X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)
Artykuły Szkolne
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Teraz `44 Historie

Teraz `44 Historie
Marcin Dziedzic
Michał Wójcik
Warszawa 2015


Nasi bohaterowie Powstańcy 1944

Nasi bohaterowie
Powstańcy 1944
Centrum Kultury Wilanów
Warszawa 2015


Powstanie warszawskie

Powstanie Warszawskie (film DVD)
Warszawa 2015


Dziewczyny z Powstania

Dziewczyny z Powstania
Anna Herbich
Kraków 2014


Kronika Powstania Warszawskiego

Kronika Powstania Warszawskiego
Andrzej K. Kunert
Poznań 2014


Powstańcy `44 Bohaterowie i świadkowie

Powstańcy `44
Bohaterowie i świadkowie
Małgorzata Czerwińska-Buczek
Warszawa 2015


 

Pokaz

27.13 zł

Rabat: 12.77 zł
Cena katalogowa: 39.90 zł

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Konstruowanie wiedzy na zajęciach w przedszkolu

Sławińska Małgorzata
Wydawca: Impuls
Rok wydania: 2010
Miejsce wydania:
Stron: 256
Format:
Oprawa: miękka
ISBN: 9788375871920

Opis:

Niniejsza praca składa się z dwóch części, teoretycznej i badawczej. Część pierwsza zawiera trzy rozdziały. Pierwszy z nich dotyczy funkcji przedszkola i zmian, jakim ulegały od czasów powojennych do współczesnych. Rozważania nad funkcjami prowadzone są z dwóch znacząco różniących się perspektyw: funkcjonalistycznej i krytycznej. Rozdział drugi kieruje naszą uwagę na wiedzę i rozwój poznawczy dziecka we wczesnych latach życia. Jego zawartość została ustrukturyzowana na osi zidentyfikowanych przeze mnie zmian, jakie zachodziły w poglądach psychologów i pedagogów na temat czynników rozwoju poznawczego. Rozdział trzeci jest poświęcony konstruktywizmowi i osobistym teoriom nauczycieli, analizowanym w kontekście ich potencjalnej otwartości/zamkniętości na idee konstruktywizmu. Część druga niniejszej dysertacji przedstawia analizy materiału badawczego. Otwiera ją rozdział czwarty, poświęcony metodologii badań własnych. Znajdujemy w nim argumentację przemawiającą za wyborem jakościowej strategii badawczej, a także prezentację przedmiotu i celu badań, metod i technik badawczych oraz informacje na temat organizacji i przebiegu badań własnych. Cztery kolejne rozdziały zawierają analizy materiału badawczego. Rozdział piąty prezentuje wyniki badań nad uruchamianą w przedszkolu wiedzą nazewniczą, rozdział szósty – nad wiedzą wyjaśniającą, zaś rozdział siódmy – nad wiedzą interpretacyjną. Rozdział ósmy dotyczy nauczycielskiego rozumienia sytuacji dydaktycznych w przedszkolu; przedstawia refleksje nad udziałem wiedzy nazewniczej, wyjaśniającej i interpretacyjnej w przewodnikach metodycznych oraz analizy nauczycielskich narracji z punktu widzenia znaczeń, jakie nadają tworzeniu dziecięcej wiedzy w przedszkolu. W podsumowaniu przedstawione są wnioski z przeprowadzonych analiz materiału empirycznego. Całość zamyka bibliografia wykorzystana w niniejszej pracy.

Klienci, którzy kupili Konstruowanie wiedzy na zajęciach w … wybrali również:

Żylińska Marzena - Neurodydaktyka. Nauczanie i uczenie się przyjazne mózgowi
+ do schowka
KSIĄŻKA
Żylińska Marzena
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe UMK
Rok wydania: 2013
Miejsce wydania: 9
Stron: 315
40.00 zł
35.60 zł
Gorczyk Marek - Etyka Chcemy być lepsi Podręcznik i program nauczania. do klasy 1-3 szkoły podstawowej
-26%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Gorczyk Marek
Wydawca: SIEDMIORÓG
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: 303
Stron: 216
29.99 zł
22.19 zł
Borkowska Maria, Wagh Kinga - Integracja sensoryczna na co dzień
-40%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Borkowska Maria, Wagh Kinga
Wydawca: PZWL
Rok wydania: 2010
Miejsce wydania: 189
Stron: 120
35.00 zł
21.14 zł
Bzowska Lucyna, Kownacka Renata - Uczymy się bawiąc z naszym ELEMENTARZEM cz. I
+ do schowka
KSIĄŻKA
Bzowska Lucyna, Kownacka Renata
Wydawca: Polskie Stowarzyszenie Pedagogów i Animatorów KLANZA
Rok wydania: 2014
Miejsce wydania: 11
Stron: 148
25.00 zł
22.25 zł
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Konstruowanie wiedzy na zajęciach w przedszkolu - Sławińska Małgorzata
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Podręczniki. Ćwiczenia i zadania » Podręczniki dla nauczycieli. Pomoce dydaktyczne
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10