X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Hausner Wojciech, Wierzbicki Marek - Sto lat harcerstwa
-18%
+ do schowka
46.00 zł
37.77 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 8.23 zł
Cena katalogowa: 46.00 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Hausner Wojciech, Wierzbicki Marek
Wydawca: IPN
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: 189
Stron: 344
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Królowa

Królowa
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2016


Król

Król
Kraków 2016


Resortowe dzieci. Politycy

Resortowe dzieci. Politycy
Dorota Kania, Jerzy Targalski, Maciej Marosz
 
Warszawa 2016


Wołyń. Bez komentarza

Wołyń. Bez komentarza
praca zbiorowa
Warszawa 2016


Dasz radę

Dasz radę. Ostatnia rozmowa
Jan Kaczkowski,
Joanna Podsadecka
 
Kraków 2016


Wajda. Kronika wypadków filmowych

Wajda. Kronika wypadków filmowych
Bartosz Michalak
Warszawa 2016


Harda

Harda
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2016

Wylecz się sam

Wylecz się sam
Megadawki witamin
Andrew W.PH.D. Saul
Warszawa 2016

Pokaz

246.72 zł

Rabat: 10.28 zł
Cena katalogowa: 257.00 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Managing High-Tech Services

D Blumberg
Wydawca: St. Lucie Press
Rok wydania: 2002
Stron: 376
ISBN: 9781574443462

Opis:

As high-tech service industries grow more competitive, the need to develop customer focused business strategies becomes imperative. "Managing High-Tech Services Using a CRM Strategy" explores how to manage and direct any service organization utilizing a high tech strategy supported by the Customer Relationship Management (CRM) infrastructure, enabling you to gain and retain a competitive edge for your company.This book highlights issues and problem-solving applications including: the correct business model for service and how it differs from a product oriented model; the key factors, elements, and dynamics influencing the success and failure of service organizations; development, implementation and rollout of a superior service operation on either a standalone basis or in support of a product or manufacturing business; the integration of service delivery mechanisms and relevant data on a real-time basis; using CRM databases to measure customer satisfaction and quality; supporting CRM efforts with state-of-the-art wireless technologies; and, estimating the cost of CRM efforts and measuring the results.This volume provides a fresh and incisive look at how to successfully manage service businesses. The author shows you how to rethink the basic service business model and the key operational dynamics in order to optimize your service business, both strategically and tactically, generating significantly increased top line revenues and bottom line profitability. A core element of this overall customer strategy is CRM, which gives you the tools, systems, and infrastructure you need to get and stay ahead in today`s hyper competitive business environment.

Klienci, którzy kupili Managing High-Tech Services wybrali również:

Michał Rusinek - Nic zwyczajnego. O Wisławie Szymborskiej
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Michał Rusinek
Wydawca: ZNAK
Rok wydania: 2016
Miejsce wydania: 8
Stron: 320
39.90 zł
28.33 zł
Dodaj do koszyka
Luca Dotti - Audrey w domu. Wspomnienia o mojej mamie
-30%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Luca Dotti
Wydawca: Literackie
Rok wydania: 2016
Miejsce wydania: 8
Stron: 204
44.90 zł
31.43 zł
Dodaj do koszyka
Agnieszka Maciąg - Smak miłości
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Agnieszka Maciąg
Wydawca: Otwarte
Rok wydania: 2014
Miejsce wydania: 8
Stron: 320
49.90 zł
35.43 zł
Dodaj do koszyka
David Bez - Sałat love
-33%
+ do schowka
KSIĄŻKA
David Bez
Wydawca: Buchmann
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: 189
Stron: 304
50.00 zł
33.50 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Managing High-Tech Services - D Blumberg
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Zagraniczne
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10