X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Maria Rosa Poggio - Symbolum. Refleksje nad Katechizmem Kościoła Katolickiego
-20%
+ do schowka
69.90 zł
55.92 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 13.98 zł
Cena katalogowa: 69.90 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Maria Rosa Poggio
Wydawca: Gaudium
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: 11
Stron: 316
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Królowa

Królowa
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2016


Król

Król
Kraków 2016


Resortowe dzieci. Politycy

Resortowe dzieci. Politycy
Dorota Kania, Jerzy Targalski, Maciej Marosz
 
Warszawa 2016


Wołyń. Bez komentarza

Wołyń. Bez komentarza
praca zbiorowa
Warszawa 2016


Dasz radę

Dasz radę. Ostatnia rozmowa
Jan Kaczkowski,
Joanna Podsadecka
 
Kraków 2016


Wajda. Kronika wypadków filmowych

Wajda. Kronika wypadków filmowych
Bartosz Michalak
Warszawa 2016


Harda

Harda
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2016

Wylecz się sam

Wylecz się sam
Megadawki witamin
Andrew W.PH.D. Saul
Warszawa 2016

Pokaz

32.34 zł

Rabat: 9.66 zł
Cena katalogowa: 42.00 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Język w komunikacji 3

Wydawca: AHE
Rok wydania: 2001
Miejsce wydania: Łódź
Stron: 284
Format: 17.0x24.0cm
ISBN: 8387814318

Opis:

Spis treści MARIA KRAUZ: Wzorzec strukturalny rysopisu. Intencje komunikacyjne nadawcy i strategia wobec odbiorcy a kształt językowy tekstu AGNIESZKA ANISIMOWICZ: Spójnościowe aspekty zapożyczeń angielskich we współczesnej prasie polskiej ZENON WEIGT: Językowe środki perswazji w tekstach reklam niemieckich i polskich JOLANTA LUBOCHA-KRUGLIK: Współczesny tekst reklamowy ? wybrane aspekty (na materiale języka polskiego i rosyjskiego) KATARZYNA MOLEK: Wartościowanie jako językowy środek perswazyjny w tekstach reklamowych RAFAŁ ZIMNY: Obraz samochodu jako kobiety w prasowych tekstach reklamowych EWA CHLUDZIŃSKA: Dziennikarze mediów lokalnych wobec reklamy telewizyjnej JADWIGA LIZAK: Rola reklamy przy kreowaniu świata w literaturze dla młodzieży ALICJA KACPRZAK: Funkcje języka specjalistycznego (na przykładzie języka medycyny) ANNA JOPEK: Relacja nadawca-odbiorca w polskim dyskursie prawnym i prawniczym w świetle pragmatyki komunikacyjnej JOLANTA SZYMAŃSKA: O sceniczności tekstu naukowego w ujęciu pragmatycznym...

Klienci, którzy kupili Język w komunikacji 3 wybrali również:

Sylvia Wheeldon, Paul Shipton - Steps In English 3 WB OXFORD
-12%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Sylvia Wheeldon, Paul Shipton
Wydawca: Oxford University Press
Rok wydania: 2011
Stron: 96
50.40 zł
44.35 zł
Dodaj do koszyka
Ciecierska Joanna - English for physiotherapy Podręcznik z płytą CD
-26%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Ciecierska Joanna
Wydawca: PZWL
Rok wydania: 2016
Stron: 240
69.00 zł
50.99 zł
Dodaj do koszyka
Horwath Ewa, Żegleń Anita - Słowa z uśmiechem 5 Literatura i kultura Podręcznik ze Słowniczkiem. szkoła podstawowa
-11%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Horwath Ewa, Żegleń Anita
Wydawca: WSiP
Rok wydania: 2013
Stron: 316
36.00 zł
32.04 zł
Dodaj do koszyka
T. Falla, P. A Davies, P. Shipton, E. Palczak - Steps In English 3 SB OXFORD
-12%
+ do schowka
KSIĄŻKA
T. Falla, P. A Davies, P. Shipton, E. Palczak
Wydawca: Oxford University Press
Rok wydania: 2011
Stron: 119
53.50 zł
47.08 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Język w komunikacji 3 -
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne » Językoznawstwo
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10