X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Cienie moich czasów

Cienie moich czasów
Bronisław Wildstein
Poznań 2015


Królowe przeklęte

Królowe przeklęte
Cristina Morato
Warszawa 2014


Twój supermózg

Twój supermózg
Deepak Chopra
Warszawa 2014


966 Chrzest Polski

966 Chrzest Polski
Krzysztof Ożóg
Kraków 2015


Na oceanie nie ma ciszy

Na oceanie nie ma ciszy
Dominik Szczepański
Warszawa 2015


David Bowie

David Bowie STARMAN
Paul Trynka
Kraków 2013


 

Pokaz

27.93 zł

Rabat: 11.97 zł
Cena katalogowa: 39.90 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Konstruowanie wiedzy na zajęciach w przedszkolu

Sławińska Małgorzata
Wydawca: Impuls
Rok wydania: 2010
Miejsce wydania:
Stron: 256
Format:
Oprawa: miękka
ISBN: 9788375871920

Opis:

Niniejsza praca składa się z dwóch części, teoretycznej i badawczej. Część pierwsza zawiera trzy rozdziały. Pierwszy z nich dotyczy funkcji przedszkola i zmian, jakim ulegały od czasów powojennych do współczesnych. Rozważania nad funkcjami prowadzone są z dwóch znacząco różniących się perspektyw: funkcjonalistycznej i krytycznej. Rozdział drugi kieruje naszą uwagę na wiedzę i rozwój poznawczy dziecka we wczesnych latach życia. Jego zawartość została ustrukturyzowana na osi zidentyfikowanych przeze mnie zmian, jakie zachodziły w poglądach psychologów i pedagogów na temat czynników rozwoju poznawczego. Rozdział trzeci jest poświęcony konstruktywizmowi i osobistym teoriom nauczycieli, analizowanym w kontekście ich potencjalnej otwartości/zamkniętości na idee konstruktywizmu. Część druga niniejszej dysertacji przedstawia analizy materiału badawczego. Otwiera ją rozdział czwarty, poświęcony metodologii badań własnych. Znajdujemy w nim argumentację przemawiającą za wyborem jakościowej strategii badawczej, a także prezentację przedmiotu i celu badań, metod i technik badawczych oraz informacje na temat organizacji i przebiegu badań własnych. Cztery kolejne rozdziały zawierają analizy materiału badawczego. Rozdział piąty prezentuje wyniki badań nad uruchamianą w przedszkolu wiedzą nazewniczą, rozdział szósty – nad wiedzą wyjaśniającą, zaś rozdział siódmy – nad wiedzą interpretacyjną. Rozdział ósmy dotyczy nauczycielskiego rozumienia sytuacji dydaktycznych w przedszkolu; przedstawia refleksje nad udziałem wiedzy nazewniczej, wyjaśniającej i interpretacyjnej w przewodnikach metodycznych oraz analizy nauczycielskich narracji z punktu widzenia znaczeń, jakie nadają tworzeniu dziecięcej wiedzy w przedszkolu. W podsumowaniu przedstawione są wnioski z przeprowadzonych analiz materiału empirycznego. Całość zamyka bibliografia wykorzystana w niniejszej pracy.

Klienci, którzy kupili Konstruowanie wiedzy na zajęciach w … wybrali również:

Gorczyk Marek - Etyka Chcemy być lepsi Podręcznik i program nauczania. do klasy 1-3 szkoły podstawowej
-26%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Gorczyk Marek
Wydawca: SIEDMIORÓG
Rok wydania: 2015
Stron: 216
29.99 zł
22.19 zł
Dodaj do koszyka
Opora Robert - Resocjalizacja wychowanie i psychokorekcja nieletnich niedostosowanych społecznie
-30%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Opora Robert
Wydawca: Impuls
Rok wydania: 2015
Stron: 126
30.00 zł
21.00 zł
Dodaj do koszyka
Dix Paul - Jak modelować zachowania uczniów i zarządzać klasą. Wskazówki dla nauczyciela.
-39%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Dix Paul
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2013
Stron: 220
39.90 zł
24.50 zł
Dodaj do koszyka
Carter Cheryl R. - ADHD/ADD Jak pomóc dziecku ogarnąć chaos
-40%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Carter Cheryl R.
Wydawca: Wydawnictwo Lekarskie PZWL
Rok wydania: 2012
Stron: 176
31.00 zł
18.60 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Konstruowanie wiedzy na zajęciach w przedszkolu - Sławińska Małgorzata
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Podręczniki. Ćwiczenia i zadania » Podręczniki dla nauczycieli. Pomoce dydaktyczne
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10