X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Hausner Wojciech, Wierzbicki Marek - Sto lat harcerstwa
-18%
+ do schowka
46.00 zł
37.77 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 8.23 zł
Cena katalogowa: 46.00 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Hausner Wojciech, Wierzbicki Marek
Wydawca: IPN
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: 189
Stron: 344
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Królowa

Królowa
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2016


Król

Król
Kraków 2016


Resortowe dzieci. Politycy

Resortowe dzieci. Politycy
Dorota Kania, Jerzy Targalski, Maciej Marosz
 
Warszawa 2016


Wołyń. Bez komentarza

Wołyń. Bez komentarza
praca zbiorowa
Warszawa 2016


Dasz radę

Dasz radę. Ostatnia rozmowa
Jan Kaczkowski,
Joanna Podsadecka
 
Kraków 2016


Wajda. Kronika wypadków filmowych

Wajda. Kronika wypadków filmowych
Bartosz Michalak
Warszawa 2016


Harda

Harda
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2016

Wylecz się sam

Wylecz się sam
Megadawki witamin
Andrew W.PH.D. Saul
Warszawa 2016

Pokaz

62.90 zł

Rabat: 0.00 zł
Cena katalogowa: 62.90 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Jak robić interesy w Chinach

Wydawca: Wydawnictwo MT Biznes
Rok wydania: 2008
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 240
Format: 15.8x23.3cm
Oprawa: twarda
ISBN: 9788361040064

Opis:

Oto książka o Chinach, będąca w zasięgu absolutnie każdego biznesmena, nieoceniony podręcznik tego przedmiotu. Dla zarządzających, menedżerów, przedsiębiorców i inwestorów Jak robić interesy w Chinach to z pewnością przewodnik omawiający od A do Z wszystkie aspekty wykorzystywania i rozwijania okazji biznesowych w Chinach. Trzeba rozumieć chińskie rynki wschodzące: od biotechnologii i medycyny po energetykę, finanse, media i rozrywkę oraz sfery spoza biznesu. Długoletni analityk spraw chińskich i dziennikarz gospodarczy Ted Plafker oferuje wskazówki osoby z wewnątrz, dotyczące wielu różnych dziedzin niezwykle istotnych dla sukcesu w dwudziestym pierwszym wieku. Wskazówki i komentarze obejmują: Zwrócenie uwagi na guanxi, słowo oznaczające prostą transakcję. Oznacza ?relacje? lub ?powiązanie? w bardzo wąskim znaczeniu. Użyte w kategoriach biznesowych lub biurokratycznych, guanxi ma dużo szersze znaczenie, obejmujące wszystko od ?powiązań?, ?budowy sieci? (networking) aż po ?wpływy?. W przeciwieństwie do drobniejszych spraw związanych z chińską etykietą, ludzie będą od ciebie oczekiwali zrozumienia guanxi i przestrzegania jego reguł. Znajomość zarówno potencjału wzrostu jak i pułapek związanych z prowadzeniem interesów. Na przykład struktura joint venture wiąże się z olbrzymim ryzykiem i zazwyczaj gwarantuje solidną porcję frustracji wynikającej z zachowań lokalnego partnera. Jednakże starannie dobrany partner może być źródłem istotnych korzyści: potencjalnego dostępu do ziemi, kanałów dystrybucji, licencji gospodarczych, wykwalifikowanych pracowników, wielorakich powiązań i wsparcia rządu. Zrozumienie niuansów kulturowych. Niezliczone historie opowiadane przez ludzi z działów sprzedaży i marketingu pomogą uniknąć gaf takich jak ta: reklama telewizyjna firmy Nike ?Chamber of Fear? z gwiazdą NBA Hebronem Jamesem wywołała w Chinach oburzenie, gdy zarzucono jej, że w niedopuszczalny sposób uraża dumę narodową. To oczywista prawda, że Chiny są najszybciej rosnącą gospodarką na świecie. Co nie  jest oczywiste, można znaleźć w tej książce ? dokładnie to, jak zachodnie firmy mogą znaleźć punkt oparcia i zwiększyć swoje zyski, prowadząc od wewnątrz interesy z tą największą superpotęgą. O AUTORZE Ted Plafker jest korespondentem w pekińskim biurze ?The Economist? i zajmuje się gospodarką, polityką oraz kulturą Chin już od roku 1989. Jako niezależny korespondent w Chinach był autorem publikacji w amerykańskich i międzynarodowych dziennikach i czasopismach, takich jak ?Washington Post?, ?Boston Globe?, ?San Francisco Examiner?, ?Science?, ?Independent? czy ?International Herald Tribune?.

Klienci, którzy kupili Jak robić interesy w Chinach wybrali również:

Adele Faber, Elaine Mazlish - Jak mówić, żeby dzieci nas słuchały w.2013
-36%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Adele Faber, Elaine Mazlish
Wydawca: MEDIA RODZINA
Rok wydania: 2013
Miejsce wydania: 3
Stron: 284
35.00 zł
22.40 zł
Dodaj do koszyka
Agnieszka Maciąg - Smak szczęścia, czyli o dietach... TW w.2015
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Agnieszka Maciąg
Wydawca: Otwarte
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: 8
Stron: 296
49.90 zł
35.43 zł
Dodaj do koszyka
Marcin Przewoźniak - Praktyczny poradnik ucznia. Twoja szkoła bez...
-28%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Marcin Przewoźniak
Wydawca: Centrum Edukacji Dziecięcej
Rok wydania: 2011
Miejsce wydania: 3
Stron: 144
24.20 zł
17.42 zł
Dodaj do koszyka
Szewczyk Anna - ABC asystentki. Wprowadzenie do systemu
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Szewczyk Anna
Wydawca: Ośrodek Doradztwa i Doskonalenia Kadr
Rok wydania: 2013
Miejsce wydania: 10
Stron: 98
52.50 zł
37.48 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Jak robić interesy w Chinach - Plafker Ted
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Pozostałe » Poradniki
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10