X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Zubrzycki Janusz - Leksykon VAT – 2017 Tom 1-2
-15%
+ do schowka
320.00 zł
272.00 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 48.00 zł
Cena katalogowa: 320.00 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Zubrzycki Janusz
Wydawca: Oficyna Wydawnicza UNIMEX
Rok wydania: 2017
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Kukuczka

Kukuczka
Dariusz Kortko
Marcin Pietraszewski
Warszawa 2016


Dzielnica występku

Dzielnica występku
Mario Vargas Llosa
Kraków 2016


Sztuka zwycięstwa

Sztuka zwycięstwa
Phil Knight
 
Poznań 2016


Hygge. Klucz do szczęścia

Hygge. Klucz do szczęścia
Meik Wiking
Warszawa 2016


Dasz radę

Dasz radę. Ostatnia rozmowa
Jan Kaczkowski,
Joanna Podsadecka
 
Kraków 2016


Niebzepieczne związki Andrzeja Leppera

Niebezpieczne związki Andrzeja Leppera
Wojciech Sumliński
Warszawa 2016


Nowy car

Nowy car
Steven Lee Myers
Katowice 2016

Świat Chrystusa

Świat Chrystusa. T.1
Wojciech Roszkowski
Kraków 2016

Pokaz

27.83 zł

Rabat: 0.00 zł
Cena katalogowa: 27.83 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Marketing bankowy

Wydawca: Wydawnictwo Wyższej Szkoły Ekonomicznej
Rok wydania: 2002
Wydanie: 2, poprawione
Miejsce wydania: Białystok
Stron: 205
Format: B5
ISBN: 8387981753

Opis:

Marketing bankowy


Przedmowa do wydania II

W odróżnieniu od innych wydawnictw ukazujących się pod takim samym lub podobnym tytułem, publikacja ta ma charakter ściśle dydaktyczny, to znaczy została w sposób maksymalny przystosowana do procesu dydaktycznego na uczelni. Osiągnięto to dzięki odpowiedniemu podziałowi treści i licznym ćwiczeniom znajdującym się na końcu każdego rozdziału oraz pytaniom ułatwiającym przyswajanie treści. Ćwiczenia tak zostały skonstruowane, że aby je rozwiązać, wymagane jest gruntowne zapoznanie się z treścią danego rozdziału. Pozwala to przyswoić problematykę książki w sposób bardziej aktywny.
Niektóre pytania, znajdujące się na końcu każdego rozdziału, mają charakter prowokujący do skorzystania z podawanej w przypisach literatury w celu poszerzenia lub pogłębienia danego zagadnienia.


Spis treści:

Przedmowa

I. Koncepcja marketingu bankowego
1. Pojęcie marketingu
2. Specyfika usług bankowych
3. Ewolucja marketingu bankowego
Faza promocyjna
Faza budowania dobrej atmosfery w banku
Faza nasilania działalności innowacyjnej
Faza marketingu jako świadomego oznaczania pozycji banku na rynku
Faza marketingu zintegrowanego
4. Orientacja marketingowa w działalności banków
5. Marketing mix
6.Zarządzanie marketingiem w bankach
Pytania kontrolne
Ćwiczenia

II. Warunki stosowania marketingu i struktury organizacyjne działalności marketingowej
1. Warunki stosowania marketingu Zakres równowagi rynkowej Struktura podmiotowa systemu bankowego Zasoby banku Polityka państwa na rynkach finansowych 2. Kryteria organizacji działalności marketingowej 3. Funkcjonowanie organizacyjnych struktur marketingowych Pytania kontrolne Ćwiczenia III. Marketingowe otoczenie banków 1. Makrootoczenie banków Czynniki ekonomiczne Czynniki demograficzne Czynniki społeczne i kulturowe Czynniki techniczne i technologiczne Czynniki polityczne i prawne 2. Mikrootoczenie banków Konkurencja Instytucje lokalne i grupy interesu Klienci Pytania kontrolne Ćwiczenia IV. Badania marketingowe 1. Znaczenie informacji i badań marketingowych 2. Rodzaje badań marketingowych Badania wtórne Badania pierwotne Cechy informacji uzyskiwanych w toku badań Opracowywanie zebranych danych 3. Przykłady badań marketingowych Badania związane z polityką lokalizacji banku lub jego oddziałów Badania dotyczące pozycji banku na rynku i atrakcyjności rynku Pytania kontrolne Ćwiczenia
V. Strategie usług bankowych
1. Pojęcie strategii i jej rodzaje Strategia agregacyjna Strategia innowacyjna Strategia dyferencjacji produktu Strategia segmentacji Ogólna strategia banku 2. Przykłady strategii szczegółowych Strategia zdobywania i utrwalania marki Strategia wprowadzania nowych produktów Strategia działania na rynku papierów wartościowych Pytania kontrolne Ćwiczenia VI. Segmentacja rynku usług bankowych 1. Uwarunkowania segmentacji rynku 2. Kryteria segmentacji rynku klientów indywidualnych Kryteria geograficzne Kryterium demograficzn Segmentacja według klas społecznych Segmentacja według kryteriów psychograficznych Segmentacja według kryteriów behawioralnych Segmentacja według różnych kryteriów 3. Kryteria segmentacji rynku przedsiębiorstw 4. Wybór rynku docelowego (zamierzonego) Pytania kontrolne Ćwiczenia VII. Planowanie strategiczne 1. Uwarunkowania planowania strategicznego 2. Planowanie na szczeblu centrali Misja bank Wyodrębnienie strategicznych jednostek biznesu (SJB) Ocena portfela usług banku Zaplanowanie nowych kierunków działań Penetracja rynku Rozwój rynk Rozwój produktu Dywersyfikacja działalności 3. Planowanie na szczeblu oddziału Określenie celów i opracowanie strategii działania Wiodąca pozycja kosztowa Różnicowanie Koncentracja Formułowanie i wykonanie programów działań Plan marketingowy Pytania kontrolne Ćwiczenia VIII.Produkty bankowe i polityka dystrybucji 1. Funkcje różnych rodzajów produktów bankowych 2. Doradztwo jako produkt bankowy 3. Cykl życia produktów bankowych 4. Kształtowanie struktury asortymentowej produktów 5. Badania związane z produktem bankowym 6. Polityka dystrybucji Pytania kontrolne Ćwiczenia IX. Polityka cenowa 1. Podstawy polityki cenowej 2. Czynniki kształtujące cenę produktów bankowych 3. Wyznaczanie cen 4. Strategie cenowe Pytania kontrolne Ćwiczenia X. Promocja usług bankowych 1. Pojęcie, specyfika i zadania promocji 2. Planowanie polityki promocyjnej 3. Sprzedaż osobista 4. Akcje promocji dodatkowej 5. Public relations Pytania kontrolne Ćwiczenia
XI.Reklama jako element promocji
1. Reklama jako sposób komunikowania się 2. Segmentacja odbiorców reklamy 3. Dobór treści przekazu reklamowego 4. Metody organizacji kampanii reklamowej 5. Czynniki określające skuteczność i koszty reklamy 6. Ocena skuteczności reklamy 7. Charakterystyka środków przekazu reklam Pytania kontrolne Ćwiczenia XII. Personel banku i jakość obsługi 1. Jakość usług bankowych 2. Rola personelu banku w ujęciu marketingowym 3. Procedury kształtowania postaw personelu banku do działalności marketingowej 4. Badania stopnia zadowolenia klienta 5. Umiejętność kontaktu pracownika z klientem 6. Techniki sprzedaży bezpośredniej Pytania kontrolne Ćwiczenia XIII. Zarządzanie bankiem przez jakość 1. Krytyka dotychczasowych struktur organizacyjnych banków 2. Nowe spojrzenie na jakość 3. Metoda jakościowej inżynierii wartości Koszty jakości Zmiany organizacyjne Realizacja jakościowej inżynierii wartości 4. Globalne zarządzanie przez jakość (TQM) Pytania kontrolne Ćwiczenia ZAŁĄCZNIK - Kodeks dobrej praktyki bankowej Literatura

Klienci, którzy kupili Marketing bankowy wybrali również:

Covey Stephen R. - 7 nawyków skutecznego działania
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Covey Stephen R.
Wydawca: Rebis
Rok wydania: 2016
Miejsce wydania: 3
Stron: 384
39.90 zł
28.33 zł
Dodaj do koszyka
Gierusz Barbara - Podręcznik samodzielnej nauki księgowania
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Gierusz Barbara
Wydawca: ODDK
Rok wydania: 2016
Miejsce wydania: 10
Stron: 540
47.25 zł
33.74 zł
Dodaj do koszyka
Szewczyk Anna - ABC asystentki. Wprowadzenie do systemu
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Szewczyk Anna
Wydawca: Ośrodek Doradztwa i Doskonalenia Kadr
Rok wydania: 2013
Miejsce wydania: 10
Stron: 98
52.50 zł
37.48 zł
Dodaj do koszyka
Griffin Ricky W. - Podstawy zarządzania organizacjami
-31%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Griffin Ricky W.
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Miejsce wydania: 177
Stron: 801
84.90 zł
59.00 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Marketing bankowy - Roszkowski Zenon
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne » Ekonomia
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10