X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Hausner Wojciech, Wierzbicki Marek - Sto lat harcerstwa
-18%
+ do schowka
46.00 zł
37.77 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 8.23 zł
Cena katalogowa: 46.00 zł
Dostępność: do 72h
KSIĄŻKA
Hausner Wojciech, Wierzbicki Marek
Wydawca: IPN
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: 189
Stron: 344
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Królowa

Królowa
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2016


Król

Król
Kraków 2016


Resortowe dzieci. Politycy

Resortowe dzieci. Politycy
Dorota Kania, Jerzy Targalski, Maciej Marosz
 
Warszawa 2016


Wołyń. Bez komentarza

Wołyń. Bez komentarza
praca zbiorowa
Warszawa 2016


Dasz radę

Dasz radę. Ostatnia rozmowa
Jan Kaczkowski,
Joanna Podsadecka
 
Kraków 2016


Wajda. Kronika wypadków filmowych

Wajda. Kronika wypadków filmowych
Bartosz Michalak
Warszawa 2016


Harda

Harda
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2016

Wylecz się sam

Wylecz się sam
Megadawki witamin
Andrew W.PH.D. Saul
Warszawa 2016

Pokaz

218.50 zł

Rabat: 11.50 zł
Cena katalogowa: 230.00 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Making it Count

Nancy Olson,Peter Petherbridge,Leslie Willcocks
Wydawca: Butterworth Heinemann
Rok wydania: 2002
Stron: 280
ISBN: 9780750648219

Opis:

`Making IT Count: from strategy to implementation` focuses on the practical elements of delivering Information Technology strategy. Studies regularly show that over half of Information Technology strategies are never implemented, or are unsuccessful in delivering the desired results, and that a significant percentage of strategies implemented were never in the original plans. The linkage between strategy development and delivery needs a very clear focus; this is the key topic that the authors address. The book highlights eight major fallacies in managing IT, and eighteen better practices. It then details how to draw up strategy, instigate navigation techniques and make sourcing decisions. Change and delivery are a major focus, as is infrastructure development. Caselets and full length case studies of organizations such as General Electric, Siemens, Colonial Mutual, Charles Schwab, Macquarie Bank, ICI, United Airlines, Norwich Union, Walgreens and Dell and have been included to show how strategies have been successfully implemented and managed.

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Making it Count - Nancy Olson,Peter Petherbridge,Leslie Willcocks
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Zagraniczne » Ekonomia,zarządzanie,finanse
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10