X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Zubrzycki Janusz - Leksykon VAT – 2017 Tom 1-2
-15%
+ do schowka
320.00 zł
272.00 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 48.00 zł
Cena katalogowa: 320.00 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Zubrzycki Janusz
Wydawca: Oficyna Wydawnicza UNIMEX
Rok wydania: 2017
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Kukuczka

Kukuczka
Dariusz Kortko
Marcin Pietraszewski
Warszawa 2016


Dzielnica występku

Dzielnica występku
Mario Vargas Llosa
Kraków 2016


Sztuka zwycięstwa

Sztuka zwycięstwa
Phil Knight
 
Poznań 2016


Hygge. Klucz do szczęścia

Hygge. Klucz do szczęścia
Meik Wiking
Warszawa 2016


Dasz radę

Dasz radę. Ostatnia rozmowa
Jan Kaczkowski,
Joanna Podsadecka
 
Kraków 2016


Niebzepieczne związki Andrzeja Leppera

Niebezpieczne związki Andrzeja Leppera
Wojciech Sumliński
Warszawa 2016


Nowy car

Nowy car
Steven Lee Myers
Katowice 2016

Świat Chrystusa

Świat Chrystusa. T.1
Wojciech Roszkowski
Kraków 2016

Pokaz

34.68 zł

Rabat: 15.22 zł
Cena katalogowa: 49.90 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Komunikacja polityczna w amerykańskich kampaniach wyborczych

Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2008
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 272
Format: 16.4x23.5cm
Oprawa:
ISBN: 9788301156374

Opis:

Książka: * przedstawia amerykański system medialny; * ukazuje praktykę oraz ocenę kampanii z perspektywy jej głównych uczestników: konsultantów politycznych, dziennikarzy oraz obywateli; * szczegółowo analizuje zawartość, regulacje oraz wpływ wszystkich czterech najważniejszych rodzajów przekazów wyborczych: spotów telewizyjnych, debat, programów informacyjnych, stron internetowych; * odpowiada na pytanie, w jakim stopniu przekazy medialne zawierają treści merytoryczne oraz czy dobrze służą obywatelom; * omawia zjawisko kryzysu komunikacji wyborczej; * zawiera propozycje reform systemu komunikacji politycznej.

Klienci, którzy kupili Komunikacja polityczna w amerykańskich … wybrali również:

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan - Marketing 3.0 TW
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan
Wydawca: MT Biznes
Rok wydania: 2010
Stron: 200
49.90 zł
35.43 zł
Dodaj do koszyka
Goban-Klas Tomasz - Media i komunikowanie masowe. Teorie i analizy prasy, radia, telewizji i Internetu
-31%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Goban-Klas Tomasz
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2015
Stron: 340
49.90 zł
34.68 zł
Dodaj do koszyka
Castells Manuel - Sieci oburzenia i nadziei. Ruchy społeczne w erze internetu
-31%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Castells Manuel
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2012
Stron: 300
49.90 zł
34.68 zł
Dodaj do koszyka
Michalczyk Stanisław - Społeczeństwo medialne. Studia z teorii komunikowania masowego
-15%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Michalczyk Stanisław
Wydawca: ŚLĄSK
Rok wydania: 2008
Stron: 477
52.50 zł
44.62 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Komunikacja polityczna w amerykańskich kampaniach wyborczych - Płudowski Tomasz
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Socjologia. Społeczeństwo » Komunikacja społeczna. Media. Dziennikarstwo
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10