X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Kodeks cywilny 2017 PLUS - zbiór przepisów
-27%
+ do schowka
79.00 zł
57.67 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 21.33 zł
Cena katalogowa: 79.00 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1
Stron: 1936
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Kukuczka

Kukuczka
Dariusz Kortko
Marcin Pietraszewski
Warszawa 2016


Food pharmacy

Food Pharmacy
Lina Nertby Aurell, Mia Clase
Kraków 2017


Sztuka zwycięstwa

Sztuka zwycięstwa
Phil Knight
 
Poznań 2016


Hygge. Klucz do szczęścia

Hygge. Klucz do szczęścia
Meik Wiking
Warszawa 2016


Dekalog księdza Jana Kaczkowskiego

Dekalog księdza Jana Kaczkowskiego +CD
Jan Kaczkowski,
Katarzyna Szkarpetowska
 
Kraków 2017


Pani Einstein

Pani Einstein
Marie Benedict
 
Kraków 2017


Od oddechu do oddechu

Od oddechu do oddechu
Wojciech Młynarski
  Warszawa 2017

Dobranoc Auschwitz

Dobranoc Auschwitz
Aleksandra Wójcik
Maciej Zdziarski
Kraków 2017

Pokaz

55.30 zł

Rabat: 23.70 zł
Cena katalogowa: 79.00 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Marketing dla inżynierów naukowców i technologów

Curtis Tony
seria: ZARZĄDZANIE I MARKETING
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2011
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 484
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: miękka
ISBN: 9788326411847

Opis:

Dzisiejsi pracodawcy wymagają, aby ich kadra techniczna była wszechstronnie wykształcona. Powinna znać nie tylko własną dziedzinę, lecz także klientów i rynki swojej organizacji. Warunkiem sukcesu jest zatem połączenie technologii z myśleniem w kategoriach marketingu biznesowego. Podręcznik składa się z czterech części. Pierwsza opisuje współczesne zagadnienia i konteksty marketingu. Druga to przegląd siedmiu składników mieszanki marketingowej. Trzecia mówi o tym, czego potrzebuje marketing w praktyce - na przykład o umiejętnościach negocjacyjnych. Czwarta przedstawia trzy główne obszary, na których kadra techniczna styka się z marketingiem - opracowywanie nowych produktów, jakość rynkowa i plany marketingowe.

Klienci, którzy kupili Marketing dla inżynierów naukowców i … wybrali również:

Zintegrowane Systemy Informatyczne. Dobre praktyki wdrożeń.
-31%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2012
Stron: 276
54.90 zł
38.15 zł
Dodaj do koszyka
Starosolski Włodzimierz - Konstrukcje żelbetowe według Eurokodu 2 i norm związanych Tom 2
-31%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Starosolski Włodzimierz
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2013
Stron: 604
79.90 zł
55.52 zł
Dodaj do koszyka
Buczkowska Teresa - Zarządzanie projektami. Project Management
-10%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Buczkowska Teresa
Wydawca: Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej
Rok wydania: 2012
Stron: 146
24.00 zł
21.60 zł
Dodaj do koszyka
red. Rajchel Kazimierz - Informatyczne metody wspomagania zarządzania (wybrane zagadnienia)
+ do schowka
KSIĄŻKA
red. Rajchel Kazimierz
Wydawca: Towarzystwo Naukowe Powszechne S.A.
Rok wydania: 2010
Stron: 178
41.00 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Marketing dla inżynierów naukowców i technologów - Curtis Tony
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Technika. Informatyka. Przemysł. Rzemiosło. Rolnictwo » Technika. Mechanika techniczna
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10