X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Zubrzycki Janusz - Leksykon VAT – 2017 Tom 1-2
-15%
+ do schowka
320.00 zł
272.00 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 48.00 zł
Cena katalogowa: 320.00 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Zubrzycki Janusz
Wydawca: Oficyna Wydawnicza UNIMEX
Rok wydania: 2017
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Kukuczka

Kukuczka
Dariusz Kortko
Marcin Pietraszewski
Warszawa 2016


Dzielnica występku

Dzielnica występku
Mario Vargas Llosa
Kraków 2016


Sztuka zwycięstwa

Sztuka zwycięstwa
Phil Knight
 
Poznań 2016


Hygge. Klucz do szczęścia

Hygge. Klucz do szczęścia
Meik Wiking
Warszawa 2016


Dasz radę

Dasz radę. Ostatnia rozmowa
Jan Kaczkowski,
Joanna Podsadecka
 
Kraków 2016


Niebzepieczne związki Andrzeja Leppera

Niebezpieczne związki Andrzeja Leppera
Wojciech Sumliński
Warszawa 2016


Nowy car

Nowy car
Steven Lee Myers
Katowice 2016

Świat Chrystusa

Świat Chrystusa. T.1
Wojciech Roszkowski
Kraków 2016

Pokaz

54.60 zł

Rabat: 0.00 zł
Cena katalogowa: 54.60 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Komunikacja interpersonalna w zarządzaniu

Wydawca: Wydawnictwo Forum Naukowe
Rok wydania: 2009
Miejsce wydania: Poznań
Stron: 186
Format: A5
ISBN: 9788361053163

Opis:

Celem niniejszej monografii jest ukazanie znaczenia komunikacji interpersonalnej w zarządzaniu pracownikami. Rola komunikacji interpersonalnej będzie rozpatrywana głównie pod kątem zwiększenia efektywności działań menedżerskich. Zasadniczą tezą przyjętą w pracy jest wskazanie na ścisłą zależność między kompetencjami komunikacyjnymi menedżera a jego zdolnością do efektywnego zarządzanie pracownikami.
Ze Wstępu
Autorowi udało się uniknąć tradycyjnej prezentacji dzięki temu, że rozwija własną koncepcję komunikacji, obejmującą zarówno elementy komunikacji językowej, jak i niewerbalnej. Większa część pracy jest poświęcona pokazaniu elementów, które składają się na „kompetencje komunikacyjne” i co umożliwia ich przyswojenie. Autor zwraca też uwagę na rolę autentyczności w komunikacji interpersonalnej. Rzadko w tego typu pracach podejmuje się rolę takiego nieformalnego czynnika, jest to zagadnienie złożone i mało jeszcze rozpoznane.
Prof. dr hab. Waldemar Domachowski

SPIS TREŚCI:

W s t ę p 

R o z d z i a ł  I
Rola komunikacji interpersonalnej w zarządzaniu
1. Koordynacja i wywieranie wpływu a komunikacja interpersonalna 2. Miejsce komunikacji interpersonalnej w zarządzaniu organizacją 3. Rola i funkcje komunikacji interpersonalnej w zarządzaniu Podsumowanie R o z d z i a ł II
Podstawy komunikacji interpersonalnej a zarządzanie
1. Interakcja – komunikacja – kontakt 2. Wymiary komunikacji interpersonalnej 3. Modele i sposoby komunikowania się a) Jednostronny model komunikacji b) Dwustronny (interakcyjny) model komunikacji c) Trójstronny (relacyjny) model komunikacji Podsumowanie
R o z d z i a ł III
Proces nawiązywania kontaktu
1. Struktura procesu nawiązywania kontaktu Faza A. Nawiązywanie kontaktu Faza B. Przechodzenie do bliższego kontaktu i bycie w bliższym kontakcie Faza C. Przechodzenie do bliskiego kontaktu i bycie w bliskim kontakcie Podsumowanie R o z d z i a ł IV
Kompetencje komunikacyjne menedżera
1. Sytuacja komunikacji interpersonalnej – implikacje dla menedżera a) Pojęcie sytuacji. Implikacje dla sytuacji komunikacyjnej b) Sytuacja komunikacji interpersonalnej i jej elementy c) Wpływ sytuacji komunikacyjnej na przebieg procesu komunikacji interpersonalnej między menedżerem a pracownikiem 2. Charakterystyka pojęcia kompetencji komunikacyjnej a) Kompetencja. Kompetencja językowa a kompetencja komunikacyjna b) Sposoby ujmowania kompetencji komunikacyjnej 3. Kompetencja komunikacyjna jako podstawa efektywnej komunikacji interpersonalnej 4. Kompetencja komunikacyjna – ujęcie własne 5. Kompetencje komunikacyjne menedżera i ich składowe Podsumowanie R o z d z i a ł V
Uważne spostrzeganie, słuchanie i udzielanie informacji zwrotnych w procesie komunikacji interpersonalnej i w zarządzaniu
1. Uważne spostrzeganie a komunikacja interpersonalna i zarządzanie a) Teoria asocjacjonistyczna b) Postaciowe teorie spostrzegania c) Koncepcja kategorialnego spostrzegania według J. S. Brunera 2. Spostrzeganie innych i jego wpływ na komunikację interpersonalną i zarządzanie 3. Uważne słuchanie 4. Odbieranie i udzielanie informacji zwrotnych w komunikacji interperso- nalnej i zarządzaniu Podsumowanie R o z d z i a ł VI
Komunikacja niewerbalna i werbalna w zarządzaniu
1. Prawidłowości komunikacji niewerbalnej 2. Rodzaje komunikatów niewerbalnych a) Mimika b) Źrenice, kontakt wzrokowy i spoglądanie c) Gesty i ruchy ciała d) Dotyk e) Pozycja ciała f) Wygląd g) Usytuowanie przestrzenne h) Dystans 3. Funkcje komunikacji niewerbalnej a) Wyrażanie postaw i emocji b) Podtrzymywanie komunikacji werbalnej 4. Językowe podstawy komunikacji interpersonalnej 5. Uwarunkowania efektywnej komunikacji werbalnej 6. Komunikaty parajęzykowe Podsumowanie R o z d z i a ł VII
Efektywna komunikacja interpersonalna a zarządzanie
1. Efektywna komunikacja interpersonalna menedżera i jej znaczenie dla zarządzania 2. Wspólna płaszczyzna porozumienia i jej znaczenie dla zarządzania 3. Skala rozwoju a wspólna płaszczyzna porozumienia Z a k o ń c z e n i e B i b l i o g r a f i a Sp i s t a b e l i  r y s u n k ó w

Klienci, którzy kupili Komunikacja interpersonalna w zarzą… wybrali również:

Covey Stephen R. - 7 nawyków skutecznego działania
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Covey Stephen R.
Wydawca: Rebis
Rok wydania: 2016
Miejsce wydania: 3
Stron: 384
39.90 zł
28.33 zł
Dodaj do koszyka
Gierusz Barbara - Podręcznik samodzielnej nauki księgowania
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Gierusz Barbara
Wydawca: ODDK
Rok wydania: 2016
Miejsce wydania: 10
Stron: 540
47.25 zł
33.74 zł
Dodaj do koszyka
Szewczyk Anna - ABC asystentki. Wprowadzenie do systemu
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Szewczyk Anna
Wydawca: Ośrodek Doradztwa i Doskonalenia Kadr
Rok wydania: 2013
Miejsce wydania: 10
Stron: 98
52.50 zł
37.48 zł
Dodaj do koszyka
Griffin Ricky W. - Podstawy zarządzania organizacjami
-31%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Griffin Ricky W.
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Miejsce wydania: 177
Stron: 801
84.90 zł
59.00 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Komunikacja interpersonalna w zarządzaniu - Frydrychowicz Stefan
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne » Ekonomia
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10