X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Zubrzycki Janusz - Leksykon VAT – 2017 Tom 1-2
-15%
+ do schowka
320.00 zł
272.00 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 48.00 zł
Cena katalogowa: 320.00 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Zubrzycki Janusz
Wydawca: Oficyna Wydawnicza UNIMEX
Rok wydania: 2017
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Kukuczka

Kukuczka
Dariusz Kortko
Marcin Pietraszewski
Warszawa 2016


Dzielnica występku

Dzielnica występku
Mario Vargas Llosa
Kraków 2016


Sztuka zwycięstwa

Sztuka zwycięstwa
Phil Knight
 
Poznań 2016


Hygge. Klucz do szczęścia

Hygge. Klucz do szczęścia
Meik Wiking
Warszawa 2016


Dasz radę

Dasz radę. Ostatnia rozmowa
Jan Kaczkowski,
Joanna Podsadecka
 
Kraków 2016


Niebzepieczne związki Andrzeja Leppera

Niebezpieczne związki Andrzeja Leppera
Wojciech Sumliński
Warszawa 2016


Nowy car

Nowy car
Steven Lee Myers
Katowice 2016

Świat Chrystusa

Świat Chrystusa. T.1
Wojciech Roszkowski
Kraków 2016

Pokaz

47.95 zł

Rabat: 21.05 zł
Cena katalogowa: 69.00 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Marketing i PR w czasie rzeczywistym. Jak błyskawicznie dotrzeć do rynku i nawiązać kontakt z klienta

Wydawca: Wolters Kluwer Polska SA
Rok wydania: 2012
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 224
Format: B5
Oprawa: twarda
ISBN: 9788326413513

Opis:

Marketing i PR w czasie rzeczywistym. Jak błyskawicznie dotrzeć do rynku i nawiązać kontakt z klienta

Jak w dobie internetu i sieci społecznościowych prowadzić firmę i dbać o jej wizerunek?
Dlaczego czas jest tak ważnym czynnikiem w sytuacji kryzysowej?
Co zrobić, aby utrzymać najlepsze relacje z klientem w świecie zdominowanym przez błyskawiczny przepływ informacji?

We współczesnym coraz szybszym świecie liczy się przede wszystkim czas reakcji. David Meerman Scott, autor bestsellera Nowe zasady marketingu i PR, wskazuje, w jakim kierunku ewoluują nowoczesne kampanie marketingowe, wykorzystujące nowe kanały i techniki promocji.

W książce Marketing i PR w czasie rzeczywistym autor przedstawia szczegółowo:

    metody natychmiastowej komunikacji z mediami i klientami,
    przykłady zastosowania narzędzi internetowych do promowania swojej marki,
    sposoby wykorzystania zaangażowania klientów przy rozwijaniu nowych produktów,
    inspirujące historie wyjątkowo udanych i skutecznych kampanii w sieciach społecznościowych.


"Nikt nie rozumie wartości czasu lepiej od obdarzonego zmysłem biznesowym i dziennikarskim wyczuciem tematu Davida Meermana Scotta. Uczy on speców od marketingu i menedżerów najwyższego szczebla, jak wykorzystywać czas i kryzysowe sytuacje, aby osiągnąć przewagę nad konkurencją. Przeczytaj Marketing i PR w czasie rzeczywistym. Zarabiaj, kiedy Twoja konkurencja śpi".

Brian Fetherstonhaugh, prezes OgilvyOne Worldwide


"Wiele biznesowych okazji najprawdopodobniej przelatuje ci właśnie koło nosa, podczas gdy dziennikarze i potencjalni klienci przeszukują internet i wymieniają się opiniami w sieci, wypatrując rozwiązań swoich problemów. Nowa książka Scotta, Marketing i PR w czasie rzeczywistym, wyposaży Cię w niezbędną wiedzę i zestaw narzędzi, dzięki którym będziesz mógł działać szybko i uczestniczyć w tym dialogu. Prawdziwe przesłanie tej książki dotyczy jednak sposobu, w jaki w dzisiejszych czasach można szybciej uzyskać pożądany efekt".

Richard Jackson, prezes Jackson Healthcare


"Świat zmienił się w ostatnich latach diametralnie. Wkroczyliśmy w nową erę, w której liczy się działanie w czasie rzeczywistym. Zakurzone biznesplany ustępują miejsca strategiom opracowywanym i wprowadzanym w życie na bieżąco. Książka Davida Meermana Scotta to nowa mapa drogowa dla przedsiębiorców, osób na kierowniczych stanowiskach i wszystkich zainteresowanych tą tematyką. Jest obowiązkową lekturą dla każdego, kto chce być konkurencyjny w tej nowej erze przedsiębiorczości".

Josh Linkner, prezes i założyciel ePrize oraz autor książki
"Disciplined Dreaming: A Proven System to Unleash Business Creativity"

Klienci, którzy kupili Marketing i PR w czasie rzeczywistym. … wybrali również:

Tarajkowski Jerzy, Wojtasiewicz Lucyna - Przestrzeń w polityce gospodarczej
-26%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Tarajkowski Jerzy, Wojtasiewicz Lucyna
Wydawca: Poznańskie Towarzystwo Przyjaciół Nauk
Rok wydania: 2014
Stron: 718
105.00 zł
77.80 zł
Dodaj do koszyka
Marcinkowska Monika - Kapitał relacyjny banku. Tom 2. Relacje banku z kluczowymi interesariuszami
-15%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Marcinkowska Monika
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Rok wydania: 2013
Stron: 364
62.00 zł
52.70 zł
Dodaj do koszyka
Marcinkowska Monika - Kapitał relacyjny banku. Tom 3. Ocena banku w kontekście relacji z interesariuszami
-15%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Marcinkowska Monika
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Rok wydania: 2013
Stron: 245
46.50 zł
39.52 zł
Dodaj do koszyka
red.Staniec Iwona - Metody ilościowe w zarządzaniu organizacją. Poradnik z wykorzystaniem arkusza kalkulacyjnego Excel + CD
-26%
+ do schowka
KSIĄŻKA
red.Staniec Iwona
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2013
Stron: 200
49.00 zł
36.06 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Marketing i PR w czasie rzeczywistym. Jak błyskawicznie dotrzeć do rynku i nawiązać kontakt z klienta - Scott David M.
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Pozostałe » Poradniki
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10