X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Hausner Wojciech, Wierzbicki Marek - Sto lat harcerstwa
-18%
+ do schowka
46.00 zł
37.77 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 8.23 zł
Cena katalogowa: 46.00 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Hausner Wojciech, Wierzbicki Marek
Wydawca: IPN
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: 189
Stron: 344
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Królowa

Królowa
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2016


Król

Król
Kraków 2016


Resortowe dzieci. Politycy

Resortowe dzieci. Politycy
Dorota Kania, Jerzy Targalski, Maciej Marosz
 
Warszawa 2016


Wołyń. Bez komentarza

Wołyń. Bez komentarza
praca zbiorowa
Warszawa 2016


Dasz radę

Dasz radę. Ostatnia rozmowa
Jan Kaczkowski,
Joanna Podsadecka
 
Kraków 2016


Wajda. Kronika wypadków filmowych

Wajda. Kronika wypadków filmowych
Bartosz Michalak
Warszawa 2016


Harda

Harda
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2016

Wylecz się sam

Wylecz się sam
Megadawki witamin
Andrew W.PH.D. Saul
Warszawa 2016

Pokaz

52.42 zł

Rabat: 17.48 zł
Cena katalogowa: 69.90 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Marketing

praca zbiorowa
Wydawca: PWE
Rok wydania: 2011
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 356
Format: 16.0x23.5cm
Oprawa:
ISBN: 9788320819472

Opis:

Nowoczesny podręcznik prezentujący przede wszystkim podstawy marketingu. Przedstawiono w nim m.in. niektóre nowe zagadnienia dotyczące: stosowania marketingu w różnych sytuacjach rynkowych, wartości klienta, zarządzania działalnością marketingową, skuteczności i efektywności działalności marketingowej oraz organizacji i audytu działań marketingowych. Opracowanie zawiera zarówno ugruntowaną wiedzę wspartą doświadczeniem kilkudziesięciu lat stosowania marketingu na świecie, jak i wiedzę wypracowaną w ostatnich latach. Zrozumienie oraz systematyzację opisywanych zagadnień ułatwia modułowy układ treści. Książka jest przeznaczona dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych, uczestników studiów podyplomowych w zakresie problematyki zarządzania i marketingu oraz programów MBA, wykładowców szkół wyższych i nauczycieli średnich szkół ekonomicznych, a także praktyków gospodarczych. Autorami podręcznika są pracownicy Katedry Rynku i Marketingu Szkoły Głównej Handlowej oraz Katedry Marketingu Akademii Leona Koźmińskiego, mający duże doświadczenie praktyczne wynikające ze współpracy z wieloma przedsiębiorstwami i organizacjami. Są oni współautorami znanych w Polsce i cenionych książek z dziedziny marketingu, takich jak Strategie marketingowe, Efektywność marketingu oraz Koszty i efekty działań marketingowych. Uzupełnieniem podręcznika MARKETING. Koncepcja skutecznych działań jest przygotowana przez ten sam zespół autorski książka MARKETING. Kluczowe pojęcia i praktyczne zastosowania. Publikacja ta, tworząc spójną całość z podręcznikiem, zawiera między innymi przykłady z rynku, praktyczne wskazówki i zestawienia dla menedżerów, omówienia i koncepcje rozproszone w literaturze przedmiotu oraz zagadnienia wykraczające poza treść podręcznika, na przykład współpraca przedsiębiorstwa z agencjami badawczymi i reklamowymi, finansowe aspekty marketingu czy koncepcje ułatwiające pisanie prac dyplomowych.

Klienci, którzy kupili Marketing wybrali również:

Bielański Adam - Podstawy chemii nieorganicznej Tom 1
-31%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Bielański Adam
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2016
Miejsce wydania: 189
Stron: 546
59.00 zł
41.00 zł
Dodaj do koszyka
Radwański Zbigniew, Olejniczak Adam - Prawo cywilne część ogólna
-26%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Radwański Zbigniew, Olejniczak Adam
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: 189
Stron: 388
59.00 zł
43.42 zł
Dodaj do koszyka
Gardocki Lech - Prawo karne
-26%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Gardocki Lech
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: 1
Stron: 380
59.00 zł
43.42 zł
Dodaj do koszyka
Bardach Juliusz, Leśnodorski Bogusław, Pietrzak Michał - Historia ustroju i prawa polskiego
-27%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Bardach Juliusz, Leśnodorski Bogusław, Pietrzak Michał
Wydawca: Wydawnictwo Prawnicze LexisNexis
Rok wydania: 2009
Miejsce wydania: 1
Stron: 693
75.00 zł
54.60 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Marketing - praca zbiorowa
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Podręczniki. Ćwiczenia i zadania » Podręczniki akademickie. Skrypty
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10