X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Kodeks cywilny 2017 PLUS - zbiór przepisów
-27%
+ do schowka
79.00 zł
57.59 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 21.41 zł
Cena katalogowa: 79.00 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1
Stron: 1936
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Kukuczka

Kukuczka
Dariusz Kortko
Marcin Pietraszewski
Warszawa 2016


Food pharmacy

Food Pharmacy
Lina Nertby Aurell, Mia Clase
Kraków 2017


Sztuka zwycięstwa

Sztuka zwycięstwa
Phil Knight
 
Poznań 2016


Hygge. Klucz do szczęścia

Hygge. Klucz do szczęścia
Meik Wiking
Warszawa 2016


Dekalog księdza Jana Kaczkowskiego

Dekalog księdza Jana Kaczkowskiego +CD
Jan Kaczkowski,
Katarzyna Szkarpetowska
 
Kraków 2017


Pani Einstein

Pani Einstein
Marie Benedict
 
Kraków 2017


Od oddechu do oddechu

Od oddechu do oddechu
Wojciech Młynarski
  Warszawa 2017

Dobranoc Auschwitz

Dobranoc Auschwitz
Aleksandra Wójcik
Maciej Zdziarski
Kraków 2017

Pokaz

184.30 zł

Rabat: 9.70 zł
Cena katalogowa: 194.00 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Marketing Management

James Donnelly,J.Paul Peter
Wydawca: McGraw-Hill
Rok wydania: 2006
Stron: 830
ISBN: 9780071107228

Opis:

Marketing Management: Knowledge and Skills, 8/e, by Peter and Donnelly, serves as an overview for critical issues in marketing management. The text strives to enhance knowledge of marketing management and advance student skills so they can develop and maintain successful marketing strategies. The text does this through comprehensive text chapters that analyze the marketing process and through 40 cases (12 of them new, many others updated) that go beyond traditional marketing principles and focus on the role of marketing in cross-functional business and organization strategies.

  • Cases: 50% of the 45 cases are new. All the cases feature domestic and global companies, high-tech companies, consumer and organizational products, small and large businesses, products and services, and manufacturers and channel members-all chosen to highlight marketing management principles and strategies in action. Both the new and ?classic? cases feature themes relevant to the marketing manager: global, technology, ethics, and services, strategic partnerships, creativity, vision, values, relationship marketing. Nine of the cases include in-class exercises or experiential team exercises and several include video instruction and discussion questions to enhance student interest, thinking and analysis.

  • Recenzje i oceny

    Brak recenzji!

    Dodaj swoją recenzję i ocenę

    Twoja ocena:

    Twój podpis:
    Dodaj recenzję


    Znajdujesz się w dziale Książki
    Aktualnie oglądasz produkt Marketing Management - James Donnelly,J.Paul Peter
    W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Zagraniczne » Ekonomia,zarządzanie,finanse
    Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
    tel/fax +81 537 65 10