X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Hausner Wojciech, Wierzbicki Marek - Sto lat harcerstwa
-18%
+ do schowka
46.00 zł
37.77 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 8.23 zł
Cena katalogowa: 46.00 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Hausner Wojciech, Wierzbicki Marek
Wydawca: IPN
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: 189
Stron: 344
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Królowa

Królowa
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2016


Król

Król
Kraków 2016


Resortowe dzieci. Politycy

Resortowe dzieci. Politycy
Dorota Kania, Jerzy Targalski, Maciej Marosz
 
Warszawa 2016


Wołyń. Bez komentarza

Wołyń. Bez komentarza
praca zbiorowa
Warszawa 2016


Dasz radę

Dasz radę. Ostatnia rozmowa
Jan Kaczkowski,
Joanna Podsadecka
 
Kraków 2016


Wajda. Kronika wypadków filmowych

Wajda. Kronika wypadków filmowych
Bartosz Michalak
Warszawa 2016


Harda

Harda
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2016

Wylecz się sam

Wylecz się sam
Megadawki witamin
Andrew W.PH.D. Saul
Warszawa 2016

Pokaz

59.92 zł

Rabat: 19.98 zł
Cena katalogowa: 79.90 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Marketing bezpośredni. Koncepcja - zarządzanie - instrumenty

Trojanowski Mariusz
Wydawca: PWE
Rok wydania: 2016
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 444
Format: 16.0x23.5cm
Oprawa: miękka
ISBN: 9788320818215

Opis:

Zagadnienia omówione w książce są przedstawione w trzech wymiarach: koncepcyjnym - usystematyzowanie wiedzy na temat marketingu bezpośredniego; strategicznym - prezentacja podejścia zarządczego do marketingu bezpośredniego - od analizy, przez realizację, do kontroli i pomiaru efektywności marketingu bezpośredniego; narzędziowo-operacyjnym - opis narzędzi marketingu bezpośredniego, takich jak: medialna reklama zwrotnego odzewu, przesyłki pocztowe, sprzedaż katalogowa, telemarketing i narzędzia internetowe, służących komunikacji, sprzedaży i budowaniu relacji z klientami. Treść książki urozmaicają przykłady z praktyki, pokazujące zastosowanie marketingu bezpośredniego (elementów strategicznych i narzędziowych) w warunkach polskich. Dodatkowym elementem książki są aneksy, w których m.in. przedstawiono wyniki badań własnych autora na temat postaw nabywców indywidualnych wobec marketingu bezpośredniego. Książkę warto polecić studentom uczelni ekonomicznych i innych uczelni wyższych kształcących się na kierunkach zarządzanie, marketing i komunikacja; a także menedżerom i praktykom gospodarczym odpowiadającym za działania marketingowe w organizacji.

Klienci, którzy kupili Marketing bezpośredni. Koncepcja - zarządzanie … wybrali również:

Zatwarnicka-Madura Beata - Techniki sprzedaży osobistej
-22%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Zatwarnicka-Madura Beata
Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2009
Stron: 216
39.00 zł
30.42 zł
Dodaj do koszyka
Murdoch Anna - Kreatywność w reklamie
-38%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Murdoch Anna
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2003
Stron: 248
39.90 zł
24.74 zł
Dodaj do koszyka
Marketing międzynarodowy. Współczesne trendy i praktyka.
-31%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2014
Stron: 244
49.00 zł
34.05 zł
Dodaj do koszyka
red.Zdyb Marian, red.Stelmasiak Jerzy, red.Sikora Kamil - System bezpieczeństwa i porządku publicznego. Organy i inne podmioty administracji
-26%
+ do schowka
KSIĄŻKA
red.Zdyb Marian, red.Stelmasiak Jerzy, red.Sikora Kamil
Wydawca: Wolters Kluwer Polska SA
Rok wydania: 2015
Stron: 358
59.00 zł
43.51 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Marketing bezpośredni. Koncepcja - zarządzanie - instrumenty - Trojanowski Mariusz
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Podręczniki. Ćwiczenia i zadania » Podręczniki akademickie. Skrypty
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10