X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Kodeks cywilny 2017 PLUS - zbiór przepisów
-27%
+ do schowka
79.00 zł
57.67 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 21.33 zł
Cena katalogowa: 79.00 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1
Stron: 1936
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Kukuczka

Kukuczka
Dariusz Kortko
Marcin Pietraszewski
Warszawa 2016


Food pharmacy

Food Pharmacy
Lina Nertby Aurell, Mia Clase
Kraków 2017


Sztuka zwycięstwa

Sztuka zwycięstwa
Phil Knight
 
Poznań 2016


Hygge. Klucz do szczęścia

Hygge. Klucz do szczęścia
Meik Wiking
Warszawa 2016


Dekalog księdza Jana Kaczkowskiego

Dekalog księdza Jana Kaczkowskiego +CD
Jan Kaczkowski,
Katarzyna Szkarpetowska
 
Kraków 2017


Pani Einstein

Pani Einstein
Marie Benedict
 
Kraków 2017


Od oddechu do oddechu

Od oddechu do oddechu
Wojciech Młynarski
  Warszawa 2017

Dobranoc Auschwitz

Dobranoc Auschwitz
Aleksandra Wójcik
Maciej Zdziarski
Kraków 2017

Pokaz

44.33 zł

Rabat: 15.57 zł
Cena katalogowa: 59.90 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Marketing dla inżynierów

Baruk Agnieszka Izabela, Hys Katarzyna, Dzidowski Adam
Wydawca: PWE
Rok wydania: 2012
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 296
Format: 16.0x23.5cm
Oprawa:
ISBN: 9788320819991

Opis:

Podręcznik stanowi kompendium wiedzy na temat współczesnego marketingu, jego genezy i dotychczasowych kierunków rozwoju, ale również ukazuje podstawowe tendencje i wyzwania, jakie będą mu towarzyszyć w przyszłości. Zwrócono w nim zwłaszcza uwagę na: partnerskie podejście do podmiotów rynkowych oraz indywidualizowanie cech kierowanej do nich oferty (marketing partnerski); aktywizowanie nabywców finalnych poprzez włączanie ich do procesu przygotowywania oferty rynkowej (prosumpcja); stosowanie marketingowego podejścia do pracowników, pozwalającego na zaspokajanie ich oczekiwań, a tym samym wzbudzanie autentycznego zaangażowania w osiąganie rynkowych celów przedsiębiorstwa (marketing personalny); przestrzeganie zasad etyki wobec wszystkich partnerów i rynkowej edukacji nabywców finalnych. W książce autorzy zwracają szczególną uwagę na: · genezę, dotychczasowe kierunki rozwoju oraz przyszłe tendencje i wyzwania współczesnego marketingu; · partnerskie podejście do podmiotów rynkowych oraz indywidualizowanie cech kierowanej do nich oferty (marketing partnerski); · aktywizowanie nabywców finalnych poprzez włączanie ich do procesu przygotowywania oferty rynkowej (prosumpcja); · stosowanie marketingowego podejścia do pracowników, pozwalającego na zaspokajanie ich oczekiwań, a tym samym wzbudzanie autentycznego zaangażowania w osiąganie rynkowych celów przedsiębiorstwa (marketing personalny); · przestrzeganie zasad etyki wobec wszystkich partnerów i rynkowej edukacji nabywców finalnych. Książka jest przeznaczona dla studentów zarządzania na wyższych uczelniach różnych typów oraz słuchaczy szkoleń i podyplomowych studiów menedżerskich.

Klienci, którzy kupili Marketing dla inżynierów wybrali również:

Schmidt-Szałowski Krzysztof, Krawczyk Krzysztof, Petryk Jan - Technologia chemiczna Ćwiczenia rachunkowe
-31%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Schmidt-Szałowski Krzysztof, Krawczyk Krzysztof, Petryk Jan
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2013
Stron: 306
39.90 zł
27.73 zł
Dodaj do koszyka
Masłyk-Musiał Ewa, Rakowska Anna, Krajewska-Bińczyk Elżbieta - Zarządzanie dla inżynierów
-26%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Masłyk-Musiał Ewa, Rakowska Anna, Krajewska-Bińczyk Elżbieta
Wydawca: PWE
Rok wydania: 2012
Stron: 292
59.90 zł
44.33 zł
Dodaj do koszyka
Bielska Anna, Kupidura Adrianna - Kształtowanie przestrzeni na terenach wiejskich
-10%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Bielska Anna, Kupidura Adrianna
Wydawca: Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej
Rok wydania: 2013
Stron: 174
34.80 zł
31.32 zł
Dodaj do koszyka
Bulska Joanna - O potrzebie edukacji zdrowotnej kobiet. W świetle badań społeczno-pedagogicznych
-15%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Bulska Joanna
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
Rok wydania: 2013
Stron: 184
23.10 zł
19.63 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Marketing dla inżynierów - Baruk Agnieszka Izabela, Hys Katarzyna, Dzidowski Adam
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Technika. Informatyka. Przemysł. Rzemiosło. Rolnictwo » Technika. Mechanika techniczna
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10