X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

ks. Józef Naumowicz - Historia świątecznej choinki
-32%
+ do schowka
39.90 zł
27.13 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 12.77 zł
Cena katalogowa: 39.90 zł
Dostępność: do 72h
KSIĄŻKA
ks. Józef Naumowicz
Wydawca: Literackie
Rok wydania: 2016
Miejsce wydania: 8
Stron: 336
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Kukuczka

Kukuczka
Dariusz Kortko
Marcin Pietraszewski
Warszawa 2016


Dzielnica występku

Dzielnica występku
Mario Vargas Llosa
Kraków 2016


Sztuka zwycięstwa

Sztuka zwycięstwa
Phil Knight
 
Poznań 2016


Hygge. Klucz do szczęścia

Hygge. Klucz do szczęścia
Meik Wiking
Warszawa 2016


Dasz radę

Dasz radę. Ostatnia rozmowa
Jan Kaczkowski,
Joanna Podsadecka
 
Kraków 2016


Niebzepieczne związki Andrzeja Leppera

Niebezpieczne związki Andrzeja Leppera
Wojciech Sumliński
Warszawa 2016


Nowy car

Nowy car
Steven Lee Myers
Katowice 2016

Świat Chrystusa

Świat Chrystusa. T.1
Wojciech Roszkowski
Kraków 2016

Pokaz

194.75 zł

Rabat: 10.25 zł
Cena katalogowa: 205.00 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Marketing Management

Richard Meek,Helen Meek
Wydawca: Chartered Institute of Bankers
Rok wydania: 2001
Stron: 390
ISBN: 9780852975701

Opis:

It is widely recognised in today`s dynamic and highly competitive marketplace that effective marketing is absolutely critical to the achievement of corporate goals and, ultimately, enhancing shareholder satisfaction. Using the resources available to the organsiation to satisfy the needs of customers and generate adequate levels of return is critical to business success and an ultimate goal of marketing strategy. Building on the basic principles of marketing, this book examines the issues pertinent to the development and implementation of marketing strategies in both domestic and global markets, and for application within a range of industry sectors.

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Marketing Management - Richard Meek,Helen Meek
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Zagraniczne » Ekonomia,zarządzanie,finanse
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10