X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Kodeks cywilny 2017 PLUS - zbiór przepisów
-27%
+ do schowka
79.00 zł
57.59 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 21.41 zł
Cena katalogowa: 79.00 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1
Stron: 1936
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Kukuczka

Kukuczka
Dariusz Kortko
Marcin Pietraszewski
Warszawa 2016


Food pharmacy

Food Pharmacy
Lina Nertby Aurell, Mia Clase
Kraków 2017


Sztuka zwycięstwa

Sztuka zwycięstwa
Phil Knight
 
Poznań 2016


Hygge. Klucz do szczęścia

Hygge. Klucz do szczęścia
Meik Wiking
Warszawa 2016


Dekalog księdza Jana Kaczkowskiego

Dekalog księdza Jana Kaczkowskiego +CD
Jan Kaczkowski,
Katarzyna Szkarpetowska
 
Kraków 2017


Pani Einstein

Pani Einstein
Marie Benedict
 
Kraków 2017


Od oddechu do oddechu

Od oddechu do oddechu
Wojciech Młynarski
  Warszawa 2017

Dobranoc Auschwitz

Dobranoc Auschwitz
Aleksandra Wójcik
Maciej Zdziarski
Kraków 2017

Pokaz

34.68 zł

Rabat: 15.22 zł
Cena katalogowa: 49.90 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Komunikacja polityczna w amerykańskich kampaniach wyborczych

Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2008
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 272
Format: 16.4x23.5cm
Oprawa:
ISBN: 9788301156374

Opis:

Książka: * przedstawia amerykański system medialny; * ukazuje praktykę oraz ocenę kampanii z perspektywy jej głównych uczestników: konsultantów politycznych, dziennikarzy oraz obywateli; * szczegółowo analizuje zawartość, regulacje oraz wpływ wszystkich czterech najważniejszych rodzajów przekazów wyborczych: spotów telewizyjnych, debat, programów informacyjnych, stron internetowych; * odpowiada na pytanie, w jakim stopniu przekazy medialne zawierają treści merytoryczne oraz czy dobrze służą obywatelom; * omawia zjawisko kryzysu komunikacji wyborczej; * zawiera propozycje reform systemu komunikacji politycznej.

Klienci, którzy kupili Komunikacja polityczna w amerykańskich … wybrali również:

Małyska Agata - Strategie komunikacyjne we współczesnym dyskursie politycznym
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Małyska Agata
Wydawca: UMCS
Rok wydania: 2012
Stron: 294
35.70 zł
26.77 zł
Dodaj do koszyka
Wojtkowski Łukasz - Mediatyzacja polityki. Amerykańska kampania prezydencka 2008
-11%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wojtkowski Łukasz
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika
Rok wydania: 2012
Stron: 248
44.00 zł
39.16 zł
Dodaj do koszyka
red. Garlicki Jan - Studia Politologiczne nr 21. Kultura polityczna internautów w Polsce
-18%
+ do schowka
KSIĄŻKA
red. Garlicki Jan
Wydawca: Instytut Nauk Politycznych UW
Rok wydania: 2011
Stron: 337
41.00 zł
33.62 zł
Dodaj do koszyka
Michalczyk Stanisław - Społeczeństwo medialne. Studia z teorii komunikowania masowego
-15%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Michalczyk Stanisław
Wydawca: ŚLĄSK
Rok wydania: 2008
Stron: 477
52.50 zł
44.62 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Komunikacja polityczna w amerykańskich kampaniach wyborczych - Płudowski Tomasz
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Socjologia. Społeczeństwo » Komunikacja społeczna. Media. Dziennikarstwo
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10