak mówić, żeby dzieci nas słuchały w.2013
-36%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Adele Faber, Elaine Mazlish
Wydawca: MEDIA RODZINA
Rok wydania: 2013
Miejsce wydania: 3
Stron: 284
35.00 zł
22.40 zł
Dodaj do koszyka
Agnieszka Maciąg - Smak szczęścia, czyli o dietach... TW w.2015
-30%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Agnieszka Maciąg
Wydawca: Otwarte
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: 8
Stron: 296
49.90 zł
34.93 zł
Dodaj do koszyka
Marcin Przewoźniak - Praktyczny poradnik ucznia. Twoja szkoła bez...
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Marcin Przewoźniak
Wydawca: Centrum Edukacji Dziecięcej
Rok wydania: 2011
Miejsce wydania: 3
Stron: 144
24.20 zł
17.18 zł
Dodaj do koszyka
Szewczyk Anna - ABC asystentki. Wprowadzenie do systemu
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Szewczyk Anna
Wydawca: Ośrodek Doradztwa i Doskonalenia Kadr
Rok wydania: 2013
Miejsce wydania: 10
Stron: 98
52.50 zł
37.48 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Internet w szkole wyższej - Nogieć Joanna
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Pozostałe » Poradniki
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10