X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Zubrzycki Janusz - Leksykon VAT – 2017 Tom 1-2
-15%
+ do schowka
320.00 zł
272.00 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 48.00 zł
Cena katalogowa: 320.00 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Zubrzycki Janusz
Wydawca: Oficyna Wydawnicza UNIMEX
Rok wydania: 2017
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Kukuczka

Kukuczka
Dariusz Kortko
Marcin Pietraszewski
Warszawa 2016


Dzielnica występku

Dzielnica występku
Mario Vargas Llosa
Kraków 2016


Sztuka zwycięstwa

Sztuka zwycięstwa
Phil Knight
 
Poznań 2016


Hygge. Klucz do szczęścia

Hygge. Klucz do szczęścia
Meik Wiking
Warszawa 2016


Dasz radę

Dasz radę. Ostatnia rozmowa
Jan Kaczkowski,
Joanna Podsadecka
 
Kraków 2016


Niebzepieczne związki Andrzeja Leppera

Niebezpieczne związki Andrzeja Leppera
Wojciech Sumliński
Warszawa 2016


Nowy car

Nowy car
Steven Lee Myers
Katowice 2016

Świat Chrystusa

Świat Chrystusa. T.1
Wojciech Roszkowski
Kraków 2016

Pokaz

30.03 zł

Rabat: 8.97 zł
Cena katalogowa: 39.00 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu

Vitale Joe
Wydawca: One Press
Rok wydania: 2012
Miejsce wydania: Gliwice
Stron: 272
Format: 14.0x20.9cm
Oprawa: miękka
ISBN: 9788324610457

Opis:

Znasz popularne techniki handlowania i marketingu. Czytasz o nowych teoriach, rozwijasz swoje zdolności komunikacyjne. Jesteś zorientowany na klienta, ale nie zapominasz także o postawionych sobie celach. A jednak ciągle czujesz niedosyt -- uporczywe ssanie, które nie daje się niczym oszukać. To głód sukcesu! A teraz wyobraź sobie, co by było, gdybyś nauczył się sposobu sprzedaży, który działa niczym magia. Co by było, gdybyś potrafił zmieniać pełnych wątpliwości sceptyków w lojalnych klientów, po prostu wypowiadając właściwe słowa we właściwym czasie? Co by było, gdybyś mógł kontrolować to, jak klienci postrzegają Ciebie i Twój produkt? Gdybyś znał sekrety marketingowego guru Joe Vitale’go dotyczące transu kupowania, mógłbyś mieć to wszystko, a nawet jeszcze więcej! Człowiek poświęcający się jakiejś czynności zamyka się na inne bodźce i znajduje w specyficznym transie. To wiedzą wszyscy, ale tylko wybrani potrafią ten stan wywołać i wygodnie rozgościć się w świadomości odbiorcy. Możesz do nich dołączyć, ponieważ zrobiłeś już pierwszy krok w kierunku zaklinania umysłów swoich klientów -- za pomocą tej książki połączyłeś się z kimś takim, jak Joe Vitale, znawca nowoczesnego marketingu i mistrz perswazji.

Klienci, którzy kupili Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. … wybrali również:

Oczkoś Mirosław - Sztuka mówienia bez bełkotania i faflunienia
-33%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Oczkoś Mirosław
Wydawca: Wydawnictwo RM
Rok wydania: 2015
Stron: 180
29.90 zł
20.03 zł
Dodaj do koszyka
Adele Faber, Elaine Mazlish - Jak mówić, żeby dzieci nas słuchały w.2013
-36%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Adele Faber, Elaine Mazlish
Wydawca: MEDIA RODZINA
Rok wydania: 2013
Miejsce wydania: 3
Stron: 284
35.00 zł
22.40 zł
Dodaj do koszyka
Agnieszka Maciąg - Smak szczęścia, czyli o dietach... TW w.2015
-30%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Agnieszka Maciąg
Wydawca: Otwarte
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: 8
Stron: 296
49.90 zł
34.93 zł
Dodaj do koszyka
Marcin Przewoźniak - Praktyczny poradnik ucznia. Twoja szkoła bez...
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Marcin Przewoźniak
Wydawca: Centrum Edukacji Dziecięcej
Rok wydania: 2011
Miejsce wydania: 3
Stron: 144
24.20 zł
17.18 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu - Vitale Joe
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Pozostałe » Poradniki
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10