X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Hausner Wojciech, Wierzbicki Marek - Sto lat harcerstwa
-18%
+ do schowka
46.00 zł
37.77 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 8.23 zł
Cena katalogowa: 46.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Hausner Wojciech, Wierzbicki Marek
Wydawca: IPN
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: 189
Stron: 344
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Królowa

Królowa
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2016


Król

Król
Kraków 2016


Resortowe dzieci. Politycy

Resortowe dzieci. Politycy
Dorota Kania, Jerzy Targalski, Maciej Marosz
 
Warszawa 2016


Wołyń. Bez komentarza

Wołyń. Bez komentarza
praca zbiorowa
Warszawa 2016


Dasz radę

Dasz radę. Ostatnia rozmowa
Jan Kaczkowski,
Joanna Podsadecka
 
Kraków 2016


Wajda. Kronika wypadków filmowych

Wajda. Kronika wypadków filmowych
Bartosz Michalak
Warszawa 2016


Harda

Harda
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2016

Wylecz się sam

Wylecz się sam
Megadawki witamin
Andrew W.PH.D. Saul
Warszawa 2016

Pokaz

52.81 zł

Rabat: 23.19 zł
Cena katalogowa: 76.00 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

DVD

Kraina obrazów.Gra edukacyjna

Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Wydanie: 1
Miejsce wydania: Warszawa
Format: 135x210
Oprawa: twarda

Opis:

Jedyna na polskim rynku gra, której tematyką jest malarstwo, przeznaczona dla 2-4 osób w wieku od 9 lat. Składa się z planszy, palet w czterech kolorach z miejscami na obrazy, 120 kart trzech kategorii (obraz, nazwisko malarza, data), 4 pionków, kostki oraz książeczki z instrukcją i dodatkowymi informacjami o muzeach, malarzach i obrazach.Każdy gracz jest właścicielem jednej z czterech galerii (LUWR, PRADO, MUZEUM NARODOWE w Warszawie i GALERIA MARZEŃ); wędruje pionkiem po planszy i zbiera karty trzech kategorii. Wygra ten, kto najszybciej na ścianie swojego muzeum powiesi obrazy i je podpisze. Nie jest to łatwe, ale gracze dysponują "ściągawkami", dzięki którym mogą dowiedzieć się, co ma znaleźć się w Luwrze, a co w Prado; kiedy żył Leonardo da Vinci; kto namalował Stańczyka. Kiedy zaczynają grę, nie muszą więc nic umieć. Natomiast kiedy ją zakończą, będą znać nazwiska czterdziestu wielkich malarzy oraz nazwy muzeów, w których znajdują się obecnie ich dzieła.

Klienci, którzy kupili Kraina obrazów.Gra edukacyjna wybrali również:

Sąsiadek Krzysztof - Zabawy paluszkowe
-36%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Sąsiadek Krzysztof
Wydawca: MEDIA RODZINA
Rok wydania: 2016
Stron: 64
19.00 zł
12.16 zł
Dodaj do koszyka
Spitzer Manfred - Jak uczy się mózg
-31%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Spitzer Manfred
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2016
Stron: 350
59.90 zł
41.62 zł
Dodaj do koszyka
Bęza Stanisław - Nowe repetytorium z gramatyki języka niemieckiego
-18%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Bęza Stanisław
Wydawca: Wydawnictwo Szkolne PWN
Rok wydania: 2016
Stron: 448
46.66 zł
38.26 zł
Dodaj do koszyka
Moor Julia - Śmiech, zabawa i nauka z dziećmi o profilu autystycznym
-28%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Moor Julia
Wydawca: Cyklady
Rok wydania: 2012
Stron: 216
34.90 zł
25.13 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Kraina obrazów.Gra edukacyjna -
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Pedagogika. Oświata i szkolnictwo » Dydaktyka. Nauczanie. Edukacja
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10