X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Kodeks karny. Kodeks postępowania karnego. Kodeks karny wykonawczy. Koszty sądowe karne Edycja sądowa
+ do schowka
59.00 zł
50.06 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 8.94 zł
Cena katalogowa: 59.00 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2016
Miejsce wydania: 1
Stron: 1000
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Królestwo

Królestwo
Emmanuel Carrere
Kraków 2016


Polska odwraca oczy

Polska odwraca oczy
Justyna Kopińska
Warszawa 2016


Wierzę, żeby zrozumieć

Wierzę, żeby zrozumieć
Michał Heller, Bartosz Brożek, Wojciech Bonowicz,
Zbigniew Liana
Kraków 2016


Tolkien biografia

Tolkien. Biografia
Humphrey Carpenter
Warszawa 2016


Cuda nasze powszednie

Cuda nasze powszednie
Dorota Łosiewicz
Warszawa 2015


Wykluczeni

Wykluczeni
Artur Domosławski
Warszawa 2016


 

Pokaz

27.93 zł

Rabat: 11.97 zł
Cena katalogowa: 39.90 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Konstruowanie wiedzy na zajęciach w przedszkolu

Sławińska Małgorzata
Wydawca: Impuls
Rok wydania: 2010
Miejsce wydania:
Stron: 256
Format: 16.1x23.6
Oprawa: miękka
ISBN: 9788375871920

Opis:

Niniejsza praca składa się z dwóch części, teoretycznej i badawczej. Część pierwsza zawiera trzy rozdziały. Pierwszy z nich dotyczy funkcji przedszkola i zmian, jakim ulegały od czasów powojennych do współczesnych. Rozważania nad funkcjami prowadzone są z dwóch znacząco różniących się perspektyw: funkcjonalistycznej i krytycznej. Rozdział drugi kieruje naszą uwagę na wiedzę i rozwój poznawczy dziecka we wczesnych latach życia. Jego zawartość została ustrukturyzowana na osi zidentyfikowanych przeze mnie zmian, jakie zachodziły w poglądach psychologów i pedagogów na temat czynników rozwoju poznawczego. Rozdział trzeci jest poświęcony konstruktywizmowi i osobistym teoriom nauczycieli, analizowanym w kontekście ich potencjalnej otwartości/zamkniętości na idee konstruktywizmu. Część druga niniejszej dysertacji przedstawia analizy materiału badawczego. Otwiera ją rozdział czwarty, poświęcony metodologii badań własnych. Znajdujemy w nim argumentację przemawiającą za wyborem jakościowej strategii badawczej, a także prezentację przedmiotu i celu badań, metod i technik badawczych oraz informacje na temat organizacji i przebiegu badań własnych. Cztery kolejne rozdziały zawierają analizy materiału badawczego. Rozdział piąty prezentuje wyniki badań nad uruchamianą w przedszkolu wiedzą nazewniczą, rozdział szósty – nad wiedzą wyjaśniającą, zaś rozdział siódmy – nad wiedzą interpretacyjną. Rozdział ósmy dotyczy nauczycielskiego rozumienia sytuacji dydaktycznych w przedszkolu; przedstawia refleksje nad udziałem wiedzy nazewniczej, wyjaśniającej i interpretacyjnej w przewodnikach metodycznych oraz analizy nauczycielskich narracji z punktu widzenia znaczeń, jakie nadają tworzeniu dziecięcej wiedzy w przedszkolu. W podsumowaniu przedstawione są wnioski z przeprowadzonych analiz materiału empirycznego. Całość zamyka bibliografia wykorzystana w niniejszej pracy.

Klienci, którzy kupili Konstruowanie wiedzy na zajęciach w … wybrali również:

Maurice Catherine - Modele zachowań oraz współpraca z dziećmi autystycznymi
-26%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Maurice Catherine
Wydawca: LTW
Rok wydania: 2016
Miejsce wydania: 189
Stron: 525
54.50 zł
40.33 zł
Dodaj do koszyka
Cieszyńska Jagoda, Korendo Marta - Wczesna interwencja terapeutyczna. Stymulacja rozwoju dziecka. Od noworodka do 6 roku życia
+ do schowka
KSIĄŻKA
Cieszyńska Jagoda, Korendo Marta
Wydawca: Wydawnictwo Edukacyjne
Rok wydania: 2012
Miejsce wydania: 8
Stron: 328
49.90 zł
42.41 zł
Dodaj do koszyka
Carl Stock Kranowitz - Nie-zgrane dziecko. Zaburzenia przetwarzania...
-26%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Carl Stock Kranowitz
Wydawca: Harmonia
Rok wydania: 2012
Miejsce wydania: 10
Stron: 276
42.00 zł
31.08 zł
Dodaj do koszyka
Borkowska Maria, Wagh Kinga - Integracja sensoryczna na co dzień
-27%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Borkowska Maria, Wagh Kinga
Wydawca: PZWL
Rok wydania: 2010
Miejsce wydania: 189
Stron: 120
35.00 zł
25.72 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Konstruowanie wiedzy na zajęciach w przedszkolu - Sławińska Małgorzata
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Podręczniki. Ćwiczenia i zadania » Podręczniki dla nauczycieli. Pomoce dydaktyczne
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10