X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Kodeks cywilny 2017 PLUS - zbiór przepisów
-27%
+ do schowka
79.00 zł
57.59 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 21.41 zł
Cena katalogowa: 79.00 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1
Stron: 1936
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Kukuczka

Kukuczka
Dariusz Kortko
Marcin Pietraszewski
Warszawa 2016


Food pharmacy

Food Pharmacy
Lina Nertby Aurell, Mia Clase
Kraków 2017


Sztuka zwycięstwa

Sztuka zwycięstwa
Phil Knight
 
Poznań 2016


Hygge. Klucz do szczęścia

Hygge. Klucz do szczęścia
Meik Wiking
Warszawa 2016


Dekalog księdza Jana Kaczkowskiego

Dekalog księdza Jana Kaczkowskiego +CD
Jan Kaczkowski,
Katarzyna Szkarpetowska
 
Kraków 2017


Pani Einstein

Pani Einstein
Marie Benedict
 
Kraków 2017


Od oddechu do oddechu

Od oddechu do oddechu
Wojciech Młynarski
  Warszawa 2017

Dobranoc Auschwitz

Dobranoc Auschwitz
Aleksandra Wójcik
Maciej Zdziarski
Kraków 2017

Pokaz

42.90 zł

Rabat: 12.10 zł
Cena katalogowa: 55.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: 24h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Kryzys w przedsiębiorstwie

Wieczerzyńska Beata
Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2009
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 191
Format: B5
ISBN: 9788375561937

Opis:

Nawet najlepiej zorganizowane i rynkowo przystosowane przedsiębiorstwo nie jest odporne na ryzyko w prowadzeniu działalności gospodarczej. Zwłaszcza, że to ryzyko ma wymiar nie tylko lokalny ale jak doświadczamy tego obecnie - globalny.
Obliczem ryzyka w aktywności przedsiębiorstwa jest kryzys, rozumiany jako proces następujących po sobie zjawisk zagrażających bytowi ekonomicznemu przedsiębiorstwa.
Jest on postrzegany jako „stały element gry” o charakterze destrukcyjnym, wpisany w pejzaż życia organizacji, ale także przełom w  działalności firmy, punkt zwrotny, sekwencja zdarzeń od których uzależnione będzie nie tylko „przeżycie” ale zmierzanie ku rozwojowi, bowiem jak powiadał Lee Iacoca „Kryzys to szansa na sukces, którą trzeba wykorzystać”.
Założeniem niniejszej publikacji jest kompleksowe prześledzenie genezy trudności i zagrożeń przedsiębiorstwa, zdiagnozowanie kryzysu – jego przyczyn, symptomów oraz nasilenia (fazy), a następnie zaprezentowanie zarządzającym adekwatnego do diagnozy sposobu wyjścia z kryzysu, tak by obrócić go w trwały sukces.
Ustawodawca z założenia nie wkracza z unormowaniami w pierwsze fazy kryzysu. Jednakże, kiedy kryzys w przedsiębiorstwie jest już na tyle poważny, że zaczyna zagrażać innym uczestnikom obrotu gospodarczego, w szczególności wierzycielom, dowolność zarządzających w doborze sposobu ratowania przedsiębiorstwa zostaje prawnie ograniczona. Mają oni możliwość wszczęcia procedury naprawczej w  sytuacji zagrożenia niewypłacalnością - kiedy kryzys jest jeszcze możliwy do opanowania, albo w sytuacji, kiedy kryzys jest już głęboki i następuje niewypłacalność jednostki – obowiązek wszczęcia procedury upadłościowej. Obie te procedury wyznaczają zatem ramy prawne możliwych do zastosowania w danych warunkach działań antykryzysowych, którym zarządzający muszą się podporządkować i im sprostać.
Unormowania prawa upadłościowego i naprawczego stwarzają płaszczyznę „porozumienia” na styku ekonomii, zarządzania i ciągłości gospodarowania z prawną ochroną wierzycieli. Akcentuje się funkcję sanacyjną przedsiębiorstwa dłużnika w postępowaniu upadłościowym, poprzez restrukturyzację jego zobowiązań w układzie z wierzycielami w ramach tzw. upadłości układowej. „Upadłość” zatem, nie jest już synonimem likwidacji przedsiębiorcy, jego zniknięcia z rynku, ale jest także szansą na odrodzenie przedsiębiorstwa dłużnika.
Przyjęta w pracy koncepcja przekrojowej, syntetycznej, ekonomiczno-prawnej projekcji uwarunkowań, przesłanek oraz skutków kryzysu w  przedsiębiorstwie będzie przydatna (czy wręcz konieczna) uczestnikom gry rynkowej – przedsiębiorcom lub ich menadżerom, by ocenili własną kondycję i  docenili skutki jej załamania. Podmiotom z otoczenia firm, by zwrócili baczną uwagę na standing kontrahentów i skutki ich ewentualnej biznesowej niefrasobliwości.

Klienci, którzy kupili Kryzys w przedsiębiorstwie wybrali również:

Flasiński Mariusz - Zarządzanie projektami informatycznymi
-31%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Flasiński Mariusz
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2013
Stron: 194
49.00 zł
34.05 zł
Dodaj do koszyka
Covey Stephen R. - 7 nawyków skutecznego działania
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Covey Stephen R.
Wydawca: Rebis
Rok wydania: 2017
Stron: 384
39.90 zł
28.33 zł
Dodaj do koszyka
Gołębiowski Grzegorz, Grycuk Adrian, Tłaczała Agnieszka, Wiśniewski Piotr - Analiza finansowa przedsiębiorstwa
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Gołębiowski Grzegorz, Grycuk Adrian, Tłaczała Agnieszka, Wiśniewski Piotr
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2016
Stron: 331
60.00 zł
44.98 zł
Dodaj do koszyka
Szewczyk Anna - ABC asystentki. Wprowadzenie do systemu
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Szewczyk Anna
Wydawca: Ośrodek Doradztwa i Doskonalenia Kadr
Rok wydania: 2013
Stron: 98
52.50 zł
37.48 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Kryzys w przedsiębiorstwie - Wieczerzyńska Beata
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Ekonomia » Organizacja i zarządzanie
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10