X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Golat Rafał - Aspekty prawne działalności bibliotek
-8%
+ do schowka
35.00 zł
32.20 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 2.80 zł
Cena katalogowa: 35.00 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Golat Rafał
Wydawca: SBP
Rok wydania: 2016
Miejsce wydania: 189
Stron: 200
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Kukuczka

Kukuczka
Dariusz Kortko
Marcin Pietraszewski
Warszawa 2016


Dzielnica występku

Dzielnica występku
Mario Vargas Llosa
Kraków 2016


Sztuka zwycięstwa

Sztuka zwycięstwa
Phil Knight
 
Poznań 2016


Hygge. Klucz do szczęścia

Hygge. Klucz do szczęścia
Meik Wiking
Warszawa 2016


Dasz radę

Dasz radę. Ostatnia rozmowa
Jan Kaczkowski,
Joanna Podsadecka
 
Kraków 2016


Niebzepieczne związki Andrzeja Leppera

Niebezpieczne związki Andrzeja Leppera
Wojciech Sumliński
Warszawa 2016


Nowy car

Nowy car
Steven Lee Myers
Katowice 2016

Świat Chrystusa

Świat Chrystusa. T.1
Wojciech Roszkowski
Kraków 2016

Pokaz

59.13 zł

Rabat: 20.77 zł
Cena katalogowa: 79.90 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Marketing bezpośredni. Koncepcja - zarządzanie - instrumenty

Trojanowski Mariusz
Wydawca: PWE
Rok wydania: 2016
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 444
Format: 16.0x23.5cm
Oprawa: miękka
ISBN: 9788320818215

Opis:

Zagadnienia omówione w książce są przedstawione w trzech wymiarach: koncepcyjnym - usystematyzowanie wiedzy na temat marketingu bezpośredniego; strategicznym - prezentacja podejścia zarządczego do marketingu bezpośredniego - od analizy, przez realizację, do kontroli i pomiaru efektywności marketingu bezpośredniego; narzędziowo-operacyjnym - opis narzędzi marketingu bezpośredniego, takich jak: medialna reklama zwrotnego odzewu, przesyłki pocztowe, sprzedaż katalogowa, telemarketing i narzędzia internetowe, służących komunikacji, sprzedaży i budowaniu relacji z klientami. Treść książki urozmaicają przykłady z praktyki, pokazujące zastosowanie marketingu bezpośredniego (elementów strategicznych i narzędziowych) w warunkach polskich. Dodatkowym elementem książki są aneksy, w których m.in. przedstawiono wyniki badań własnych autora na temat postaw nabywców indywidualnych wobec marketingu bezpośredniego. Książkę warto polecić studentom uczelni ekonomicznych i innych uczelni wyższych kształcących się na kierunkach zarządzanie, marketing i komunikacja; a także menedżerom i praktykom gospodarczym odpowiadającym za działania marketingowe w organizacji.

Klienci, którzy kupili Marketing bezpośredni. Koncepcja - zarządzanie … wybrali również:

Zatwarnicka-Madura Beata - Techniki sprzedaży osobistej
-22%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Zatwarnicka-Madura Beata
Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2009
Stron: 216
39.00 zł
30.42 zł
Dodaj do koszyka
red.Zdyb Marian, red.Stelmasiak Jerzy, red.Sikora Kamil - System bezpieczeństwa i porządku publicznego. Organy i inne podmioty administracji
-27%
+ do schowka
KSIĄŻKA
red.Zdyb Marian, red.Stelmasiak Jerzy, red.Sikora Kamil
Wydawca: Wolters Kluwer Polska SA
Rok wydania: 2015
Stron: 358
59.00 zł
43.25 zł
Dodaj do koszyka
Wojcik Krystyna - Public relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem
-27%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wojcik Krystyna
Wydawca: Oficyna Wolters Kluwer Business
Rok wydania: 2015
Stron: 976
139.00 zł
101.89 zł
Dodaj do koszyka
Kaczmarek-Śliwińska Monika - Public relations w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi organizacji. Sztuka komunikowania się
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Kaczmarek-Śliwińska Monika
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2015
Stron: 265
58.00 zł
43.48 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Marketing bezpośredni. Koncepcja - zarządzanie - instrumenty - Trojanowski Mariusz
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Podręczniki. Ćwiczenia i zadania » Podręczniki akademickie. Skrypty
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10