X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Zubrzycki Janusz - Leksykon VAT – 2017 Tom 1-2
-15%
+ do schowka
320.00 zł
272.00 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 48.00 zł
Cena katalogowa: 320.00 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Zubrzycki Janusz
Wydawca: Oficyna Wydawnicza UNIMEX
Rok wydania: 2017
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Kukuczka

Kukuczka
Dariusz Kortko
Marcin Pietraszewski
Warszawa 2016


Dzielnica występku

Dzielnica występku
Mario Vargas Llosa
Kraków 2016


Sztuka zwycięstwa

Sztuka zwycięstwa
Phil Knight
 
Poznań 2016


Hygge. Klucz do szczęścia

Hygge. Klucz do szczęścia
Meik Wiking
Warszawa 2016


Dasz radę

Dasz radę. Ostatnia rozmowa
Jan Kaczkowski,
Joanna Podsadecka
 
Kraków 2016


Niebzepieczne związki Andrzeja Leppera

Niebezpieczne związki Andrzeja Leppera
Wojciech Sumliński
Warszawa 2016


Nowy car

Nowy car
Steven Lee Myers
Katowice 2016

Świat Chrystusa

Świat Chrystusa. T.1
Wojciech Roszkowski
Kraków 2016

Pokaz

332.14 zł

Rabat: 0.00 zł
Cena katalogowa: 332.14 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Managerial Statistics

Brett Saraniti,Alvaro Sandroni,Peter Klibanoff
Wydawca: Thomson Learning
Rok wydania: 2005
Stron: 256
ISBN: 9780324314465

Opis:

Discover everything you need to prepare for success in business statistics today with this advanced, case-based approach to regression analysis. You`ll begin by reviewing basic probability before moving into a strong topical coverage of hypothesis testing and regression analysis with an emphasis on relevant examples, business cases, and applications. Leading Harvard Business School cases and numerous end-of-chapter cases and problems written by the authors illustrate the use of statistics and regression analysis in business today. 1. Introduction to Probability Distributions: The Double E Case. 2. Hypothesis Testing: The Consumer Packaging Case. 3. Introduction to Regression: The Autorama Case. 4. Using Regression: The CAPM and Newspaper Cases. Case Insert 1 The Refrigerator Pricing Case: Introduction to Multiple Regression. 5. Dummy and Slope-Dummy Variables: The California Strawberries and CEO Seek Cases. 6. Graphical Analysis, Non-Linear Regression and Spurious Correlation: The Forestier Wine Case, Snowfall and Unemployment. 7. Multiple Regression, Multicollinearity and the Generalized F-test: The Hot Dog Case. Case Insert 2 Colonial Broadcasting: Multiple Regression and Omitted Variable Bias. 8. Non-Linear Regression, Logarithms and Heteroskedasticity: An Advertising Example, The Hot Dog Case Revisited. 9. Time and Seasonality in Multiple Regression: The Dada Soda and Harmon Foods Cases. Case Insert 3 Nopane Advertising Case: Multiple Regression and Interaction Variables. Case Insert 4 The Wrigley Case: Multiple Regression and Modeling. Appendices. A Kstat Mini-Manual. Prediction Intervals. Correlation Review. Simple Properties Of Logarithms.

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Managerial Statistics - Brett Saraniti,Alvaro Sandroni,Peter Klibanoff
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Zagraniczne » Ekonomia,zarządzanie,finanse
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10