X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Kodeks postępowania administracyjnego Komentarz
-16%
+ do schowka
349.00 zł
291.45 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 57.55 zł
Cena katalogowa: 349.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 189
Stron: 1266
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Kukuczka

Kukuczka
Dariusz Kortko
Marcin Pietraszewski
Warszawa 2016


Food pharmacy

Food Pharmacy
Lina Nertby Aurell, Mia Clase
Kraków 2017


Sztuka zwycięstwa

Sztuka zwycięstwa
Phil Knight
 
Poznań 2016


Hygge. Klucz do szczęścia

Hygge. Klucz do szczęścia
Meik Wiking
Warszawa 2016


Dekalog księdza Jana Kaczkowskiego

Dekalog księdza Jana Kaczkowskiego +CD
Jan Kaczkowski,
Katarzyna Szkarpetowska
 
Kraków 2017


Pani Einstein

Pani Einstein
Marie Benedict
 
Kraków 2017


Od oddechu do oddechu

Od oddechu do oddechu
Wojciech Młynarski
  Warszawa 2017

Dobranoc Auschwitz

Dobranoc Auschwitz
Aleksandra Wójcik
Maciej Zdziarski
Kraków 2017

Pokaz

246.72 zł

Rabat: 10.28 zł
Cena katalogowa: 257.00 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Managing High-Tech Services

D Blumberg
Wydawca: St. Lucie Press
Rok wydania: 2002
Stron: 376
ISBN: 9781574443462

Opis:

As high-tech service industries grow more competitive, the need to develop customer focused business strategies becomes imperative. "Managing High-Tech Services Using a CRM Strategy" explores how to manage and direct any service organization utilizing a high tech strategy supported by the Customer Relationship Management (CRM) infrastructure, enabling you to gain and retain a competitive edge for your company.This book highlights issues and problem-solving applications including: the correct business model for service and how it differs from a product oriented model; the key factors, elements, and dynamics influencing the success and failure of service organizations; development, implementation and rollout of a superior service operation on either a standalone basis or in support of a product or manufacturing business; the integration of service delivery mechanisms and relevant data on a real-time basis; using CRM databases to measure customer satisfaction and quality; supporting CRM efforts with state-of-the-art wireless technologies; and, estimating the cost of CRM efforts and measuring the results.This volume provides a fresh and incisive look at how to successfully manage service businesses. The author shows you how to rethink the basic service business model and the key operational dynamics in order to optimize your service business, both strategically and tactically, generating significantly increased top line revenues and bottom line profitability. A core element of this overall customer strategy is CRM, which gives you the tools, systems, and infrastructure you need to get and stay ahead in today`s hyper competitive business environment.

Klienci, którzy kupili Managing High-Tech Services wybrali również:

Agnieszka Maciąg - Smak miłości
-30%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Agnieszka Maciąg
Wydawca: Otwarte
Rok wydania: 2014
Miejsce wydania: 8
Stron: 320
49.90 zł
34.93 zł
Dodaj do koszyka
Maciąg Agnieszka - Smak świąt
-21%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Maciąg Agnieszka
Wydawca: Otwarte
Rok wydania: 2016
Miejsce wydania: 8
Stron: 352
49.90 zł
39.42 zł
Dodaj do koszyka
Luca Dotti - Audrey w domu. Wspomnienia o mojej mamie
-32%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Luca Dotti
Wydawca: Literackie
Rok wydania: 2016
Miejsce wydania: 8
Stron: 204
44.90 zł
30.53 zł
Dodaj do koszyka
Michał Rusinek - Nic zwyczajnego. O Wisławie Szymborskiej
-35%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Michał Rusinek
Wydawca: ZNAK
Rok wydania: 2016
Miejsce wydania: 8
Stron: 320
39.90 zł
25.93 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Managing High-Tech Services - D Blumberg
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Zagraniczne
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10